Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    MeTyl

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 27 stycznia 2014 - 21:26
    Ostatnio: 30 stycznia 2014 - 12:21
    • Materiałów na głównej: 11 z 14 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 503
    • Komentarzy: 3
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Fiołek jako znikający punkt – I jak tu nie kochać polskiej sceny driftingowej?
    I jak tu nie kochać polskiej sceny driftingowej?
    28 stycznia 2014, 15:02 przez MeTyl (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Dobra S15-ka bokiem –
    27 stycznia 2014, 21:36 przez MeTyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Paweł Trela – Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.
    Tego człowieka zna większość ale jego auto już nieco mniej. Jest to Opel GT z fabryki wyjechał jako dość ciekawy roadster ale na potrzeby driftu musiał zostać nieco zmodyfikowany. Został maksymalnie poszerzony odchudzony i obniżony miejsce miękkiego dachu zajął sztywny z tworzywa sztucznego. Zwrotnice wahacze i klatka są autorskiego projektu Pawła. Ta ostatnia jest bardzo rozbudowana i stworzona tak aby sprostać wszystkim wymogom. Trochę o nadwoziu są to głównie laminaty, przód (maska i błotniki są połączone) oraz tył (klapa i nadkola także są połączone) zostały tak zaprojektowane aby dać natychmiastowy dostęp mechanikom do wszystkich ważnych cześci. I na koniec serducho niezniszczalne 2JZ (Toyota Supra) podkręcone do 900 koni sprawia że auto ważące tylko 1150kg (było 1040 ale z powodów przepisów musiało zostać dociążone)jest w stanie bez trudu z kopa (kopnięcie w sprzęgło jedna z metod wprowadzania auta w poślizg) podnieść się z 4 biegu powodując że cała publika ginie w kłębach białego dymu. Układ paliwowy (czymś trzeba piec zalać) 3X Pompa Bosch wtryskiwacze 1000CCM i wtrysk podtlenku azotu. Tak w wielkim skrócie wygląda specyfikacja auta Pawła Treli. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej polecam stronkę Trolla link w źródle.