Witajcie znowu w nowym roku :) otoz powodem tym ze silnik ciagle gasnie okazalo sie, 2 przewody masowe idace z.okolicy serwa oraz fabryczny immobiliser pod stacyjka od 1.4, natomiast w c25xe nie ma immo bo to sterownik PN, a wiec ruszamy pelna para!!! Jak widac.komora juz jest skonczona, a kolektor dolotowy pomalowany w jaskrawszy odcien komory :) kolejne zdjecia wkrotce, nie obrazajce sie na przedluzany czas, mam 2 auta i wydatki, nie zarabiam duzo, swap bym skonczyl dzis jeżeli zająłbym się bezpośrednio projektem... ale są zmiany, w dalszym ciągu pracuję nad tym, kwestia dobrej pogody i temperatury chociaż jesiennej 8-12 C :)
Witajcie, jak chcecie możecie minusować ja tu tylko chciałem się pochwalić prezentem na przód jakie wręczyłem swojej Vectrze prezent przedgwiazdkowy, więc tak... lampy led chrome ring soczewka, oraz grill chrom bez znaczka JOM, noi wczoraj była wymiana opon pomyślałem o zmianie koloru felg na pomarańcz, to tylko zimówki, lepsze niż czarne nudne stalówki :) , piszcie komu się podoba a komu nie :)
Witam ponownie :D, projekt w dalszym ciągu opracowany, doszedłem do wniosku że mechanizm fabryczny z 1.4 pasuje na P&P !, prawa łapa silnika przerobiona, kolektor wydechowy tylni przerobiony nna styk że wszystko idealnie pasuje :), teraz będę ogarniał przewody podcisnienia i inne drobiazgi, silnik już w pionie jak powinien... reszta zdjęć dojdzie mam nadzieję że jeszcze w tym grudniu :) albo na święta :) Wesołych Świąt dla Motokillerów!
Siemanko! Tak jak obiecałem zamieszczam filmik ale już jest prawie finito! na łapach jest, na grodzi jest położony podkład więc jak pomaluję w pewien kolorek i dodam pod szybę listwy długie ledowe to będzie smacznie w nocy świecić! :) odnośnie projektu zostało mi do poprawienia piasty, półosie z F16 oczywiście bez skracania weszły! :), podłączyć wszystkie przewody chłodzenia i wspomagania i zalać płynami, ustawić dobrze chłodnicę w mocowania, kupić akumulator :), zamontować odpowiedni rozrusznik z calibry, podłączyć odpowiednioo podciśnienie i przewody paliwowe, przerobić i pospawać kolektor wydechowy z łącznikiem oraz mechanizm biegów, pełny weekend roboty będzie a będzie cudo jak wyjedzie :) aaa zapomniałem... zatankować muszę chociażby jeszcze bak :D! będzie filmik z pierwszej jazdy obiecuję! :)
Pamiętacie tą Corsę B z silnikiem V6 z niebieską komorą? To właśnie ona! A teraz do rzeczy, proponuję tym razem i zachęcam wszystkich do ujawniania swoich "twarzy" na zdj swoich perełek/aut w które wkładacie dużo swojego serca, zdjęcia z neta są przereklamowane dlatego warto się pokazać z odwagą na to i pokazać, aby motokillerzy mieli pewność że nie jest to tzw "zdjęcie z neta" jest tutaj bardzo mało takich zdjęć więc chyba będzie to moje pierwsze zdjęcie na motokiller kobieca ręka za kierownicą mile widziana!
Za cięzko zarobione pieniądze, dla ciekawskich pracuję od kwietnia 2013 r.
mało zarabiam 1400 zł miesięcznie
a żeby jeszcze było ciekawiej, są to moje 2 auta ciężko zapracowane za własne pieniądze, wszystko poszło z mojej własnej ręki, nikt mi nie wspomagał finansowo, Corsa B z silnikiem 2.5 V6 który też sam sprowadziłem oraz zakupiona niedawno Vectra B 2.0 TurboDiesel, a żeby jeszcze było ciekawiej, moje pieniądze na szczęście nie poszły w dziewczynę której takowej nie mam od 8 miesięcy zatem, jakbym się zakochał. Chyba nie narodziła by się we mnie pasja i nie byłbym szczęśliwy jak do dziś
Taki tam mój sprzęcik, przełożony z Corsy B do Vectry, jakoś tam skrzynię upchałem, skrzynia 600 W RMS 1800 W MAX, wzmak mono 1200 W RMS , kondensator 2 farady no i radio dobre przydali by się jeszcze kupić, postanowiłem zrobić zdj nocą i o to co mi wyszło, nie specjalnie dobra jakość, pasja czyni tym, aby rodzina głodowała, a auto było sprawne i pieszczone. Pozdrawiam!
Witajcie, tu następne zdjęcia z weekendu, trochę się swap przedłuży gdyż jeszcze do ogarnięcia elektronika, silnik już odpala filmik na samym dole, lecz nie łapie obrotów więc jeszcze z dawką paliwa z przewodami muszę coś połączyć, ale zagadał jak obecnie na 2 kolektorach bez wydechu, jak na zdj, co w ten weekend? złożone koło zamachowe płaskie 6.5 kg 2.0 16v calibra 150 KM oraz do tego sprzęgło LUK'a, złączona skrzynia F16 z krótkimi przełożeniami, 3 godziny zabawy ze skrzynią, nie polecam nie ogarniętemu
następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites