Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    PROmil

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 25 stycznia 2013 - 18:32
    Ostatnio: 20 maja 2018 - 10:41
    • Materiałów na głównej: 29 z 40 (11 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1459
    • Komentarzy: 221
    • Punktów za komentarze: 321
     
    zarchiwizowany
    Nowy nabytek – Nowy nabytek (biała)
Audi 90
2.3 NG 133KM
Skrzynia manualna
Niecałe 300 tyś przebiegu 
Diabeł wcielony
    Nowy nabytek (biała)
    Audi 90
    2.3 NG 133KM
    Skrzynia manualna
    Niecałe 300 tyś przebiegu
    Diabeł wcielony
    12 lutego 2014, 21:22 przez PROmil (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    Odśnieżajcie! – Proszę Was drodzy MotoKillerzy odśnieżajcie swoje auta jak wyjeżdżacie z domu. Po pierwsze możecie dostać 500zł mandatu.
Po drugie nieodśnieżone auto to niebezpieczeństwo, wy nic nie widzicie z tyłu, ale również kierowca jadący za wami nie widzi świateł, a co za tym idzie nie wie czy hamujecie czy nie, nie widać kierunkowskazów, rejestracji po prostu nic. Dzisiaj miałem okazję jechać za takim jegomościem i stwierdzam że ta niepewność co zrobi aż boli.
    Proszę Was drodzy MotoKillerzy odśnieżajcie swoje auta jak wyjeżdżacie z domu. Po pierwsze możecie dostać 500zł mandatu.
    Po drugie nieodśnieżone auto to niebezpieczeństwo, wy nic nie widzicie z tyłu, ale również kierowca jadący za wami nie widzi świateł, a co za tym idzie nie wie czy hamujecie czy nie, nie widać kierunkowskazów, rejestracji po prostu nic. Dzisiaj miałem okazję jechać za takim jegomościem i stwierdzam że ta niepewność co zrobi aż boli.
    15 stycznia 2014, 12:59 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ringi na zegary – Mały bajer, a jak cieszy.
Koszt niewielki bo 70zł, a jak na takiego klasyka jakim jest Audi 90 to myślę że warto. Odmładza wizualnie auto, a i w środku nie jest tak szaro.
Czasu za wiele też to nie zajęło bo około 40 minut z silnym bólem zęba.
    Mały bajer, a jak cieszy.
    Koszt niewielki bo 70zł, a jak na takiego klasyka jakim jest Audi 90 to myślę że warto. Odmładza wizualnie auto, a i w środku nie jest tak szaro.
    Czasu za wiele też to nie zajęło bo około 40 minut z silnym bólem zęba.
    11 grudnia 2013, 16:58 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Moje Audi 90 Comfort Edition – Auto wymaga dopieszczenia.
Było po stłuczce i poprzedni właściciel zrobił na odwal się na częściach z Audi 80. Oryginalnie były zespolone lampy oraz zderzak z halogenami. Powoli bez pośpiechu chcę je odbudować do stanu idealnego.
    Auto wymaga dopieszczenia.
    Było po stłuczce i poprzedni właściciel zrobił na odwal się na częściach z Audi 80. Oryginalnie były zespolone lampy oraz zderzak z halogenami. Powoli bez pośpiechu chcę je odbudować do stanu idealnego.
    11 grudnia 2013, 17:53 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    Prywatne

    Skoda Fabia z przebiegiem 1mln km – Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    Niemiec Peter Kirchhoff przejechał swoją Fabią 1.9 TDI z 2000 roku już ponad 1 milion kilometrów.
    Gdy tylko pojawi się trzecia generacja modelu Peter chce oddać swoją Skodę do muzeum motoryzacji.
    5 sierpnia 2013, 20:37 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Już w 2014
    5 sierpnia 2013, 20:47 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Niby zwykła reklama... ale tylko bez dźwięku
    5 sierpnia 2013, 20:31 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak na poprawę humoru – Żeby nie było: Nie mam nic do BMW e36!!!
Obrazek znaleziony w sieci.
    Żeby nie było: Nie mam nic do BMW e36!!!
    Obrazek znaleziony w sieci.
    22 lutego 2013, 20:32 przez PROmil (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    WLEPKA- Drift – To co kocha każdy fan motoryzacji:
Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    To co kocha każdy fan motoryzacji:
    Drift – technika jazdy pojazdem w kontrolowanym poślizgu oraz nazwa sportu samochodowego.
    W Japonii powstała pierwsza profesjonalna liga driftingowa - D1, która obecnie posiada również edycje w Wielkiej Brytanii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i Australii. W Wielkiej Brytanii liga jest obecnie znana jako European Drift Championship. W USA największa seria to zawody Formula Drift. Pierwsze zawody w Polsce odbyły się w roku 2006. Zostały zorganizowane przez Polską Feredację Driftingu (PFD) po nazwą TDC (Toyo Drift Cup). W następnych latach PFD, co roku organizuje cykl zawodów driftingowych. W roku 2008 powstaje kolejna organizacja, która najpierw organizuje zawody BMW Drift Day, potem JDA (Japan Drift Attack), a w roku 2010 całą serie pod nazwą Drift Open. W 2010 jako organizator kolejnej serii pojawia się również znane z zawodów na 1/4 mili "SSS" (Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego).
    Samochody używane w driftingu to głównie tylnonapędowe coupé, przeważnie samochody japońskie takie jak: Nissan Silvia, Nissan 200SX(s13, s14, s15), Nissan Skyline (wersje tylnonapędowe takie jak GTst), Toyota Corolla AE86, Toyota Supra, ale także Mazda RX-7, Mazda MX-5(Miata), Toyota Soarer, Subaru Impreza. Ostatnio popularność zyskują także samochody amerykańskie, a w zawodach europejskich także samochody produkcji europejskiej, głównie BMW, czasem Ford Sierra czy też Opel Omega i Opel Manta.
    Mistrzowie Polski: Przemysław Jańczak (2005,2006,2009), Bartosz Stolarski(2007), Bartłomiej Owczarek (2008), Maciej Bochenek (2010,2012), Paweł Trela (2011),
    21 lutego 2013, 18:18 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA- silniki JZ – Seria JZ:
1JZ-GE:
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 180KM
Moment obrotowy: 255Nm

1JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2492cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 280KM
Moment obrotowy: 378Nm

2JZ-GE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 220KM
Moment obrotowy: 294Nm

2JZ-GTE
Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
Liczba cyl./zawory: R6/24
Pojemność skok.: 2997cm3
Napęd rozrządu: pasek
Moc max: 330KM
Moment obrotowy: 441Nm

Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    Seria JZ:
    1JZ-GE:
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 180KM
    Moment obrotowy: 255Nm

    1JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2492cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 280KM
    Moment obrotowy: 378Nm

    2JZ-GE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 220KM
    Moment obrotowy: 294Nm

    2JZ-GTE
    Rodzaj paliwa/zasilanie: Benzynowy turbo
    Liczba cyl./zawory: R6/24
    Pojemność skok.: 2997cm3
    Napęd rozrządu: pasek
    Moc max: 330KM
    Moment obrotowy: 441Nm

    Tę serię silników zna każdy fan tuningu i każdy, kto oglądał „Szybkich i wściekłych". Jednostki serii JZ to silniki benzynowe o sześciu cylindrach w rzędzie i pojemności 2,5 litra (1JZ) lub 3,0 l (2JZ). Seria JZ zadebiutowała w roku 1990 wraz z silnikiem 1JZ-GE łączonym ze skrzynią automatyczną. Silnik 1JZ występował wyłącznie na rynku japońskim, napędzając takie modele jak Supra JZA70 (trzecia generacja), Chaser/Cresta czy Crown. Początkowo dostępny tylko w wersji wolnossącej, szybko doczekał się także odmiany twin turbo (dwie turbosprężarki działające sekwencyjnie), a w Suprze można było zamówić go z manualną skrzynią biegów. Pierwotny 1JZ-GTE osiągał moc 280 KM i moment obrotowy 363 Nm, co jak na początek lat 90. było wartością zawrotną. Niestety, w początkowych wersjach stosowano ceramiczne koło turbiny, co okazało się kiepskim pomysłem. Koło pękało, a elementy turbiny niszczyły silnik.

    Trzylitrowy 2JZ-GE/GTE z 1992 r. zadebiutował w dużym sedanie Aristo (Lexus GS), ale znamy go przede wszystkim z Supry JZA80, gdzie w wersji turbodoładowanej już fabrycznie osiągała moc 330 KM. A co dopiero, gdy do takiego silnika dobrali się tunerzy...
    21 lutego 2013, 18:11 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj