Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    LOR4K

    Turbowymiatacz
    Zamieszcza materiały od: 29 czerwca 2013 - 12:47
    Ostatnio: 31 maja 2015 - 16:58
    • Materiałów na głównej: 687 z 818 (131 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 39006
    • Komentarzy: 117
    • Punktów za komentarze: 115
     
    Nissan GTR R35 –
    18 kwietnia 2015, 11:57 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes S600 W221 517 KM – S600 znajomego z pełnym wyposażeniem.
    S600 znajomego z pełnym wyposażeniem.
    6 kwietnia 2015, 20:35 przez LOR4K (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: własne
    Bentley Continental GT – Tanio trzeba żyć.
    Tanio trzeba żyć.
    25 marca 2015, 19:39 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Opuszczony Ford Focus RS –
    19 marca 2015, 16:07 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Opuszczone BMW 7 E38 –
    19 marca 2015, 16:42 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    BMW E32 767iL V16 "Goldfish" Prototyp – Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

Dane techniczne:
-Pojemność:       6651 cm³
-Moc:             408 KM przy 5200 obr/min 
-Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
    I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
    Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

    Dane techniczne:
    -Pojemność: 6651 cm³
    -Moc: 408 KM przy 5200 obr/min
    -Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    15 marca 2015, 14:11 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło: własne wykonanie