Profil użytkownika
BazarVag
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 2 stycznia 2015 - 19:35 |
Ostatnio: | 25 kwietnia 2015 - 8:00 |
O sobie: |
Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG. |
- Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4061
- Komentarzy: 5
- Punktów za komentarze: 1
zarchiwizowany
Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
enjoy!
MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
MOC: —.
ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).
zarchiwizowany
Może coś na temat Golfa czwartej generacji o którym zapewne wielu nie słyszało.
Po sukcesie wcześniejszych edycji GTI, postanowiono wydać na rynek amerykański „20th Anniversary Edition”. W sumie wyprodukowano 4200 sztuk, z czego 4000 wysłano do Ameryki, a 200 do Kanady. Ale co różniło tego GTI od reszty stada?
Na pierwszy rzut oka czerwone logo GTI zarówno z przodu jak i tylu, chromowane wstawki. Przyciemnione reflektory dodały charakterystycznego wyglądu. Wszystkiego dopełniał delikatny, a zarazem wymowny zestaw ospojlerowania wraz z tylna lotka. Golf poruszał się na 18″ kolach OZ Aristo z naciągniętymi oponami Michelin Pilot Sport.
Ten model był produkowany jedynie w trze kolorach: Imola Yellow, Jazz Blue i Black Magic Pearl. Podział produkcji wynosił 50℅ czarny, 25℅ niebieski i 25℅ żółty.
zarchiwizowany
zarchiwizowany
zarchiwizowany
zarchiwizowany
zarchiwizowany
zarchiwizowany
zarchiwizowany
Elektrycznie wysuwane kratki zaslaniajace reflektory. Gdzie kupic tego grilla? Za ile?
Grile te robila tylko i wylacznie wloska firma tuningowa Orciari. Cena oscylowala w granicach 300-400 marek niemieckich. W tej chwili jest to niezwykly rarytas, na niemieckim ebayu raz na kilka miesiecy pojawia sie jedna sztuka, klienci placa po 600-900 euro.