Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
4 marca 2018 - 3:39 |
Ostatnio: |
4 marca 2018 - 3:53 |
-
Materiałów na głównej: 1 z 1
- Punktów za materiały: 49
- Komentarzy: 0
- Punktów za komentarze: 0
Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
4 marca 2018, 3:46
przez
Maciek85
(
PW)
|
Skomentuj (1)