Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Spoon8

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 12 stycznia 2012 - 15:32
    Ostatnio: 17 sierpnia 2018 - 15:45
    O sobie:

    Entuzjasta oldschoolu.

    • Materiałów na głównej: 113 z 126 (13 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 6266
    • Komentarzy: 1239
    • Punktów za komentarze: 1554
     
    Alfa Romeo – GTV6 w akcji.
    GTV6 w akcji.
    20 sierpnia 2014, 3:02 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ognista burza – Fiat 124 Spider w akcji.
    Fiat 124 Spider w akcji.
    14 sierpnia 2014, 2:39 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Fulvia – Mało znany, Włoski samochodzik z charakterem.
    Mało znany, Włoski samochodzik z charakterem.
    11 sierpnia 2014, 23:13 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    NSX – Z jakiegoś powodu urzekają mnie samochody z silnikiem za kierowcą, zwłaszcza, gdy jest między osiami.
    Z jakiegoś powodu urzekają mnie samochody z silnikiem za kierowcą, zwłaszcza, gdy jest między osiami.
    29 lipca 2014, 6:42 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój pierwszy samochód – Rocznik 1979, czarne tablice, zapewnienie poprzedniego właściciela że bez problemu leci 120km/h. Skończy się pożyczanie samochodu... jak tylko z ja z nim skończę. Trzeba go trochę odkurzyć, nadać blasku sprzed 35lat.
    Rocznik 1979, czarne tablice, zapewnienie poprzedniego właściciela że bez problemu leci 120km/h. Skończy się pożyczanie samochodu... jak tylko z ja z nim skończę. Trzeba go trochę odkurzyć, nadać blasku sprzed 35lat.
    24 lipca 2014, 16:38 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    zdjęcie własne, wystylizowane na analoga

    Mój ulubiony kamień – Ostatnio na głównej pojawił się rower więc ja wstawiam mój ulubiony kamień, znalazłem go kiedyś w lesie i się z nim zaprzyjaźniłem. Na razie przeszedł remont tylko mechaniczny ale już szykuję się do odwrócenia procesów erozji i doprowadzenie go do stanu sprzed 100000 lat
    Ostatnio na głównej pojawił się rower więc ja wstawiam mój ulubiony kamień, znalazłem go kiedyś w lesie i się z nim zaprzyjaźniłem. Na razie przeszedł remont tylko mechaniczny ale już szykuję się do odwrócenia procesów erozji i doprowadzenie go do stanu sprzed 100000 lat
    20 lipca 2014, 15:18 przez Spoon8 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Wszystkich króli, małolatów, którzy za wszelką cenę będą chcieli ich naśladować, bo "żyje się tylko raz"
    Najpierw Gruzin, ostatnio Polak... opamiętajcie się i zacznijcie myśleć, brać odpowiedzialność za to co robicie, nawet jak jesteście super dobrzy i nigdy nic wam się na drodze nie przytrafiło. Wypadki/przypadki zdarzają się każdemu, a można zaleźć lepszą porę by poszaleć niż centrum w ciągu dnia.
    Może ten materiał wam to wtłoczy do mózgu.
    20 czerwca 2014, 16:36 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    O szczęściu można mówić tylko w momencie wypchnięcia z toru, bolid wytrzymał tą próbę i był zdolny do kontynuowania wyścigu. Ten kierowca to przede wszystkim stalowy układ nerwowy, umiejętność i doświadczenie, no i dużo adrenaliny. Myślę że bez tak dużej motywacji byłby np. 4, wielu by się poddało, albo w trakcie daliby się ponieść emocjom. To jest prawdziwy kierowca, a nie ostatnio omawiany debil. Proponuję obejrzeć całość bez przewijania.
    14 czerwca 2014, 11:50 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota 2000GT – Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


Wymiary

Długość	        4176 mm
Szerokość	1600 mm
Wysokość	1161 mm
Rozstaw osi	2329 mm
Masa własna	1125 kg 


Silnik

R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,4:1
Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h

Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

    Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


    Wymiary

    Długość 4176 mm
    Szerokość 1600 mm
    Wysokość 1161 mm
    Rozstaw osi 2329 mm
    Masa własna 1125 kg


    Silnik

    R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,4:1
    Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 220 km/h

    Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    10 czerwca 2014, 14:43 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra Stance –
    31 maja 2014, 15:05 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj