Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
29 października 2013 - 18:33 |
Ostatnio: |
17 stycznia 2023 - 4:14 |
O sobie: |
Pasjonat Japońskiej i starej Amerykańskiej motoryzacji. |
-
Materiałów na głównej: 72 z 89 (17 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 2714
- Komentarzy: 259
- Punktów za komentarze: 276
Iso Grifo w magiczny sposób łączyło piękną włoską stylistykę Giorgetto Giugiaro z brutalną mocą amerykańskich V8.
20 marca 2014, 14:35
przez
Maciek123424
(
PW)
|
Skomentuj
Źródło:
gieldaklasykow.pl
Iso Lele było ogniwem, które powstało aby zapełnić lukę pomiędzy modelami Grifo i Fidia. Zgodnie z filozofią firmy łączyło piękne włoskie nadwozie (zaprojektowane przez Bertone) z mocnym amerykańskim V8. Takie połączenie do dziś zdaje egzamin, pozwalając utrzymywać serwisowanie silnika w rozsądnych kosztach, mimo nieprawdopodobnej unikatowości samochodu. Iso Lele powstało w zaledwie 285 sztukach, z czego posiadających najmocniejszych, 360-konny silnik Forda wersji F Sport powstało jedynie 24!
20 marca 2014, 14:43
przez
Maciek123424
(
PW)
|
Skomentuj
Źródło:
gieldaklasykow.pl
Maserati Merak SS to lżejsza i mocniejsza wersja produkowanego od ’74 r. modelu Merak. Pod gładkimi liniami zaprojektowanymi przez Giugiaro skrywa się centralnie umieszczona, kompaktowa jednostka V6, będąca rozwinięciem tej, którą stosowano w Citroenie SM. Taka konstrukcja pozwoliła na uzyskanie świetnej dystrybucji masy i dodatkowego rzędu siedzeń dla dwójki niewysokich pasażerów.
20 marca 2014, 14:40
przez
Maciek123424
(
PW)
|
Skomentuj