Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3361
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    VolkSWAGen Golf Mk2 by BiAłY – Więcej zdjęć i info w źródle.
Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
enjoy!

MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
MOC: —.
ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).
    Więcej zdjęć i info w źródle.
    Golf gościł już na łamach klasyczny.com oraz bodybeat.ru, ale może ktoś z Was jeszcze go nie widział. Projekt godny najwyższych gratulacji.
    enjoy!

    MODEL: VW Golf Mk2 (1984).
    SILNIK: 1.9 GTd (AAZ) + pompa SB, ori IC GTd, końcówki wtrysków DNOSD265 (0 434 250 128), przelot 2″ + końcowy tłumik z Mk3 TDi.
    MOC: —.
    ZAWIESZENIE: Gwint TA, łożyska DJB i FAG, przeguby SRL.
    UKŁAD HAMULCOWY: Przód/tył tarcze i klocki Bosch + nowe przewody miedziane i elastyczne.
    KOŁA: 14″ PLS DAYTONA (przód 8,5j ET 5, tył 9j ET -10) + opony Dunlop SP SPORT 9000 195/45/14.
    NADWOZIE: Kompletna odbudowa.
    WNĘTRZE: Brązowe wnętrze, czarna podsufitka i tylne słupki z GTi.
    AUDIO: Radio z epoki (Becker Europa).
    VW Golf IV Imola 20th Anniversary Edition GTI – Więcej w źródle.

Może coś na temat Golfa czwartej generacji o którym zapewne wielu nie słyszało.

Po sukcesie wcześniejszych edycji GTI, postanowiono wydać na rynek amerykański „20th Anniversary Edition”. W sumie wyprodukowano 4200 sztuk, z czego 4000 wysłano do Ameryki, a 200 do Kanady. Ale co różniło tego GTI od reszty stada?
Na pierwszy rzut oka czerwone logo GTI zarówno z przodu jak i tylu, chromowane wstawki. Przyciemnione reflektory dodały charakterystycznego wyglądu. Wszystkiego dopełniał delikatny, a zarazem wymowny zestaw ospojlerowania wraz z tylna lotka. Golf poruszał się na 18″ kolach OZ Aristo z naciągniętymi oponami Michelin Pilot Sport.
Ten model był produkowany jedynie w trze kolorach: Imola Yellow, Jazz Blue i Black Magic Pearl. Podział produkcji wynosił 50℅ czarny, 25℅ niebieski i 25℅ żółty.
    Więcej w źródle.

    Może coś na temat Golfa czwartej generacji o którym zapewne wielu nie słyszało.

    Po sukcesie wcześniejszych edycji GTI, postanowiono wydać na rynek amerykański „20th Anniversary Edition”. W sumie wyprodukowano 4200 sztuk, z czego 4000 wysłano do Ameryki, a 200 do Kanady. Ale co różniło tego GTI od reszty stada?
    Na pierwszy rzut oka czerwone logo GTI zarówno z przodu jak i tylu, chromowane wstawki. Przyciemnione reflektory dodały charakterystycznego wyglądu. Wszystkiego dopełniał delikatny, a zarazem wymowny zestaw ospojlerowania wraz z tylna lotka. Golf poruszał się na 18″ kolach OZ Aristo z naciągniętymi oponami Michelin Pilot Sport.
    Ten model był produkowany jedynie w trze kolorach: Imola Yellow, Jazz Blue i Black Magic Pearl. Podział produkcji wynosił 50℅ czarny, 25℅ niebieski i 25℅ żółty.
    zarchiwizowany
    zarchiwizowany
    Golf 3 GT 1.9TDI – Golf 3 w wersji GT. Silnik to 1.9TDI o oznaczeniu 1z, gdzie oryginalnie jest 90KM, teraz około (nie zostało zmierzone) 130KM po programie a do tego zrobiony został przelotowy wydech zakonczony oryginalnym tłumikiem koncowym.
Auto jest na sprzedaż. Link w źródle.
    Golf 3 w wersji GT. Silnik to 1.9TDI o oznaczeniu 1z, gdzie oryginalnie jest 90KM, teraz około (nie zostało zmierzone) 130KM po programie a do tego zrobiony został przelotowy wydech zakonczony oryginalnym tłumikiem koncowym.
    Auto jest na sprzedaż. Link w źródle.
    VolkSWAGen'em też można pogrillować gdy słabszy komputer z odcinką na 6500 obrotów.
    Powrót Z Rothenburg'a spiek padł, jazda na nędznych 0,9BAR, ale i tak Porsche zmiata.
    zarchiwizowany
    Ten dzwięk. I'm loving it!
    Grill firmy Orciari VW Golf II – Więcej zdjęć i filmik w źródle.

Elektrycznie wysuwane kratki zaslaniajace reflektory. Gdzie kupic tego grilla? Za ile?
Grile te robila tylko i wylacznie wloska firma tuningowa Orciari. Cena oscylowala w granicach 300-400 marek niemieckich. W tej chwili jest to niezwykly rarytas, na niemieckim ebayu raz na kilka miesiecy pojawia sie jedna sztuka, klienci placa po 600-900 euro.
    Więcej zdjęć i filmik w źródle.

    Elektrycznie wysuwane kratki zaslaniajace reflektory. Gdzie kupic tego grilla? Za ile?
    Grile te robila tylko i wylacznie wloska firma tuningowa Orciari. Cena oscylowala w granicach 300-400 marek niemieckich. W tej chwili jest to niezwykly rarytas, na niemieckim ebayu raz na kilka miesiecy pojawia sie jedna sztuka, klienci placa po 600-900 euro.