Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
4 sierpnia 2013 - 17:06 |
Ostatnio: |
31 stycznia 2017 - 21:44 |
-
Materiałów na głównej: 138 z 143 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5341
- Komentarzy: 318
- Punktów za komentarze: 360
Silnik: 1996 ccm V8 OHV 16V
Moc: 117 KM przy 6000 obr./min.
Moment obr.: 145 Nm przy 4600 obr./min.
Ilość wyprodukowanych egzemplarzy, to tylko 114 sztuk w różnych wersjach nadwozia.
Prezentowany na zdjęciu został zaprojektowany przez studio projektowe Zagato.
23 października 2013, 14:40
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj
Przez niektórych samochód w ogóle nieznany
Kilka danych:
Silnik: 1995ccm DOHC R4 16v
Moc: 250 KM przy 5750 obr./min.
Moment obr.: 300 Nm przy 3500 obr./min.
Turbodoładowanie: Garrett T3
Masa własna: 1149 kg
Napęd: 4x4
Przyspieszenie: 0-100 km/h - 5.4s
19 października 2013, 16:09
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj (3)
Inaczej mówiąc "Italian Muscle Car"
Silnik: 2.6 V8 DOHC 16V
Moc: 200 KM przy 6500 obr./min.
Moment obr.: 235 Nm przy 4750 obr./min.
Napęd: RWD
Masa własna: 1270 kg
Przyspieszenie:
0-100 km/h - 7.1s
Na "ćwiartkę": 15.1s
20 października 2013, 22:13
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj (5)
Silnik: 3.5 R6
Moc: 270 KM przy 5500 obr./min.
Moment obrotowy: 355 Nm przy 4000 obr./min.
Vmax. 235 km/h
20 października 2013, 23:03
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj (3)
Samochód, który wprowadził niemałe zamieszanie debiutując w serii wyścigowej DTM ('93).
Tym samochodem Nicola Larini wygrał 11 wyścigów w sezonie '93 (w tym 6 z rzędu) w 2 nie brał udziału.
19 października 2013, 11:48
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj (1)
Goście z Kaliningradu ze swoimi klasykami.
15 października 2013, 17:18
przez
Ronin
(
PW)
|
Skomentuj