Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Donrobcio

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 11 grudnia 2012 - 23:06
    Ostatnio: 28 lutego 2016 - 14:10
    O sobie:

    "Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców"

    • Materiałów na głównej: 25 z 42 (17 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1906
    • Komentarzy: 32
    • Punktów za komentarze: 3
     
    Loooow, poziom MEGA HARD PRO –
    13 listopada 2013, 14:46 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Volkswagen SAM – To samochód skonstruowany w latach 1958-1988 przez Bogumiła Szubę z Szybowcowych Zakładów Doświadczalnych w Bielsku-Białej.
SAM powstał na bazie Volkswagena KdF Kubelwagen z 1941 roku. Z tej maszyny zapożyczona została płyta podłogowa, elementy zawieszenia tylnego i przedniego, części układu kierowniczego i hamulcowego. Jednostką napędzającą SAM-a był silnik typu bokser o pojemności 1130 centymetrów sześciennych i mocy 34 KM.
Karoseria została wykonana przez konstruktora własnoręcznie, z włókna poliuretanowego oraz żywicy poliestrowej, czyli materiałów służących do budowy szybowców. SAM jako jeden z nielicznych amatorskich pojazdów otrzymał oficjalne pozwolenie na używanie nazwy Volkswagen.
    To samochód skonstruowany w latach 1958-1988 przez Bogumiła Szubę z Szybowcowych Zakładów Doświadczalnych w Bielsku-Białej.
    SAM powstał na bazie Volkswagena KdF Kubelwagen z 1941 roku. Z tej maszyny zapożyczona została płyta podłogowa, elementy zawieszenia tylnego i przedniego, części układu kierowniczego i hamulcowego. Jednostką napędzającą SAM-a był silnik typu bokser o pojemności 1130 centymetrów sześciennych i mocy 34 KM.
    Karoseria została wykonana przez konstruktora własnoręcznie, z włókna poliuretanowego oraz żywicy poliestrowej, czyli materiałów służących do budowy szybowców. SAM jako jeden z nielicznych amatorskich pojazdów otrzymał oficjalne pozwolenie na używanie nazwy Volkswagen.
    12 listopada 2013, 19:04 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ładna Kolekcja cz.2 –
    13 listopada 2013, 15:26 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ładna Kolekcja – Chyba każdy miłośnik motoryzacji chciałby mieć taką kolekcje
    Chyba każdy miłośnik motoryzacji chciałby mieć taką kolekcje
    13 listopada 2013, 15:24 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Tu jest POLSKA! Tu nie ma lipy! –
    13 listopada 2013, 14:45 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Bez gwiazdy nie ma jazdy –
    13 listopada 2013, 14:54 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    V8 4,2 l – V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk FSI
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
Stopień sprężania: 12,5:1
Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

Szkoda, że to tylko RS4
    V8 4,2 l (4163 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk FSI
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 92,80 mm
    Stopień sprężania: 12,5:1
    Moc maksymalna: 420 KM (309 kW) przy 7800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 430 N•m przy 5500 obr/min

    Szkoda, że to tylko RS4
    13 listopada 2013, 14:21 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Pomysł Idealny –
    13 listopada 2013, 15:31 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Focus ST Tanner Foust Edition –
    13 listopada 2013, 22:12 przez Donrobcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj