Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    LukeFB

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 7 marca 2015 - 11:00
    Ostatnio: 7 września 2021 - 21:52
    • Materiałów na głównej: 10 z 10
    • Punktów za materiały: 191
    • Komentarzy: 13
    • Punktów za komentarze: 1
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 listopada 2015 o 6:58

    @Kubson1805: Dzięki. Daj znać jak by co, aczkolwiek nie wiem czy w okolicach stycznia nie będę zamawiał BOSS'ów 338. Także jak będziesz sprzedawał wcześniej to może się dogadamy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    23 października 2015 o 22:32

    Co to za felgi? Szukam czegoś fajnego na letni zestaw i te mi się podobają ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    17 października 2015 o 0:23

    @Borsucjusz: moc to jedno, ale jest jeszcze moment obrotowy który w amerykańskich silnikach nie tylko jest dużo większy ale jest dostępny przede wszystkim od samego dołu a krzywa momentu jest w miarę "płaska" i aby się płynnie poruszać po mieście to nie trzeba kręcić silnika do wysokich obrotów. Zarówno moje HEMI jak i TPI przy normalnej jeździe nie wymaga przekraczania 2tys obrotów by i tak zostawić wszystkich pod światłami i płynnie się poruszać. Oczywiście jak się solidniej wdepnie to wiadomo co sie dzieje :D a przy tym spalanie jest na poziomie zadowalajacym.. porównywalne z 2 litrowym japończykiem, który jest też lżejszy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 października 2015 o 17:57

    @CamaroFanBoy: 3,8 SC to w FKP jest ostatnio nawet zaczęło jeździć :D O V8 w Fiero nie słyszałem. @Lowca_nietoperzy: wpisz sobie chociażby na YT hasło "Fiero TPI"

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 października 2015 o 21:45

    @Lowca_nietoperzy: TPI wrzucają do Fieraków to i LS1 spokojnie się zmieści a przy tym jest lżejszy ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 września 2015 o 18:38

    Corvette C7 ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 sierpnia 2015 o 21:09

    @DANNY: Zdecydowanie Crown Victoria ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 lipca 2015 o 18:29

    Znalazłem tą stację... niestety nie jest już tak atrakcyjnym miejscem na sesję. Ze stacji został tylko dach :(

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 lipca 2015 o 7:20

    @Borsucjusz: SSSS fajny zlot, byłem kilka razy. Ale zeszłoroczny przejazd przez miasto a zwłaszcza wjazd do FashionHouse to porażka była bo było więcej stania w korku niż jechania. Oprócz tego w paradę włączyli się "normalni" użytkownicy ruchu i wszystko się rozsypało. Policja miała podobno zabezpieczyć przejazd... a oni zrobili to tylko dla kilku pojazdów na początku. Ja jechałem gdzieś tak w 2 połowie kolumny i zaliczyłem wszystkie czerwone światła i chyba 3-4 zmiany na wahadle. W tym roku miała się impreza przenieść na Auchan, ale z tego co wiem to znowu Fashion będzie :/ tak czy inaczej się pojawię ;) A tak BTW, to na tą klasyczną niedzielę muszę się w końcu wybrać i ruszyć samochód bo plan jest co miesiac i zawsze coś wypadnie.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 lipca 2015 o 8:25

    To nie jest ZR1 tylko Z06

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 lipca 2015 o 8:21

    Gdzie taka fajna opuszczona stacja jest? Fajne miejsce na sesję foto.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 czerwca 2015 o 22:33

    Tylne lampy wyglądają jak w poprzednim Passacie.... a to dobre. Może i obrys lamp przypomina poprzednią generację ale stylistyka jest zupełne inna, o efektach świecenia nie będę wspominał. Te lampy też są o wiele bardziej zaawansowane technologicznie, bo poprzedni Passat miał oprócz LEDów jeszcze żarówki (kierunkowskaz, światło cofania), tutaj są tylko i wyłącznie LEDy, nowy Passat ma dużo bardziej zaawansowany układ optyczny i elektronikę, o efekcie zwanym przez VW "KLIK-KLAK", który zastosowany został w tych lampach jako pierwszy na świecie, nie wspominam i na filmie niestety nikt o tym też nie wspomnaił :( ....chodzi o przełączanie się poziomego kształtu funkcji pozycyjnej na pionowy kształt funkcji STOP. Autor filmu nie zdaje sobie chyba sprawy ile czasu zajęło zaprojektowanie tych lamp, ile problemów wystąpiło podczas rozwoju samych lamp... wiec nie jest to tylko lekkie przeprojektowanie jak to jest powiedziane na filmie. No i tak nawiasem mówiąc, to lampy te (jak również do wersji Variant) zostały całkowicie zaprojektowane w Polsce, przez polskich inżynierów i w Polsce również są produkowane :)

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 czerwca 2015 o 22:34

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    20 marca 2015 o 20:42

    Uszkodzenie uszczelki pod głowicą to chyba standardowa awaria w tym silniku. Przez chyba 140 tys km jak miałem poloneza z tym właśnie silnikiem (GSI), uszczelkę wymieniałem 3 razy. Mimo wszystko przyjemnie wspominam ten samochód. Wrzuć fotki jak odświeżenie wyszło po zmontowaniu w całość.

    « poprzednia 1 następna »