Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Ronin

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 4 sierpnia 2013 - 17:06
    Ostatnio: 31 stycznia 2017 - 21:44
    • Materiałów na głównej: 138 z 143 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 5341
    • Komentarzy: 318
    • Punktów za komentarze: 360
     
    OPEL Manta 400  '81-'84 – Rajdówka grupy B, następczyni Ascony 400.
Silnik: R4 2410 ccm DOHC 16V (Cosworth)
Moc: 275 KM przy 7200 obr./min.
Moment obr.: 300 Nm przy 5200 obr./min.
    Rajdówka grupy B, następczyni Ascony 400.
    Silnik: R4 2410 ccm DOHC 16V (Cosworth)
    Moc: 275 KM przy 7200 obr./min.
    Moment obr.: 300 Nm przy 5200 obr./min.
    24 października 2013, 15:17 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia CSP311 MK I  '65-'68 – Jeszcze jeden japoński klasyk
    Jeszcze jeden japoński klasyk
    24 października 2013, 14:40 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac Series 62 Ghia Coupe 6.4 V8   '53 –
    24 października 2013, 15:29 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    OPEL Ascona A '70-'75 – Produkowana również w wersji 4 drzwiowej oraz 3 drzwiowym kombi.
    Produkowana również w wersji 4 drzwiowej oraz 3 drzwiowym kombi.
    23 października 2013, 20:32 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polski FIAT 125p 4x4   '77 – Zbudowano kilka egzemplarzy prototypowych tego Fiata. Konstrukcję stworzono w oparciu o podzespoły radzieckiego samochodu Łada Niva ponieważ stworzenie własnego układu napędu było zbyt kosztowne. Niestety po testach drogowych zawieszono produkcję pomimo dobrych ocen prototypu.
Jedyny egzemplarz tego samochodu zachował się do dnia dzisiejszego w Muzeum Nauki i Techniki w Warszawie.
    Zbudowano kilka egzemplarzy prototypowych tego Fiata. Konstrukcję stworzono w oparciu o podzespoły radzieckiego samochodu Łada Niva ponieważ stworzenie własnego układu napędu było zbyt kosztowne. Niestety po testach drogowych zawieszono produkcję pomimo dobrych ocen prototypu.
    Jedyny egzemplarz tego samochodu zachował się do dnia dzisiejszego w Muzeum Nauki i Techniki w Warszawie.
    23 października 2013, 21:02 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 Turbo – Mały, ale wariat

Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
Turbosprężarka: Garrett T3
Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
Masa własna: 970 kg
0-100 km/h: 6.6s
    Mały, ale wariat

    Silnik: R4 1397 ccm OHV 8V (umieszczony centralnie)
    Turbosprężarka: Garrett T3
    Moc: 162 KM przy 6000 obr./min.
    Moment obr.: 221 Nm przy 3250 obr./min.
    Masa własna: 970 kg
    0-100 km/h: 6.6s
    23 października 2013, 14:06 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Manta A '70-'75 –
    23 października 2013, 14:15 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Peugeot 205 Turbo 16 – Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
Turbosprężarka: KKK
Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    Silnik: R4 1775 ccm DOHC 16V
    Turbosprężarka: KKK
    Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
    Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.

    W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
    Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
    23 października 2013, 13:58 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari 250 Testa Rossa '57 –
    23 października 2013, 10:46 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT 130 Coupe 3.2 V6  '71-'78 – Silnik: 3235 ccm V6 12V
Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    Silnik: 3235 ccm V6 12V
    Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
    Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
    Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    23 października 2013, 14:26 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj