Momencik, trwa przetwarzanie danych
Zamieszcza materiały od: |
24 lipca 2013 - 10:10 |
Ostatnio: |
13 grudnia 2021 - 9:37 |
O sobie: |
Cześć! Mam na imię Dawid znajomi mówią mi młody :) Posiadam VW Polo 6n z 97r :) Jest to mój pierwszy samochód kupiony przd 18 rokiem życia!
Samochody Marzen :
Nissan Skyline r34/r35
Mitsubishi Lancer Evo (Wszystkie wersje)
Subaru Impreza WRX STI 2 generacja
BMW M3 E30! :)
I to było by na tyle!
Pozdrawiam Motokilerów! |
-
Materiałów na głównej: 78 z 79 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5480
- Komentarzy: 74
- Punktów za komentarze: 40
Kolega uprzedził żebym następnym razem dodawał sklejone zdjęcia, więc zacznę.
Tutaj mamy tył
Pozdrawiam
23 marca 2014, 14:54
przez
Leon_Zawodowiec
(
PW)
|
Skomentuj
Piękna spotkana na wyciągu w Kluszkowcach. Stało tam pare innych i pięknych samochodów ale niestety nie zdążyłem zrobić zdjęcia.
- Audi s4 B8
- Porsche Cayenne
- Dodge Ram Hemi.
Jeżeli się spodoba dodam tył. Pozdrawiam
22 marca 2014, 17:22
przez
Leon_Zawodowiec
(
PW)
|
Skomentuj (2)
Prezentowany Fiat 125p to nie wymysł domorosłego tuningowca. Jest to wyczynowa wersja, zbudowana w Zakładzie Doświadczalnym Samochodów Sportowych i Badań Wyczynowych Fabryki Samochodów Osobowych, w roku 1975 (dokumentacja techniczna datowana jest na rok 1974). Polski Fiat 125p GTI powstał w jednym egzemplarzu i wyposażony był w silnik o pojemności 1840 cm3 i mocy aż 198 KM. Jednostka ta pochodziła z Fiata 124 Abarth. Do tego: tarcze hamulcowe - wentylowane, obniżone zawieszenie i zmodyfikowane nadwozia. Przy masie 850 kg Fiat rozwijał prędkość ok. 210-240 km/h. Warto zwrócić uwagę na felgi Cromodora 8x13 i wielki spojler niczym w Dodge Charger Daytona. W roku 1977 Polskiego Fiata 125p GTI przebudowano, wyposażając go w zawieszenie Uniball.
Więcej w źródle.
3 marca 2014, 9:24
przez
Leon_Zawodowiec
(
PW)
|
Skomentuj (1)