Profil użytkownika
CichyAudi
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 23 stycznia 2013 - 18:53 |
Ostatnio: | 30 sierpnia 2018 - 22:10 |
O sobie: |
Maszyny to moja pasja. AR Sprint |
- Materiałów na głównej: 12 z 15 (3 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 471
- Komentarzy: 25
- Punktów za komentarze: 13
« poprzednia 1 następna »
@Suuchy: Witam, dziękuję za miłą opinię i komentarz pod zdjęciem :). Zgadzam się ciemny szary bardzo fajnie komponuje się z czerwonymi dodatkami. Kolor zderzaka jest taki sam jak reszty tylko miał kilka przygód i był już kilkukrotnie malowany i odtwarzany z gruzu, przy metalikach zawsze jest kłopot zwłaszcza w warunkach chałupniczych (w Twoich zdjęciach widziałem, że coś o tym już wiesz :D), a do lakieru jest prawie cała :). Zgadzam się lusterka są okropne :) może się zmienią, ale ze względu na swoją funkcjonalność muszą zostać, mają kierunki, składają się chowając się w obrysie auta, oświetlają progi i mają jeszcze kilka dodatkowych funkcji, które z braku czasu jeszcze nie zostały uruchomione. Lampy oryginał Bosch, już się wyleczyłem z zamienników. Co do silnika to jest to 2.3 R5 kod NG (już bez mechanika choć był sprawny do końca, a został zastąpiony przez EFI), sprzęgnięty z 4-biegowym automatem, szału mocy nie ma, najważniejsze że toczy się do przodu. A swoją białą damę utrzymujesz w oryginale czy poddajesz modyfikacji ?? Pozdrawiam.
Piękne autko :) przeglądając internet wiele już ich widziałem, ale takiej jeszcze nie spotkałem, ciekawe jakie miała osiągi.
LPG w ropniaku daje ciekawy efekt. Mam jednego diesla zagazowanego i u znajomego pracują jeszcze trzy takie jednostki. Silnik po dodaniu LPG dostaje "kopniaka" zwiększa się moc i moment obrotowy, przestaje też dymić, i tak jak napisał Damiano trzeba ostrożnie obchodzić się z pedałem gazu :). Poszukajcie na sieci często LPG + ON używane jest w zawodach offroad, działa jak nitro w benzynie. Te silniki które znam pracują na LPG od 2 lat i nie maja lekko jak na razie bezawaryjnie. Oszczędności są spore.
Pali tyle i jej wleję, lub ile zdąży przerzucić. Audi 80 B4 2.3NG automat w trasie 13l miasto 15 i więcej.
A tu cały filmik: http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk Zgadza się sztab inżynierów przez te kilkadziesiąt lat zrobił ogromny postęp.
Bardzo ładna sztuka, dbaj, a będzie toczyć się jeszcze kolejne kilkadziesiąt tyś. kilometrów. Co do 2.3 bardzo odporny silnik, dźwięk jaki się wydobywa to prawdziwa muzyka :) już takich nie robią. Tylko nie odstawiaj na naprawy do Pana Janka z komórki bo do ładu nie dojdziesz.
Zgadzam się z przedmówcą, do tego pięknie utrzymana. Prawdziwy rarytas.
Piękna Audica Co mruczy pod maską?
ZX6 jest na następnej fotce ;) rewelacyjna maszyna.
Młody poszalał było bum i airbag już wypalił :D
Mam zamontowane HHO już ponad rok. Zestaw kupiony na allegro wymagał sporych modyfikacji, to co tam kupisz to dopiero początek zabawy. Do powiedzmy prawidłowej pracy potrzebny jest oczywiście generator o dużym wydatku (mój 21 blach jest stanowczo za mały co to jest 2-3 litry na minutę jak silnik potrzebuje minimum kilkunastu litrów mieszanki paliwa i powietrza), zabezpieczenie "antywybuch", PWM, kontroler sygnału Lambdy, czujnik temperatury generatora, emulator, dobre dodatkowe źródło zasilania. To co przeczytacie w sieci o HHO to w większości przypadków niestety bajki. Przy moim zestawie spalanie spadało o ok 1 l LPG i nie ma widocznej poprawy osiągów. W przypadku nowszych samochodów HHO może wywołać wzrost spalania :) Osobiście troszkę zainwestowałem w tą zabawkę i jeszcze zainwestuję z czystej ciekawości, ale rewelacji raczej nie oczekuję, choć kto to wie ;) Pamiętajcie nie ma nic za darmo :) a bilans energetyczny musi się zgadzać. Dobra rada mieszanina wodoru i tlenu nie pali się :D ona po prostu wybucha :D nawet niewielka ilość potrafi nabałaganić. Sprawdziłem :D
Podstawowe detale kupione na allegro reszta + elektronika własnej roboty. Nie ma różnicy podczas jazdy, to nie NOS :) za mały wydatek gazu, jak sie uda to może z 1l LPG zaoszczędzi.
To jest 2.3 NG na mechanicznym wtrysku, jest lepsza niż kobita bo wierna i oddana i przez tyle lat jeszcze nie zawiodła ani razu :D
Mam zamontowane HHO już ponad rok w Audi 80 B4. Zestaw kupiony na allegro wymagał sporych modyfikacji, to co tam kupisz to dopiero początek zabawy. Do powiedzmy prawidłowej pracy potrzebny jest oczywiście generator (mój 21 blach jest stanowczo za mały), zabezpieczenie "antywybuch", PWM, kontroler sygnału Lambdy, czujnik temperatury generatora, emulator, dobre dodatkowe źródło zasilania. To co przeczytacie w sieci o HHO to w większości przypadków niestety bajki. Przy moim zestawie spalanie spadało o ok 1l LPG i nie ma widocznej poprawy osiągów. W przypadku nowszych samochodów HHO może wywołać wzrost spalania :) Pamiętajcie nie ma nic za darmo :) a bilans energetyczny musi się zgadzać. Dobra rada mieszanina wodoru i tlenu nie pali się :D ona po prostu wybucha :D nawet niewielka ilość potrafi nabałaganić. Sprawdziłem :D Fotki mojej instalacji można zobaczyć w moich materiałach.
Polecam :) Bardzo dobre poczciwe autko sam mam B4 '92 2.3 NG V5 automat, elektryka, klima z LPG. Na LPG już jeździ 10 lat, ja przejechałem ponad 50k km. na budziku 290k km + to co ma w pamięci :P i wszystko sprawne !!. Uwaga tam jest mechaniczny wtrysk paliwa zdarzają się problemy z serwisem i montażem LPG, czy się psuje? Pewnie, że tak, jak każde stare auto :) choć wszystko zależy od tego jak się o nie dba. Jeśli wszystkiego pilnujesz i wymieniasz na czas auto odwdzięcza się bezawaryjną pracą. Korozji tam nie zobaczysz, a jak jest to znaczy, że nasi tam byli i już coś spie@#$li. Wyglądem nie porywa, ale zawsze coś można tam dodać i będzie wyjątkowa, jeździ ich całkiem sporo, części są ogólnie dostępne i tanie, a dźwięk silnika przepiękny :D Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.
Kilka kilometrów też już przejechała :) Ciekawe czy moje 2.3 w B4 też osiągnie taki wynik, a co do tankowania to odpadam jak na liczydło wchodzi 50l :)
To jest Polonez Caro 1.6 :)
Dość nietypowe i ciekawe rozwiązanie. Tarcze i zaciski przeniesione w pobliże skrzyni, aby zmniejszyć masy resorowane kół, dodatkowo silnik z przodu, a skrzynia przeniesiona na tył samochodu, aby uzyskać jak najlepsze rozłożenie masy pojazdu.
Tu jest raczej: padam na pysk od tej roboty.
Alfa Romeo GTV6 Cuuudooo :) oryginału nie warto nawet poprawiać, posiadam słabszą, drobniejszą siostrę GTV-ki.
To jest prawdziwa blacha ryflowan :) polecam łatwo się ją formuje i przycina na wymiar, ale jest droga i niestety szybko traci połysk, radia długo nie było, ale dziura w desce i stały wgląd w instalację elektyczną stał się nie do zniesienia i coś musiałem wstawić.
Jest to Alfa Romeo Sprint 1,2 boxer '83
Jest to Alfa Romeo Sprint niestety kupiona już z nieoryginalnym silnikiem typu boxer 1.2 8V, eksploatację można spokojnie dokupić gorzej z pozostałymi detalami, pozostaje tylko odzysk z używki. Obecnie oczekuje na odrestaurowanie blacharki, swap do 1.7 16V 135KM (już czeka) i zawieszenia 4x4 od AR33. Niestety brak czasu i funduszy przedłuża powrót na drogę.
Moja zabawka to Audi 80 B4 2.3NG automat '92
Witam Mam zamontowaną instalację HHO od ponad 7 miesięcy, większość informacji jakie podają sprzedawcy to niestety reklama :), generator wymaga dobrego źródła zasilania, najlepiej zewnętrznego aby nie obciążać alternatora i aku., wydatek gazu z dostępnych generatorów to kolejny problem jest go za mało, no ale jak już mamy ten gaz :) to musimy oszukać sterownik silnika podobnie jak w przypadku LPG, bo w przeciwnym razie nici z oszczędności :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 stycznia 2013 o 19:08