Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Brociu

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 sierpnia 2015 - 12:30
    Ostatnio: 27 lipca 2016 - 22:41
    • Materiałów na głównej: 3 z 3
    • Punktów za materiały: 54
    • Komentarzy: 3
    • Punktów za komentarze: 0
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 lipca 2016 o 22:41

    @brojek_88: No to w takim razie są tak samo polskie jak Polskie Fiaty, Polonez, Jelcz 315... Solaris korzysta z komponentów innych producentów (silniki, napęd, klimatyzacja itp), jednakże cały autobus powstaje w Polsce, tak samo jak projekt itp. Kasa idzie do polaków. Wiele technologii, które wdrażają, powstaje w kooperacji z innymi, zagranicznymi producentami, to też fakt.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    27 lipca 2016 o 22:38

    @First: Wykonane. Wyposażenie to kwestia zamawiającego, śmiem twierdzić że Solarisy na polski rynek są nawet lepiej wyposażone (np. pełna kabina), a wykonanie to kwestia ceny. Niemcy zapłacą pełną cenę za Solarkę i i tak to jest taniej niż konkurencja, a w Polsce zapłacą dużo niższą, no to jakość też jest niższa (spasowanie elementów wnętrza głównie). Widać to nawet w krakowskiej dostawie, pierwsze egzemplarze są spasowane bez zastrzeżeń, te które dojechały na ostatnią chwilę już trzeszczą, a minął dopiero tydzień od kiedy kursują ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    25 lipca 2016 o 22:01

    @Macieyerk: Niemcy są największym odbiorcą Solarisów, zaraz po Polsce. Sprawdzone podzespoły + niska cena + odpowiednia do niej jakość i zachód podbity, prawdą niestety jest to, że Solarisy na zachodnie rynki są dużo lepiej wykonane niż te na Polskę, no ale cóż... to już wina klienteli

    « poprzednia 1 następna »