Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Matfi

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 22 listopada 2013 - 20:58
    Ostatnio: 29 listopada 2016 - 17:33
    • Materiałów na głównej: 42 z 74 (32 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3509
    • Komentarzy: 173
    • Punktów za komentarze: 143
     
    Idealna sceneria –
    23 listopada 2013, 17:57 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czemu nie ma w Polsce – Nos Energy Drink
    Nos Energy Drink
    23 listopada 2013, 18:28 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Maserati Birdcage 75th – Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    23 listopada 2013, 21:35 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SSC Tuatara – SSC Tuatara – supersamochód skonstruowany przez Shelby SuperCars. Planowana cena pojedynczego egzemplarza to 970.000 dolarów amerykańskich (3.015.000 złotych). Przewidywana prędkość maksymalna to 442,5 km/h (275 mph), przyspieszenie 0-100 km/h w 2,9 s. Do napędu użyto jednostki V8 osiągającej 1350 KM przy 6800 obr/min. Nadwozie pojazdu wykonano z aluminium i włókna węglowego. Przypomina Maserati Birdcage 75th.
    SSC Tuatara – supersamochód skonstruowany przez Shelby SuperCars. Planowana cena pojedynczego egzemplarza to 970.000 dolarów amerykańskich (3.015.000 złotych). Przewidywana prędkość maksymalna to 442,5 km/h (275 mph), przyspieszenie 0-100 km/h w 2,9 s. Do napędu użyto jednostki V8 osiągającej 1350 KM przy 6800 obr/min. Nadwozie pojazdu wykonano z aluminium i włókna węglowego. Przypomina Maserati Birdcage 75th.
    23 listopada 2013, 21:27 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu "Ambitne ale do kitu" – Dyno-Wheel, przedstawione po raz pierwszy w magazynie "Inventions" w czerwcu 1935r. Projekt obejmował dziwny pojazd, przypominający minibusa, zawieszony wewnątrz wielkiego, obracającego się koła. To ostatnie miało tworzyć bezpieczną strukturę chroniącą pasażerów w razie wypadku. Coś jak w zorbingu, ale jeszcze bardziej szalone.

Koncept cierpiał jednak z kilku poważnych wad i był strasznie skomplikowany. Żeby zabezpieczyć koło przed zbyt dużym wychylaniem się an boki, kabina została wyposażona w 4 dodatkowe kółka kontrolne, w tym lewe i prawe opuszczane jak podwozie samolotu, żeby zapewnić bezpieczne manewrowanie na zakrętach. Potężny stalowy pierścień, który niemal przecinał w zdłuż... "auto", skutecznie ograniczał widoczność kierowcy. Z kolei brak ogumienia na kole napędowym powodował, że jazda mogła dostarczać raczej traumatycznych doznań. Podobnie z resztą jak potężna tylna płetwa stabilizująca przy silnym wietrze.

Na tym nie konieć, wyobraźcie sobie hamulce zdolne zatrzymać to monstrum, albo parkingi przystosowane do postoju czegoś takiego. Najgorsze jest jednak to, że Dyno-Wheel wcale nie było bezpieczne. Owszem, dla osób podrużujących może i było, ale co by było po czołówce kierowcy drugiego pojazdu.
    Dyno-Wheel, przedstawione po raz pierwszy w magazynie "Inventions" w czerwcu 1935r. Projekt obejmował dziwny pojazd, przypominający minibusa, zawieszony wewnątrz wielkiego, obracającego się koła. To ostatnie miało tworzyć bezpieczną strukturę chroniącą pasażerów w razie wypadku. Coś jak w zorbingu, ale jeszcze bardziej szalone.

    Koncept cierpiał jednak z kilku poważnych wad i był strasznie skomplikowany. Żeby zabezpieczyć koło przed zbyt dużym wychylaniem się an boki, kabina została wyposażona w 4 dodatkowe kółka kontrolne, w tym lewe i prawe opuszczane jak podwozie samolotu, żeby zapewnić bezpieczne manewrowanie na zakrętach. Potężny stalowy pierścień, który niemal przecinał w zdłuż... "auto", skutecznie ograniczał widoczność kierowcy. Z kolei brak ogumienia na kole napędowym powodował, że jazda mogła dostarczać raczej traumatycznych doznań. Podobnie z resztą jak potężna tylna płetwa stabilizująca przy silnym wietrze.

    Na tym nie konieć, wyobraźcie sobie hamulce zdolne zatrzymać to monstrum, albo parkingi przystosowane do postoju czegoś takiego. Najgorsze jest jednak to, że Dyno-Wheel wcale nie było bezpieczne. Owszem, dla osób podrużujących może i było, ale co by było po czołówce kierowcy drugiego pojazdu.
    23 listopada 2013, 19:02 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Citroen Survolt –
    23 listopada 2013, 22:56 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii "Super Samochody" - Saab Aero-X – Saab Aero-X − skonstruowany w 2006 roku przez szwedzką markę Saab. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Maserati Birdcage 75th. Czas ich otworzenia trwa 10 s. Do napędu użyto jednostki V6 2,8 l (2792 cm³) 24V DOHC generującej moc maksymalną 405 KM. Typ nadwozia pojazdu to 2-drzwiowe coupé. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h w 4,9 s.
    Saab Aero-X − skonstruowany w 2006 roku przez szwedzką markę Saab. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Maserati Birdcage 75th. Czas ich otworzenia trwa 10 s. Do napędu użyto jednostki V6 2,8 l (2792 cm³) 24V DOHC generującej moc maksymalną 405 KM. Typ nadwozia pojazdu to 2-drzwiowe coupé. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h w 4,9 s.
    23 listopada 2013, 22:30 przez Matfi (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Dat ass – Lamborghini Egoista
    Lamborghini Egoista
    23 listopada 2013, 18:37 przez Matfi (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    GTR's –
    22 listopada 2013, 22:20 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj