Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Rolly

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 listopada 2013 - 11:45
    Ostatnio: 18 czerwca 2017 - 21:37
    • Materiałów na głównej: 15 z 19 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 204
    • Komentarzy: 30
    • Punktów za komentarze: 11
     
    Porsche 911 Flat Nose – Współczesna interpretacja Porsche z 1982 roku tzw. Płaskiego nosa (Flat nose / Slat nose). Tutaj na bazie 911 991.2 Turbo
    Współczesna interpretacja Porsche z 1982 roku tzw. Płaskiego nosa (Flat nose / Slat nose). Tutaj na bazie 911 991.2 Turbo
    Ferrari GTC4 Lusso – Ferrari GTC4 Lusso Widebody
w stylu Libery Walk Performance, Rocket Bunny
    Ferrari GTC4 Lusso Widebody
    w stylu Libery Walk Performance, Rocket Bunny
    Mercedes-Benz E63 AMG Coupe – Wizualizacja przyszłego modelu Mercedesa, który miejmy nadzieje dołączy do Sedana i Kombi w niedługim czasie
    Wizualizacja przyszłego modelu Mercedesa, który miejmy nadzieje dołączy do Sedana i Kombi w niedługim czasie
    Suzuki Ignis Sport – Suzuki Ignis Sport 2017

3 drzwi, widebody, stance, koła HRE
    Suzuki Ignis Sport 2017

    3 drzwi, widebody, stance, koła HRE
    Opel Meriva VT – Może kiedyś przyjdzie czas, aby plany się urzeczywistniły
    Może kiedyś przyjdzie czas, aby plany się urzeczywistniły
    Mx-5 – Znowu za mną chodzi, pięknie spasowane koło.
    Znowu za mną chodzi, pięknie spasowane koło.
    Honda Grom – szukając informacji o Hondzie Grom, natrafiłem na to zdjęcię. Jak widać wszystko da się obniżyć.
    Szukając informacji o Hondzie Grom, natrafiłem na to zdjęcię. Jak widać wszystko da się obniżyć.
    Porsche Cayman S '08 FL – Dzień 5

Pora na coś do zabawy! Pozycjonowany niżej od legendy 911, wcale nie oznacza gorszy. Silnik zamontowany między osiami gwarantuje, prawie idealny rozkład masy, stąd nie dziwi, że to auto wybierane przez entuzjastów szybiej jazdy w zakrętach.
    Dzień 5

    Pora na coś do zabawy! Pozycjonowany niżej od legendy 911, wcale nie oznacza gorszy. Silnik zamontowany między osiami gwarantuje, prawie idealny rozkład masy, stąd nie dziwi, że to auto wybierane przez entuzjastów szybiej jazdy w zakrętach.