Profil użytkownika
Ronin
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 4 sierpnia 2013 - 17:06 |
Ostatnio: | 31 stycznia 2017 - 21:44 |
- Materiałów na głównej: 138 z 143 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5341
- Komentarzy: 318
- Punktów za komentarze: 360
Ale najlepiej na czyichś :D
Tak powinno być! Raz może się przytrafić każdemu (mam na myśli małe stężenie, którego notabene też nie pochwalam), ale właśnie ten pierwszy raz powinien dać kierowcy do myślenia i być swojego rodzaju ostrzeżeniem. Jak nie podziała, to zabierać auta w piz*u.
Jeśli masz na myśli samochody europejskie, to się zgodzę :) W USA cieszyli się dużo dłużej tym wynalazkiem ;) Z możliwością regulacji od lat '50 - '60, bez regulacji od II połowy lat '30.
Niestety mało Motokillerów interesuje się włoską motoryzacją, a jeszcze mniej Alfą Romeo - bo się "psujom" ;)
Miałeś na myśli wiarę w motocykle, tak? ;) Motor = silnik. Chyba że miałeś na myśli "motór" :D
Tutaj dowiesz się wszystkiego synu na temat Autodelty i tuningu Alfa Romeo ;) http://www.autodelta.co.uk/mainframe.html
W 164 na pewno wyglądałby inaczej :)
Concept car z 1968r. :)
Na Maserati :P A tak na poważnie, to zbyt uogólnione ;) Powinno być: Na co lecą blachary :D
Kolejny samochód z programu "Kup i zrób" na sprzedaż :/ Wcześniej wystawiona była E30, którą wszyscy pewnie doskonale pamiętają. Może zmienić nazwę programu na "Kup i sprzedaj"... :P
Tylko co wyznacza ustawienie nawiewu/działania AC?... Nacięcie na łbie śrubki?... :D
Innym równie "uroczym" wytworem był http://img46.imageshack.us/img46/4323/c7bk.jpg
Zapewniam Cię, że to Plymouth Road Runner Superbird rocznik '70 :) Chwalę Twoją spostrzegawczość, bo Daytona i Superbird to pokrewne konstrukcje produkowane przez Chrysler Corporation.
Jakby było Cię stać na takie auta, to miałbyś nie wiele mniej klasyków w swoim garażu ;)
I jest jeszcze taka jedna mała różnica między Mercedesem a Volvo... Mercedes w dalszym ciągu należy do koncernu Daimler, a Volvo najpierw trafiło w posiadanie Ford Motor Company a później zostało wykupione przez chiński koncern Geely Automotive, więc poniekąd zbankrutowało.
Odnosiłem się głównie do kwestii mechaniki. Ale jak już zdążyłem zauważyć jesteś urodzonym hejterem.
Nie obraź się kolego, ale jakbym był właścicielem to nie pozwoliłbym żebyś praktykował na tym aucie :P ;)
Gdyby tak było, odsetek i tak by poleciał na łeb :P Między innym przez ten model Mercedes stanął na skraju bankructwa. Powód? Samochody nie do zayebania :) 500 tyś. km przebiegu silnik się docierał, w dzisiejszych czasach powoli kończy swój żywot :) Ot tyle na ten temat ;)
* nie kochać
Bo jak można kochać takiego samochodu... :)
Spoon8, jeżeli Twój post skierowany jest w moją stronę, to następnym razem proponuję przemyśleć dwa razy i dopiero napisać ;) Jeśli miałbym cokolwiek hejtować, tego materiału by tutaj nie było - proste. Każdy ma swój gust i jak już wcześniej wspomniałem o gustach się nie dyskutuje - powinieneś o tym wiedzieć. Projekt mi się podoba i dlatego został dodany na tej stronie. Każdy ma swoją wizję tuningu i prawo do własnego zdania i niech tak pozostanie.
Nie, to nie jest BIS. http://www.klasyczny.com/powrot-do-korzeni-fiat-126p/
Oj wiało :D Nawet sam napis w prawym górnym rogu "tapeciarnia.pl" dawał już co nieco do myślenia ;) Oczywiście nie neguję, że mogło tam się znaleźć "realne" auto ;)
Może nie pierwszy, ale na pewno jeden z nielicznych ;) Niestety ludzie sami nauczyli handlarzy tego procederu swoimi wymaganiami przy zakupie samochodu. Kupiec chce "dobrze" kupić, handlarz chce dobrze sprzedać. Kupiec chce mniej niż 200 tyś. km przebiegu, to handlarz dostosowuje się do potrzeb rynku :) NIE POPIERAM tego procederu, ale takie są realia.
Nie widziałeś, bo jest ich mało :/ Po FL rządziły właściwie JTD ;) no i JTS :)