Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Lamborghini

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 9 sierpnia 2011 - 23:13
    Ostatnio: 31 sierpnia 2012 - 9:58
    • Materiałów na głównej: 102 z 106 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1958
    • Komentarzy: 14
    • Punktów za komentarze: 19
     
    Australijska reklamówka Holdena Ute, czyli sportowego pick-upa
    27 sierpnia 2011, 16:21 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na torze Hockenheim w 1982 roku doszło do zabawnego incydentu. Po udanym manewrze wyprzedzenia Nelson Piquet pierwszy wjechał w szykanę, lecz Salazar nie odpuszczał. Francuz uderzył w auto reprezentanta Brabhama i obaj rozbili się na barierze z opon. Brazylijczykowi puściły nerwy i uderzył Salazara. Całą sytuację niemieccy komentatorzy określili jako zabawną (na filmie komentatorzy posługują się j. angielskim)
    26 sierpnia 2011, 15:24 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Stig rozbija prawdopodobnie najgorsze brytyjskie auto jakie powstało
    26 sierpnia 2011, 15:36 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czyli w jaki sposób kierowcy najszybszych bolidów świata dają upust swoim nerwom...
    26 sierpnia 2011, 15:27 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    UWAGA! FILM ZAWIERA BARDZO DRASTYCZNE ZDJĘCIA!
    Na początku 1977 roku, 5 marca, Tom Pryce zginął w jednym z najbardziej drastycznych wypadków w historii F1. Na dwudziestym pierwszym okrążeniu wyścigu o Grand Prix RPA rozgrywanego na torze Kyalami, Renzo Zorzi zjechał na lewą stronę toru na głównej prostej. Włoch miał problemy z układem paliwowym. Paliwo było pompowane bezpośrednio na rozgrzany silnik co spowodowało niewielki pożar. Zorzi nie wysiadł od razu ze swojego bolidu, ponieważ miał problemy z odłączeniem rurki tlenowej doprowadzonej do jego kasku. Zaistniała sytuacja sprawiła, że do gaszenia pożaru pobiegło dwóch porządkowych znajdujących się po przeciwnej stronie toru. Pierwszym z nich był 25-letni blacharz o imieniu William (Bill). Drugi to 19-letni Frederik Jansen van Vuuren, który niósł ze sobą 18-kilogramową gaśnicę. George Witt, szef zespołu porządkowych wyjaśnił, że zasady ustalone podczas tego wyścigu były takie, że w przypadku pożaru dwóch porządkowych musi zająć się gaszeniem pożaru, a dwóch kolejnych zabezpieczeniem w przypadku, gdyby gaśnice dwóch pierwszych nie wystarczyły do ugaszenia pożaru. Witt ponadto podkreślił, że Bill i van Vuuren przebiegli przez tor bez wcześniejszego pozwolenia. Pierwszemu z nich udało się przebiec, drugiemu niestety nie. Kiedy dwaj mężczyźni wybiegli na tor, z zakrętu przed prostą startową wyłoniły się cztery pojazdy. Jechali nimi Hans-Joachim Stuck, Tom Pryce, Jacques Laffite i Gunnar Nilsson. Pryce jechał dokładnie za Stuckiem. Stuck zdołał ominąć van Vuurena i Billa o milimetry. Stuck mówił później: „Kiedy dojechaliśmy na szczyt, nagle zauważyłem tego porządkowego przebiegającego przez tor po mojej prawej stronie, niósł ze sobą gaśnicę. Wykorzystałem szansę i nie wiem, jak udało mi się tego uniknąć (zderzenia – przyp. autora). Nie było czasu do namysłu, zareagowałem czysto instynktownie”. Z pozycji za Stuckiem Pryce nie mógł dostrzec van Vuurena i nie był w stanie zareagować tak szybko, jak Stuck. Uderzył w nastoletniego porządkowego z prędkością około 270 km/h. van Vuuren został wyrzucony w powietrze i wylądował kilka metrów przed bolidem Zorziego. Jego ciało zostało całkowicie przecięte na pół przez bolid Pryce′a. Gaśnica, którą niósł van Vuuren uderzyła w kask Toma, a następnie we wlot powietrza nad głową kierowcy. Siła uderzenia była tak duża, że gaśnica przeleciała nad główną trybuną! Wylądowała na parkingu znajdującym się za nią, gdzie spadła na jeden z zaparkowanych samochodów. Gaśnica kompletnie zniszczyła kask Toma, a jego twarz była częściowo pocięta. Śmierć nastąpiła natychmiast. Bolid Toma kontynuował jednak swoją jazdę z martwym kierowcą wzdłuż prostej startowej. Na zakręcie Crowthorne zderzył się ze starającym go wyprzedzić bolidem Jacques′a Laffite. Oba auta zakończyły swoją jazdę na barierkach za wspomnianym zakrętem. Obrażenia van Vuurena były tak rozległe, że identyfikacja jego ciała była możliwa dopiero gdy George Witt zwołał wszystkich porządkowych i stwierdził, że brakuje van Vuurena. Śmierć Toma, a szczególnie jej dziwaczne oblicze, spotkała się z ogromnym żalem ze strony wszystkich, którzy znali go przez całą jego karierę. Jego ciało pochowano w kościele w Otford. Tym samym kościele, w którym brał ślub ze swoją żoną Fenellą.
    25 sierpnia 2011, 11:44 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.f1wm.pl

    Ford Mustang – Ford Mustang zadebiutował w 1964 roku. Ford na kampanię nowego modelu wydał mnóstwo funduszy. Reklamówki nowego Mustanga obejrzało 29 milionów osób. Pomysł chwycił. Już w pierwszym dniu sprzedaży zostało złożonych 22 tysiące zamówień na nowe Mustangi.  W cztery miesiące sprzedano 100 tysięcy samochodów, a 16 kwietnia 1965, w rok po premierze, w Kalifornii sprzedano Mustanga numer 418 812. W marcu 1966 roku z taśmy produkcyjnej zjechał milionowy Mustang.  1965 był to też rok pojawienia się pierwszego Mustanga przerobionego w firmie Shelby – dostosowanego do potrzeb wyścigów Shelby GT-350. W 1967 roku przeszedł niewielki lifting, wprowadzono silniki 7 litrowe o mocy 390 KM. Właśnie Mustang z rocznika 68′ jest zapamiętywany przez wszystkich najlepiej (obrazek). W 1970 roku zaprzestano produkcji klasycznego Mustanga i zastąpił go model Mustang Mach1. Aż do 2004 roku, żaden Mustang nie odniósł takiego sukcesu, jak protoplasta
    Ford Mustang zadebiutował w 1964 roku. Ford na kampanię nowego modelu wydał mnóstwo funduszy. Reklamówki nowego Mustanga obejrzało 29 milionów osób. Pomysł chwycił. Już w pierwszym dniu sprzedaży zostało złożonych 22 tysiące zamówień na nowe Mustangi. W cztery miesiące sprzedano 100 tysięcy samochodów, a 16 kwietnia 1965, w rok po premierze, w Kalifornii sprzedano Mustanga numer 418 812. W marcu 1966 roku z taśmy produkcyjnej zjechał milionowy Mustang. 1965 był to też rok pojawienia się pierwszego Mustanga przerobionego w firmie Shelby – dostosowanego do potrzeb wyścigów Shelby GT-350. W 1967 roku przeszedł niewielki lifting, wprowadzono silniki 7 litrowe o mocy 390 KM. Właśnie Mustang z rocznika 68′ jest zapamiętywany przez wszystkich najlepiej (obrazek). W 1970 roku zaprzestano produkcji klasycznego Mustanga i zastąpił go model Mustang Mach1. Aż do 2004 roku, żaden Mustang nie odniósł takiego sukcesu, jak protoplasta
    25 sierpnia 2011, 12:01 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym koszmarnym incydencie nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń, jedynie kilku mechaników miało niegroźne oparzenia. Kierowcy nic się nie stało.
    24 sierpnia 2011, 11:06 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 sierpnia 2011, 11:10 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 sierpnia 2011, 11:13 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Karambol kilku aut F1 rozpoczęty przez poślizg bolidu Schektera. Nikomu nic poważniejszego się nie stało, wszyscy kierowcy opuścili swoje pojazdy o własnych siłach
    24 sierpnia 2011, 12:28 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj