Profil użytkownika
REJDYN
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 21 stycznia 2013 - 12:26 |
Ostatnio: | 5 stycznia 2018 - 21:36 |
- Materiałów na głównej: 19 z 21 (2 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 562
- Komentarzy: 26
- Punktów za komentarze: 30
« poprzednia 1 2 następna »
Na to pytanie odpowiedzi po prostu nie ma :)
Dodatkowo w większości samochodów z Ameryki w kierunkowskazach są obrysówki, które świecą na pomarańczowo. Dużo aut w Polsce z tym jeździ, dużo producentów montuje takie coś od początku, m.in. BMW czy Volvo. Nawet starsze japończyki mają światła pozycyjne w kierunkowskazach, jest normalnie europejska homologacja. U siebie w Hondzie też mam obrysówki w kierunkowskazach, żarówka dwuwłóknowa, obrys na słabym włóknie, kierunek na mocnym. Nie ma szans żeby to pomylić. Znam wielu ludzi jeżdżących z takim czymś i policja się nie czepia, nawet jeśli ktoś sobie takie coś dorobi w aucie, w którym nigdy takiego czegoś nie było
Oo, widzę CCH. Jestem ze Świecia i szukam jakiegoś Maluszka max. 86 rok. Nie zechciałbyś może odsprzedać jeśli jest starszy niż 1986? ;p
@Nanek: a CRX II to Civic IV gen ;p
O, znajome auta :D
@ML9: Myślałem już chyba nad każdym kolorem i chyba w tym jest jej najlepiej, przynajmniej dość charakterystycznie :) Rzeczywiście, Marion ma dość podobną, dokładka, lotka się zgadzają, jednak ona ma pod maską wiele więcej do zaoferowania :D
Marzenie. Z turbo można fajnego konkurenta dla EVO i WRX zrobić ;p
Według mnie również szału to nie robi. Żadnej indywidualności, samochody różnią się tylko lakierem i felgą. Całkowicie mija się to z pojęciem "tuning". Zamiast usprawniać auto, to jest kaleczone, a reszta seryjna. Czasami rozwala mnie to, kiedy właściciele swapują silniki na jakieś mocniejsze, np. 300KM. Przecież nawet nie przekroczy tym 60km/h, potencjał silnika się marnuje. Każdy ma swój gust i upodobania, ale dla mnie osobiście ten "styl tuningu" jest porażką. Już bardziej podoba mi się styl FnF, mimo tego, że już nie jest modny jak stance.
Najgorsze jest to, że człowiek będzie pracował pół życia, żeby spełnić swoje marzenie i kupić AE86. Podjedzie do pracy, a wszyscy pytają się co to za śmieszny polonezik i dlaczego zmienił nowego Passata na starego trupa. Smutne
@felsongrube20: tak, dokładnie ;)
@Mareczek: O kogo tu widzę :D
@Galancior95: Być może w przyszłym roku ;p
@skota741: Bardzo dziękuję :) Swoją drogą to auto zbiera masę krytyki spoza środowiska Hondy, pewnie ze względu na stan. Jak to w Polsce bywa - coś komuś wychodzi, zrównaj z błotem, przecież nie możesz pozwolić, żeby był lepszy od Ciebie i musisz się bronić :D
Są gusta i guściki, style i styliki, ale nie zrozumiem chyba nigdy przerabiania takich aut na kalectwa. Silvia, Skyline, Lancer, Impreza. To ma przede wszystkim jeździć. Profanacja :(
Teraz mi się przypomina filmik, gdzie BMW e30 na zakręcie wjeżdża w skarpę, a chwilę później Civic przelatuje przez zakręt jak po szynach ;p
Ludzie mówią, że gdzieś tam w tle jest BMW :)
Chcę.
@Hunted: Blachę i lakier ogarniał spec :D A tak resztę to wszystko sam. Felgę właściwie chciałem w kolorek gold bronze jak Mugen MF10, albo Volk TE37 ;)
@staryjaponiec: Bo BMW i Audi osiągami są zbliżone do 1.3, albo 1.6 Hondy. A właściciel e36 2.5 i tak powie, że D13 go nie wyprzedzi ;p
Skoda efekt psuje xD
No jasne, że się podoba :D
Marzenie od czasów kołyski :)
@GRUBY: Spoko spoko, lakiernik ogarnia, to było tylko po to, żeby zobaczyć czy poszpachlowane równo ;) Teraz było szlifowanie i cała idzie równo w podkład ;p
@Vendurius: Hehe a no przywiązany :D Pod maską obecnie siedzi 1.3 D13B2, planuję wałek od D14, usunięcie zwężek. We wnętrzu elektryczne szyby, nowe zegary od EG5. Złapałem fajną felgę, sprężyny -35, kupię nowe lampy ;p
@PrzemanS: Samemu go nie wykonuję, najpierw blacharz, teraz lakiernik. Myślę, że razem wyjdzie ok. 3,5 - 4 tys. zł ;)