Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    PolePosition

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 27 listopada 2014 - 23:38
    Ostatnio: 3 stycznia 2020 - 14:54
    • Materiałów na głównej: 54 z 54
    • Punktów za materiały: 1787
    • Komentarzy: 316
    • Punktów za komentarze: 425
     
    Kolejny klip z cyklu kampanii społecznych na rzecz bezpieczeństwa na drogach. Tym razem skierowany do motocyklistów. Czerwone Ducati, świetne kręte drogi i... Umiejętność przewidywania. Po prostu perfekcyjny dzień motocyklisty.

    Szczegóły: Think! to cykl kampanii społecznych stworzonych na zlecenie brytyjskiego Ministerstwa Transportu. Prezentowany klip pochodzi jeszcze z 2003 roku, jednak przedsięwzięcie realizowane pod tym hasłem trwa do dziś.
    14 października 2015, 21:14 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W odpowiedzi na jeden z moich komentarzy, wyraziliście zainteresowanie zamieszczeniem na MKLR wybranych, najciekawszych i najbardziej poruszających kampanii społecznych dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego z całego świata. W odpowiedzi na to rozpoczynam więc cykl zamieszczania tego typu materiałów. Interesuje się takimi produkcjami od wielu lat, więc trochę się ich nazbierało. Niektóre z nich pamiętają jeszcze czasy zmierzchu VHS i raczkującego internetu, więc jakości HD się nie spodziewajcie, ale w nich liczy się przekaz, który daje do myślenia.

    Szczegóły: "Kiss me deadly", Irlandia, rok 2007, wyprodukowana przez agencję Lyle Bailie International na zlecenie Road Safety Authority (RSA). Jest to jedna z 60-sekundowych kreacji z kampanii "The faster the speed, the bigger the mess".

    Wkrótce kolejne materiały, więc czekajcie cierpliwie.
    12 października 2015, 18:13 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Lyle Bailie International / Road Safety Authority (RSA) / The Ad Show

    Szczegóły: Kampania społeczna z ciekawym hasłem "napawaj się szybkością, do samego końca". Zrealizowana dla UAMK (Czech Road Safety Council) przez wielokrotnie nagradzaną agencję reklamową Leo Burnett. Nie porusza drastycznością scen, ale oddaje absurdalność nieuzasadnionego pośpiechu w niektórych momentach życia.
    12 października 2015, 18:35 przez PolePosition (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)