Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4061
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 1
     
    VW Golf Mk1 GTi by Grzegorz – Więcej w źródle.

Kupiłem go w opłakanym stanie. Został odrestaurowany i służy jako mój cukiereczek i auto na weekendowe wypady. Projekt nie jest zakończony
„…bo jak wiadomo nigdy nie będzie idealnie zrobiony. Zawsze będzie coś do zrobienia, do kupienia, do dopieszczenia.”
    Więcej w źródle.

    Kupiłem go w opłakanym stanie. Został odrestaurowany i służy jako mój cukiereczek i auto na weekendowe wypady. Projekt nie jest zakończony
    „…bo jak wiadomo nigdy nie będzie idealnie zrobiony. Zawsze będzie coś do zrobienia, do kupienia, do dopieszczenia.”
    zarchiwizowany
    Audi RS4 Avant B8 – Więcej w źródle.

Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, która debiutowała na rynku w 2008 roku. Stylistycznie nowy A4 stanowi rozwinięcie koncepcji swoich poprzedników, a jego projektantem jest Walter de Silva. Model zwiększył swoje rozmiary i upodobnił się do coupe A5. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8.
    Więcej w źródle.

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, która debiutowała na rynku w 2008 roku. Stylistycznie nowy A4 stanowi rozwinięcie koncepcji swoich poprzedników, a jego projektantem jest Walter de Silva. Model zwiększył swoje rozmiary i upodobnił się do coupe A5. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej Volkswagen Group o symbolu MLB B8.
    Audi Quattro Sport Concept – Więcej informacji i zdjęć w źródle.

Czy ten concept jest godnym następcą kultowej Audi Quattro Sport, która królowała na OS’ach?
Z tego co wiemy to serce Audi zostało wsparte dodatkowo elektrycznymi silnikami i wspólnie rozwijają niebagatelne 700KM (?!). Imponująca wydajność przy niskim zużyciu paliwa: 0-100 km/h w 3,7 sekundy, a spalanie w granicach 2,5 litra na 100 kilometrów.
    Więcej informacji i zdjęć w źródle.

    Czy ten concept jest godnym następcą kultowej Audi Quattro Sport, która królowała na OS’ach?
    Z tego co wiemy to serce Audi zostało wsparte dodatkowo elektrycznymi silnikami i wspólnie rozwijają niebagatelne 700KM (?!). Imponująca wydajność przy niskim zużyciu paliwa: 0-100 km/h w 3,7 sekundy, a spalanie w granicach 2,5 litra na 100 kilometrów.
    Pakiet do Golfa 7 od Ingo Noak – Więcej w źródle.

Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    Więcej w źródle.

    Nowy pakiet by Ingo Noak ujrzał światło dzienne. Stylistycznie auto wyróżnia się od cywilnych Golfów siódmej generacji dzięki agresywnej lini. Tylny zderzak z umieszczonymi centalnie końcówkami wydechu, spojler dachowy, listwy boczne oraz przedni zderzach ewidentnie zainspirowane tymi z Golfa R. Noak nie skupił się jedynie na zmianach stylistycznych. Z silnika 1.4 TSi wyciągnął 179KM, zastosowano również zawieszenie gwintowane z kołami 20″ Schmidt XS5.
    Piekielne Caddy – potVWör!

Więcej zdjęć w źródle.
    PotVWör!

    Więcej zdjęć w źródle.
    zarchiwizowany
    Volkswagen Golf R400 – Więcej informacji i zdjęć w źródle.

Ta wersja popularnego kompaktu będzie najmocniejszą w ciągu 40-letniej historii modelu.
Pod maską Golfa R400 ma pracować 4-cylindrowa jednostka benzynowa wspomagana turbodoładowaniem. Generować ma oszałamiające 420 KM i 450 Nm momentu obrotowego przenoszone na cztery koła za pomocą systemu 4Motion i dwusprzęgłowej skrzyni DSG. Pierwsze 100 km/h osiągane ma być w czasie około 3,9 sekundy.
    Więcej informacji i zdjęć w źródle.

    Ta wersja popularnego kompaktu będzie najmocniejszą w ciągu 40-letniej historii modelu.
    Pod maską Golfa R400 ma pracować 4-cylindrowa jednostka benzynowa wspomagana turbodoładowaniem. Generować ma oszałamiające 420 KM i 450 Nm momentu obrotowego przenoszone na cztery koła za pomocą systemu 4Motion i dwusprzęgłowej skrzyni DSG. Pierwsze 100 km/h osiągane ma być w czasie około 3,9 sekundy.
    Nowy Golf GTD Variant – Więcej zdjęć i informacji w źródle.

Od 1982 Volkswagen GTD kojarzy się z obietnicą sportowych wrażeń połączoną z oszczędnością. Teraz po raz pierwszy trzy litery GTD zagościły w modelu Variant, który podobnie jak jego inne wersje szczyci się ekonomicznym silnikiem TDi o mocy 184 KM. Nowy Golf GTD Variant będzie miał swoją prezentację podczas Salonu Samochodowego w Genewie i jest już dostępny na zamówienie w cenie 31.975 Euro.


GTD jest charakterystycznym autem na dalekie podróże. Silnik TDi (184KM) rozpędza go do 100km/h w zaledwie 7.9 sekundy, jednostka o pojemności 2 litrów dostarcza 380 Nm momentu obrotowego i w dodatku spala 4.4 litra diesla na 100 kilometrów w cyklu mieszanym oraz emisją Co2 w granicach 125-115 na kilometr.
    Więcej zdjęć i informacji w źródle.

    Od 1982 Volkswagen GTD kojarzy się z obietnicą sportowych wrażeń połączoną z oszczędnością. Teraz po raz pierwszy trzy litery GTD zagościły w modelu Variant, który podobnie jak jego inne wersje szczyci się ekonomicznym silnikiem TDi o mocy 184 KM. Nowy Golf GTD Variant będzie miał swoją prezentację podczas Salonu Samochodowego w Genewie i jest już dostępny na zamówienie w cenie 31.975 Euro.


    GTD jest charakterystycznym autem na dalekie podróże. Silnik TDi (184KM) rozpędza go do 100km/h w zaledwie 7.9 sekundy, jednostka o pojemności 2 litrów dostarcza 380 Nm momentu obrotowego i w dodatku spala 4.4 litra diesla na 100 kilometrów w cyklu mieszanym oraz emisją Co2 w granicach 125-115 na kilometr.