Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    LaRive

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 16 stycznia 2014 - 20:26
    Ostatnio: 24 sierpnia 2014 - 23:27
    • Materiałów na głównej: 12 z 12
    • Punktów za materiały: 367
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 2
     
    Koniec z kręceniem liczników? Oficjalna strona z historią pojazdów – Stan licznika, ubezpieczenie OC, aktualne badanie techniczne, szczegółowe parametry, liczba właścicieli, informacje o kradzieży. Wszystko to sprawdzimy od dzisiaj za darmo na stronie historiapojazdu.gov.pl.

Dane na temat przebiegu zbierane są od początku tego roku i będą zapisywane przy okazji wszystkich kolejnych badań technicznych. Budowa strony pochłonęła 760 tys zł, ale korzystanie z niej będzie całkowicie darmowe.
    Stan licznika, ubezpieczenie OC, aktualne badanie techniczne, szczegółowe parametry, liczba właścicieli, informacje o kradzieży. Wszystko to sprawdzimy od dzisiaj za darmo na stronie historiapojazdu.gov.pl.

    Dane na temat przebiegu zbierane są od początku tego roku i będą zapisywane przy okazji wszystkich kolejnych badań technicznych. Budowa strony pochłonęła 760 tys zł, ale korzystanie z niej będzie całkowicie darmowe.
    Mały szczegół a cieszy – Kolejny modzik w cytrynie... Lecz na razie ostatni, powrót do grzebania przy aucie po wakacjach. PS. Stickerbomb jest taki sam jak pod maską (żeby był komplet i w tonacji niebieskiej pod kolor samochodu).
    Kolejny modzik w cytrynie... Lecz na razie ostatni, powrót do grzebania przy aucie po wakacjach. PS. Stickerbomb jest taki sam jak pod maską (żeby był komplet i w tonacji niebieskiej pod kolor samochodu).
    21 czerwca 2014, 18:24 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Trochę humoru –
    26 marca 2014, 15:40 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes SLS AMG – Naprawdę piękny samochód na który jak popatrzę to widzę starszego SLS czyli legendę konkretny tył według mniei dobre foto !
    Naprawdę piękny samochód na który jak popatrzę to widzę starszego SLS czyli legendę konkretny tył według mniei dobre foto !
    24 stycznia 2014, 22:55 przez Piasek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Internet

    Jedynie zdolność hamowania – daje ci prawo do prędkości
    Daje ci prawo do prędkości
    22 stycznia 2014, 19:49 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi – A3 na bogato
    A3 na bogato
    16 stycznia 2014, 20:16 przez Krzysiek007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi S7 – Audi S7 podoba się?
    Audi S7 podoba się?
    16 stycznia 2014, 15:17 przez Piasek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Szeroko i nisko tak mówi pismo –
    16 stycznia 2014, 20:54 przez rafaell888 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Style cz. 1 – Często widzę tu dyskusje nt wiejskiego tuningu i akceptacji bądź braku dla tego typu "modyfikacji". W związku z tym naszła mnie idea na mały cykl o stylach w tuningu. Na początek najbardziej znany i lubiany.

German style:
- brak emblematów
- felgi z szerokim rantem - tzw deep dish
- trochę za wąska opona naciągnięta na trochę za szeroką felę
- spoilery, bodykity i inne tego typu dodatki są bee - wygląd jak najbliższy serii
- opcjonalnie klatka
- element dyskusyjny na SKP i przy spotkaniu z ZOMO - koła wystające poza obrys nadwozia
    Często widzę tu dyskusje nt wiejskiego tuningu i akceptacji bądź braku dla tego typu "modyfikacji". W związku z tym naszła mnie idea na mały cykl o stylach w tuningu. Na początek najbardziej znany i lubiany.

    German style:
    - brak emblematów
    - felgi z szerokim rantem - tzw deep dish
    - trochę za wąska opona naciągnięta na trochę za szeroką felę
    - spoilery, bodykity i inne tego typu dodatki są bee - wygląd jak najbliższy serii
    - opcjonalnie klatka
    - element dyskusyjny na SKP i przy spotkaniu z ZOMO - koła wystające poza obrys nadwozia
    15 stycznia 2014, 18:08 przez fazis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)

    1