Profil użytkownika
Kiler
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 6 kwietnia 2012 - 21:09 |
Ostatnio: | 28 stycznia 2018 - 18:36 |
- Materiałów na głównej: 16 z 16
- Punktów za materiały: 496
- Komentarzy: 95
- Punktów za komentarze: 66
Designerskie dzieło sztuki. Szkoda, że silniki raczej przestarzałe, bo z poprzedniego modelu. Zupełnie niedoceniany przez gawiedź (patrz ocena), ale i taka też jest wiedza gawiedzi o motoryzacji i historii motoryzacji. Ten samochód wyprzedzał swoje czasy o wiele lat. Oczywiście, miał swoje wady i kaprysy a typowo francuskie podejście do niektórych rozwiązań technicznych mogło drażnić - szczególnie osoby przyzwyczajone do topornej prostoty. Dla interesujących się rajdami proponuję prześledzić bogatą w zwycięstwa historię sportową DS-a. Ciekawostka - tym samochodem można przejechać przez "leżącego policjanta" bez zwalniania a jedynym skutkiem tego będzie ciche stuknięcie dobywające się z pracującego zawieszenia, natomiast nic nie przeniesie się na nadwozie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 grudnia 2013 o 11:39
W USA Golf nazywa się Bunny, he.
Mi się zawsze podobały te kierunkowskazy za grillem z wersji amerykańskiej, szkoda że w europejskich Focusach ich nie było bo świetnie wyglądają.
Pewnie mało kto o tym wie, ale z silnikiem Wankla budowano także Łady Samary, które oferowane były wyłącznie na rosyjskim rynku.
Autko fajne, felgi też, ale z tym prześwitem wygląda jak na szczudłach
Coraz trudniej zobaczyć Jelcza tego typu na drodze.
Ta ciężarówka to bez dwóch zdań Praga:)
Zrobione naprawdę ze smakiem, piękne felgi.
Nie jestem fanem marki BMW, ale trzeba przyznać, że to auto w swoim czasie było jednym z najlepszych samochodów świata, układ jezdny, komfort, silniki, styl, technika, prestiż, jakość. To świetne auto, którym można przejechać pół Europy bez zmęczenia.
Nie przepadam za autami tej marki. Ale to jest ginący gatunek, 4-miejscowe cabrio. Jest moc!
Śliczne!
Weź w takiej sprawdź luz na wałku, he.
Kolego, to jest samochód zrobiony na bazie BMW 850 Ci, cała mechanika pochodzi z BMW, poczytaj sobie trochę o tym aucie, karoseria ma tylko wygląd Wołgi.
To auto ma w dowodzie rejestracyjnym wpisane BMW 850 Ci w zmienionej karoserii czy jakoś. Kiedyś był o nim artykuł w Auto Sukcesie i właściciel tak mówił.
Siatka skutecznie zapobiega zasysaniu przebiegających przed autem kotów;)
W każdym razie - świetne, rasowe felgi:)
Jak składak to wygląda Renault Thalia I albo Laguna I Kombi z doklejonym na siłę bagażnikiem, tutaj linie są harmonijne i nie ma efektu doklejenia czegokolwiek, gdybyś nie znał wyglądu starego SL-a to byś się nie zorientował.
Dobrze zrobiony, nie wygląda jak składak, ktoś się widać znał na rzeczy.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 września 2012 o 9:34
Jedyny produkt VW, który mi się naprawdę podoba.
Tyle, że design Poloneza to nie dzieło Polaków a Włochów, a dokładnie Giorgetto Giugiaro i firmy Italdesign, podobnie jak design nadwozia Golfa I. Anglicy to debile i ignoranci i nie warto w tej kwestii im przyklaskiwać i przytakiwać na wszystko co nabazgrzą w swoich gazetkach.
Ciekawe ile to ma mocy. Ostatnio robiłem turbo do 2,0 TSI zdaje się, do Jetty własnie, gość zażyczył sobie swapa na 435 KM:D
I, zdaje się, jeden cylinder:)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2012 o 18:17
Ja widziałem Hondę S2000 ze stojącym znaczkiem Mercedesa, niczym w W124. Żenua...
Niewiele, najwyżej kilkadziesiąt tys. obr/min, pewnie nie więcej niż 30-40 tys. Dla porównania, turbosprężarka B4A stosowana w Jelczach osiąga do 60 tys. obr/min., a KKK KP35 stosowana na przykład w silnikach Renault 1,5 dCi oraz w 1,3 CDTI Fiata, bez problemu osiągnie 200 tys. obr/min.
Studiowałem na Akademii Morskiej w Gdyni eksploatację siłowni okrętowych, potem pracowałem w Stoczni Gdynia, coś tam o statkach wiem;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 lipca 2012 o 16:57