Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Walder

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 31 marca 2013 - 13:30
    Ostatnio: 31 lipca 2016 - 13:48
    O sobie:

    Jeśli samochód nie sprawia przyjemności, to nie można go określić tym mianem. – Akio Toyoda

    • Materiałów na głównej: 52 z 56 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4207
    • Komentarzy: 106
    • Punktów za komentarze: 162
     
    zarchiwizowany
    Kultowe samochody – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967[2] do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967[2] do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    3 czerwca 2014, 11:20 przez Walder (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    zarchiwizowany
    Akumulator – Witam przyszły mrozy i mój 2.5 TDI ma problemy z odpalaniem, ponieważ mam akumulator raczej mały. Ktoś mogłby doradzić co zrobic żeby auto lepiej odpalało nawet na mrozie? aktualnie nie mam możliwosci na kupno większego
    Witam przyszły mrozy i mój 2.5 TDI ma problemy z odpalaniem, ponieważ mam akumulator raczej mały. Ktoś mogłby doradzić co zrobic żeby auto lepiej odpalało nawet na mrozie? aktualnie nie mam możliwosci na kupno większego
    22 stycznia 2014, 17:03 przez Walder (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    google

    zarchiwizowany
    Wybór samochodu – Prosze o pomoc w wyborze pierwszego samochodu w grę wchodzą:
-Audi TT 8N 1.8 225 km
-Hyundai Coupe III 2.0 lub 2.7
-Mitsubishi Eclipse II 2.0 lub III 3.0
-Audi S3 210 km
-Mercedes Clk
-Toyota Supra mkIII 3.0 238km
Jestem otwarty na inne propozycję ale odrazu mówię że szukam auta sportowego. Proszę o pomoc
    Prosze o pomoc w wyborze pierwszego samochodu w grę wchodzą:
    -Audi TT 8N 1.8 225 km
    -Hyundai Coupe III 2.0 lub 2.7
    -Mitsubishi Eclipse II 2.0 lub III 3.0
    -Audi S3 210 km
    -Mercedes Clk
    -Toyota Supra mkIII 3.0 238km
    Jestem otwarty na inne propozycję ale odrazu mówię że szukam auta sportowego. Proszę o pomoc
    18 czerwca 2013, 19:10 przez Walder (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Audi TT 225 km Quattro jako pierwszy samochód – Drodzy motokillerzy proszę was o opinie i wasze zdanie na temat tego samochodu liczę na prawdziwych znawców, a nie na zdanie dzieciuchów dodających tylko obrazki z Google a właścicieli BMW e36 i Golfów jeśli mają hejtowac proszę o milczenie.
Dodaję że jestem raczej zielony w kwestii mechanicznej, więc szczerze proszę o radę myślę, że znajdą się osoby które się na tym znają...
    Drodzy motokillerzy proszę was o opinie i wasze zdanie na temat tego samochodu liczę na prawdziwych znawców, a nie na zdanie dzieciuchów dodających tylko obrazki z Google a właścicieli BMW e36 i Golfów jeśli mają hejtowac proszę o milczenie.
    Dodaję że jestem raczej zielony w kwestii mechanicznej, więc szczerze proszę o radę myślę, że znajdą się osoby które się na tym znają...
    18 czerwca 2013, 18:54 przez Walder (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (8)

    1