Zenvo TSR-S zrobiło niemałe zamieszanie na targach w Genewie. Wszystko przez aktywne tylne skrzydło, które może przy hamowaniu wytwarzać dodatkowy opór oraz przy przyspieszaniu docisk. Skręcanie kierownicą wpływa bezpośrednio na kąt w jakim skrzydło jest ustawione. Maszynę napędza silnik V8 o pojemności 5,8 litra z dwiema sprężarkami, który dostarcza 1193 KM. 100 km/h samochód osiąga w 2,8 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono do 325 km/h.
Złombol jest jedyny i wyjątkowy. To ekstremalny rajd charytatywny, którego uczestnicy zbierają pieniądze na dzieci z Domów Dziecka, w zamian za wpłacane darowizny udostępniają powierzchnię reklamową na swoich pojazdach.
Maciej Janowski (ten z kamerką) ściga Grzegorza Zengotę, który najlepiej wystartował i objął prowadzenie. Z perspektywy zawodnika zupełnie inaczej to wygląda niż z trybun czy w telewizji.
W kwietniu doszło do wypadku Tesli Model X, w której kierowca oddał prowadzenie autopilotowi, nie nadzorując jego pracy. Komputer popełnił błąd, który niestety skończył się tragicznie i mężczyzna zginął w drodze do pracy.
Wypadek nie tylko pokazał zawodność elektroniki, ale również potwierdził inny problem samochodów Tesli. Według raportu opublikowanego przez straż pożarną z Mountain View, walka z ogniem była niezwykle trudna, gdyż po ugaszeniu widocznego ognia, wysoka temperatura utrzymywała się wewnątrz akumulatorów. Efektem były kolejne pojawienia się ognia przez cały dzień od wypadku.