Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Nanek

    Turbowymiatacz
    Zamieszcza materiały od: 14 kwietnia 2013 - 18:47
    Ostatnio: 14 lutego 2018 - 20:04
    O sobie:

    Witam Wszystkim.
    Jestem miłośnikiem Japońskich aut ale także innych :)

    • Materiałów na głównej: 1615 z 1739 (124 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 89614
    • Komentarzy: 186
    • Punktów za komentarze: 145
     
    zarchiwizowany
    zarchiwizowany
    Fiat 126 by Septic – Kojarzy ktoś jeszcze ten projekt ?

MODYFIKACJE: 

SILNIK: 

- aluminiowa miska olejowa spolerowana 
- wałek sportowy 
- splanowana głowica 

Z ZEWNĄTRZ: 
- kolor PURPLE BEAUTY 
- chromowane lusterka 
- brak klamek 
- bad look 
- chromowana jedna wycieraczka 
- brak anteny 
- wlot na prawym błotniku od vw T4 
- poszerzone błotniki przód i tył 
- brak wlotów powietrza 
- dospawane progi 
- wlew paliwa od hondy CBR 
- brak bocznych kierunkowskazów 
- przednie lampy soczewkowe z XENONAMI 
- światła tył-białe klosze 
- światła postojowe w kierunkowskazach koloru pomarańczowego 
- wnęka na tablicę rejestracyjną od vw BORY 
- zderzaki w kolorze nadwozia 
- przednie kierunkowskazy od golfa 2 
- felgi RSL 7/13 cala z oponami goodyear 165/55 
- tłumik z końcówką SEBRING'a 
- brak zamka w klapie 
- tylni klosz przeciwmgielnego biały 
- brak przedniej rejestracji 

ZAWIESZENIE: 
- przód resor klepany oraz skracane i utwardzane amortyzatory 
- tył amortyzatory bilstein plus dorabiane sprężyny 
- amory gazowe 

ZMIANY WEWNĄTRZ: 
- fotele kubełkowe SPARCO - podgrzewane 
- elektryczne szyby 
- kierownica RAID 300mm 
- całość obita jasną skórą łącznie z deską 
- jasna podsufitka 
- jasna wykładzina na podłodze 
- brak klamek we wnętrzu 

AUDIO: 
- jednostka Alpine na MP3 
- przód panele na 2 glośniki Rodek 17cm na stronę + tweetery 
- tył dwa wzmacniacze Blaupunkt MPA2 
- kondensator 1,5F; dwa subwoofery 25cm Rockford Fosgate 
- kubełkowe fotele
    Kojarzy ktoś jeszcze ten projekt ?

    MODYFIKACJE:

    SILNIK:

    - aluminiowa miska olejowa spolerowana
    - wałek sportowy
    - splanowana głowica

    Z ZEWNĄTRZ:
    - kolor PURPLE BEAUTY
    - chromowane lusterka
    - brak klamek
    - bad look
    - chromowana jedna wycieraczka
    - brak anteny
    - wlot na prawym błotniku od vw T4
    - poszerzone błotniki przód i tył
    - brak wlotów powietrza
    - dospawane progi
    - wlew paliwa od hondy CBR
    - brak bocznych kierunkowskazów
    - przednie lampy soczewkowe z XENONAMI
    - światła tył-białe klosze
    - światła postojowe w kierunkowskazach koloru pomarańczowego
    - wnęka na tablicę rejestracyjną od vw BORY
    - zderzaki w kolorze nadwozia
    - przednie kierunkowskazy od golfa 2
    - felgi RSL 7/13 cala z oponami goodyear 165/55
    - tłumik z końcówką SEBRING'a
    - brak zamka w klapie
    - tylni klosz przeciwmgielnego biały
    - brak przedniej rejestracji

    ZAWIESZENIE:
    - przód resor klepany oraz skracane i utwardzane amortyzatory
    - tył amortyzatory bilstein plus dorabiane sprężyny
    - amory gazowe

    ZMIANY WEWNĄTRZ:
    - fotele kubełkowe SPARCO - podgrzewane
    - elektryczne szyby
    - kierownica RAID 300mm
    - całość obita jasną skórą łącznie z deską
    - jasna podsufitka
    - jasna wykładzina na podłodze
    - brak klamek we wnętrzu

    AUDIO:
    - jednostka Alpine na MP3
    - przód panele na 2 glośniki Rodek 17cm na stronę + tweetery
    - tył dwa wzmacniacze Blaupunkt MPA2
    - kondensator 1,5F; dwa subwoofery 25cm Rockford Fosgate
    - kubełkowe fotele
    zarchiwizowany
    Legend Max – Specjalna wersja auta przygotowana przez Mugen Motorsports wyposażona w :silnik 4.0 Litra V8 o mocy 590 KM przy 9500RPM Oczywiście jest to N/A , kubełkowe fotele oraz 18-calowe koła.
    Specjalna wersja auta przygotowana przez Mugen Motorsports wyposażona w :silnik 4.0 Litra V8 o mocy 590 KM przy 9500RPM Oczywiście jest to N/A , kubełkowe fotele oraz 18-calowe koła.
    22 stycznia 2016, 19:50 przez Nanek (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj