Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Glaca_UKP

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 22 grudnia 2013 - 18:23
    Ostatnio: 13 sierpnia 2019 - 8:13
    • Materiałów na głównej: 6 z 6
    • Punktów za materiały: 139
    • Komentarzy: 10
    • Punktów za komentarze: 5
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    18 lipca 2018 o 22:44

    @Borsucjusz: Przejechałem tym 100km i powiem tak - trakcja jest znakomita. Osiągi.. takie sobie. Niestety po 300-konnym uno 2.0t nie robi już na mnie wrazenia ta v-ka ale... jest, brzmi, jedzie, ogniem pluje :D

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 grudnia 2016 o 12:20

    @DeadHei: Ten sticker jest fabryczny (pomijając dopisek "2.0" na początku). Auto na tym zdjęciu jest brudne a cienie zmieniają zupełnie wygląd felg :D ale to nie dla wyglądu było budowane bynajmniej :D Teraz są już kolejne mody, sprzęgło spiek kewlar nie dawał rady), uszczelka pod głowicą stalowa cometic, nowa turbina (nie regenerowana tylko nówka) i kilka drobnych poprawek. W styczniu wylatuje LPG i wchodzi EMU, większe wtryski plus cała masa czujników i celujemy w 300 koni.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    19 września 2016 o 8:06

    @BOOSTED: 1.2 bara wg map-sensora, 230KM i 350Nm było hamowane, potem kilka modyfikacji więc może być lepiej.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 maja 2016 o 21:34

    @poldek312: Swap oczywiscie. Duzo modyfikacji. 230KM@350Nm 250 o których inni piszą nigdy nie miało miejsca. 215 było przy 0.8 bara

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2016 o 21:38

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 maja 2016 o 9:02

    @Rafalkom: 2.0 turbo

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 stycznia 2015 o 22:31

    @Pasja126p: Tablice są już nieaktualne. Projekt jest spod Lublina

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    7 grudnia 2014 o 15:50

    Projekt został ukończony, przejechał 200km i został rozbity tak, że nie było co zbierać. Po pół roku została kupiona karoseria 3D, Nowe napędy, silnik odratowany i maszyna jest już odbudowana. Za tydzień dopieszczanie i na drogi. Tym razem czarny.

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    29 czerwca 2014 o 9:12

    Witam wszystkich zainteresowanych. Jestem współtwórcą (jeśli można to tak nazwać) - faktycznie, uno integrale zostało rozbite po 200km od wyjazdu. Budowa trwała prawie 4 lata i pochłonęła dziesiątki tys zł ale... nic straconego - właściciel i główny twórca postanowił projekt odbudować - ruszamy już za miesiąc na nowym dawcy. Jest czarne, oryginalne uno turbo, tym razem 3-drzwiowe. Silnik i skrzynia zostają, tył będzie na bazie delty z torsenem, nie będzie już tak szeroko. Planowana moc 400 koni. Dzięki za zainteresowanie i obserwujcie fora i YT - będę wrzucał foty i filmiki.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 grudnia 2013 o 18:29

    Silnik to kombinacja wielu silników ale ogólnie z rodziny fiata - 2.0 16vt z dużymi przeróbkami (kuty środek, wyrzucone wałki balansujące, regulowane kółka na wałkach, rurowy kolektor wydechowy, dwie listwy i 8 wtryskiwaczy, większe turbo itp itd - ma być na start 250 koni). Napędy są z DEDRY integrale (inne zawieszenie i dyfer z tyłu, reszta to samo co w delcie). Projekt jest jeżdżący, trwa dopieszczanie wnętrza i kilku szczegółów elektrycznych. Drzwi będą nowe (w ocynku!) ale to w lecie. W styczniu będą foty i video z jazdy. Na razie można zobaczyć wszystko na forum.fiatuno.pl Twórcą i właścicielem jest Drupi.

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 grudnia 2013 o 9:12

    « poprzednia 1 następna »