Tarus napędzany jest silnikiem wyglądającym jak z kosiarki lub innej maszyny rolniczo-budowlanej. Taka jednostka jednak zupełnie wystarcza (ma ok. 5,5 KM mocy), przy tym jest wytrzymała, oszczędna (spala 1,2 litra benzyny na godzinę pracy!), no i ma sprzęgło odśrodkowe. Ze swoim stałym napędem na dwa koła Tarus może rozpędzić się do 60 Tarus 2WD lekki i poreczny (3)km/h. Jego prześwit to aż 370 mm. W opisywanej wersji ma opony niskociśnieniowe, dzięki czemu unosi się na wodzie i wjeżdża wszędzie. A teraz uwaga! Cały motocykl waży zaledwie 47-50 kg!
Ale to nie wszystko – w ciągu kilku minut Tarusa można rozłożyć na małe kawałki, spakować do niewielkich toreb i zmieścić w bagażniku miniaturowego samochodu!
Istnieje też druga wersja – ma trochę większy silnik, klasyczne opony i jest cięższy. Póki co projekt Tarusa jest jeszcze w fazie dopracowywania, a jego sprzedaż odbywała się będzie na dwa sposoby – jako gotowy produkt lub schematy do samodzielnej budowy.
Wykorzystanych 12 kolorów kredek z których powstało jak dobrze pamiętam ok 26 barw poprzez zmieszanie odpowiednich kredek do uzyskania odpowiedniego koloru. Łącznie SL zajął mi ok 18,5 godz. Myślę, że z dobrym efektem
Podoba się?