Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    AwesomeMuscule

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 7 stycznia 2014 - 14:00
    Ostatnio: 24 lutego 2014 - 16:36
    • Materiałów na głównej: 63 z 107 (44 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2529
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 4
     
    zarchiwizowany
    Mercedes-Benz Econic – Przywiózł nam browarki komu jednego? Tylko pamiętajcie, żeby nie jeździć po pijaku! PIŁEŚ NIE JEDŹ!
    Przywiózł nam browarki komu jednego? Tylko pamiętajcie, żeby nie jeździć po pijaku! PIŁEŚ NIE JEDŹ!
    31 stycznia 2014, 16:04 przez AwesomeMuscule (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Co oznacza gwiazda w Mercedesie ? – Trójramienna gwiazda Mercedesa świeci od 1870 roku. Wtedy to Gottlieb Daimler, współtwórca koncernu, wyslał swojej żonie pocztówkę z taką właśnie gwiazdą. Tłumaczył później, że jego życzeniem byłoby zobaczyć taką trójramienną gwiazdę nad każdą z fabryk koncernu. Trzy ramiona miały symbolizować dominację Mercedesa na ziemi, wodzie i w powietrzu.
    Trójramienna gwiazda Mercedesa świeci od 1870 roku. Wtedy to Gottlieb Daimler, współtwórca koncernu, wyslał swojej żonie pocztówkę z taką właśnie gwiazdą. Tłumaczył później, że jego życzeniem byłoby zobaczyć taką trójramienną gwiazdę nad każdą z fabryk koncernu. Trzy ramiona miały symbolizować dominację Mercedesa na ziemi, wodzie i w powietrzu.
    30 stycznia 2014, 22:17 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Historia loga Opla – „O” jak Opel, ale czemu przecięte błyskawicą? W latach 30. minionego wieku zasłynęła ciężarówka Blitz, czyli po niemiecku „błyskawica”. Fani historii II wojny znają ten wóz doskonale. Na jego chłodnicy montowano pełną nazwę „Opel Blitz”, ułożoną w kształt pioruna. W tamtym okresie osobowe Ople nosiły „O”, przez które przebijał się stylizowany sterowiec. Słynne „zeppeliny” imponowały rozmiarami i odległymi rejsami, jakie odbywały. Kilkanaście lat po wojnie, w ramach jednej z wielu modyfikacji znaku firmowego, błyskawicę Blitza włożono na miejsce, zajmowane dawniej przez sterowiec. Znaczek Opla pojawił się oficjalnie w tej postaci po raz pierwszy w 1964 r.
    „O” jak Opel, ale czemu przecięte błyskawicą? W latach 30. minionego wieku zasłynęła ciężarówka Blitz, czyli po niemiecku „błyskawica”. Fani historii II wojny znają ten wóz doskonale. Na jego chłodnicy montowano pełną nazwę „Opel Blitz”, ułożoną w kształt pioruna. W tamtym okresie osobowe Ople nosiły „O”, przez które przebijał się stylizowany sterowiec. Słynne „zeppeliny” imponowały rozmiarami i odległymi rejsami, jakie odbywały. Kilkanaście lat po wojnie, w ramach jednej z wielu modyfikacji znaku firmowego, błyskawicę Blitza włożono na miejsce, zajmowane dawniej przez sterowiec. Znaczek Opla pojawił się oficjalnie w tej postaci po raz pierwszy w 1964 r.
    30 stycznia 2014, 22:20 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet-corvette-z06 – Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule. 

Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule.

    Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

    Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

    Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

    Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

    Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Ducati 1199 Panigale R – Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem
    Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem
    30 stycznia 2014, 23:01 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina, Alpina, a cóż to takiego? – W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych. 
Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu. 
Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12). 
Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h. 
Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie. 
Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM). 

Na zdjęciu:
ALPINA B7 (F01)
Produkowany: 2010 - .....
Model bazowy:750i
Pojemność cm3 : 4395
Układ/liczba cylindrów : V8
Maks.moc(KM) : 507
Maks.moment obrotowy : 700
Przyspieszenie 0-100 : 4.7
Prędkość maks(km/h) 302
    W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

    Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych.
    Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu.
    Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12).
    Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h.
    Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie.
    Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM).

    Na zdjęciu:
    ALPINA B7 (F01)
    Produkowany: 2010 - .....
    Model bazowy:750i
    Pojemność cm3 : 4395
    Układ/liczba cylindrów : V8
    Maks.moc(KM) : 507
    Maks.moment obrotowy : 700
    Przyspieszenie 0-100 : 4.7
    Prędkość maks(km/h) 302
    30 stycznia 2014, 0:43 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hayabusa 1300 ABS 2014 – Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    30 stycznia 2014, 22:41 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Perana-Z-One - tego jeszcze tu nie było – Perana to osobliwy miks. Samochód zaprojektowany przez Włochów, z amerykańskim silnikiem, który jest produkowany w RPA
Perana Performance Group powstała w drugiej połowie 2007 roku. Firma ma swoją siedzibę w Port Elizabeth, milionowego miasta w południowej części RPA. Z racji swojego pochodzenia nieco wyjątkowe i dziwne są założenia firmy. Perana chce swoimi samochodami nawiązywać do najlepszych włoskich motoryzacyjnych tradycji. Pewnie dlatego za wygląd karoserii odpowiedzialni są Włosi. Kolejnym ciekawym punktem jest posiadanie homologacji Unii Europejskiej. Brak takiego pozwolenia, wg właścicieli firmy zmusiło wiele niszowych producentów do ogłoszenia bankructwa. Tu właściciele z Południowej Afryki chcą uczyć się na błędach kolegów.

Świat zauważył firmę z RPA na salonie genewskim w 2009 roku. Przedstawiono wówczas zaprojektowane przez Studio Zagato coupe o nazwie Z-One. Auto powstało w niespełna cztery miesiące. Produkcja seryjna została zlecona Hi-Tech Automotive & Superformance. To bardzo dobry adres. Założona w 1992 roku firma zajmowała się budową replik (m.in. Forda GT40), a później kultowego Noble M400.

Z-One ma 440 cm długości, 192 cm szerokości, 123 cm wysokości i rozstaw osi 254 cm. Wymiarami zbliżony jest więc do modelu Chevrolet Corvetta. Auto waży zaledwie 1195 kg. Masa jest idealnie rozdzielona pomiędzy osiami, w proporcji 50:50. Wnętrze mieści dwie osoby.
Do napędu służy silnik Chevroleta V8 o pojemności 6200 cm3 i mocy 442 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 583 Nm przy 6600 obr./min. Moc przekazywana jest za pośrednictwem manualnej, 6 biegowej skrzyni, która pochodzi z Corvetty. Przyspieszenie do setki zajmuje cztery sekundy, a prędskość maksymalna wynosi 299 km/h.

Jak na tą moc, osiągi i całkiem nieźle wyglądającą sylwetkę cena 80 000 euro nie wydaje się być wygórowana. Perana chce produkować około 1000 samochodów rocznie.
    Perana to osobliwy miks. Samochód zaprojektowany przez Włochów, z amerykańskim silnikiem, który jest produkowany w RPA
    Perana Performance Group powstała w drugiej połowie 2007 roku. Firma ma swoją siedzibę w Port Elizabeth, milionowego miasta w południowej części RPA. Z racji swojego pochodzenia nieco wyjątkowe i dziwne są założenia firmy. Perana chce swoimi samochodami nawiązywać do najlepszych włoskich motoryzacyjnych tradycji. Pewnie dlatego za wygląd karoserii odpowiedzialni są Włosi. Kolejnym ciekawym punktem jest posiadanie homologacji Unii Europejskiej. Brak takiego pozwolenia, wg właścicieli firmy zmusiło wiele niszowych producentów do ogłoszenia bankructwa. Tu właściciele z Południowej Afryki chcą uczyć się na błędach kolegów.

    Świat zauważył firmę z RPA na salonie genewskim w 2009 roku. Przedstawiono wówczas zaprojektowane przez Studio Zagato coupe o nazwie Z-One. Auto powstało w niespełna cztery miesiące. Produkcja seryjna została zlecona Hi-Tech Automotive & Superformance. To bardzo dobry adres. Założona w 1992 roku firma zajmowała się budową replik (m.in. Forda GT40), a później kultowego Noble M400.

    Z-One ma 440 cm długości, 192 cm szerokości, 123 cm wysokości i rozstaw osi 254 cm. Wymiarami zbliżony jest więc do modelu Chevrolet Corvetta. Auto waży zaledwie 1195 kg. Masa jest idealnie rozdzielona pomiędzy osiami, w proporcji 50:50. Wnętrze mieści dwie osoby.
    Do napędu służy silnik Chevroleta V8 o pojemności 6200 cm3 i mocy 442 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 583 Nm przy 6600 obr./min. Moc przekazywana jest za pośrednictwem manualnej, 6 biegowej skrzyni, która pochodzi z Corvetty. Przyspieszenie do setki zajmuje cztery sekundy, a prędskość maksymalna wynosi 299 km/h.

    Jak na tą moc, osiągi i całkiem nieźle wyglądającą sylwetkę cena 80 000 euro nie wydaje się być wygórowana. Perana chce produkować około 1000 samochodów rocznie.
    30 stycznia 2014, 22:28 przez AwesomeMuscule (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Skąd czarny ogier w logu Ferrari ? – Stający dęba, czarny ogier jest symbolem aut marki Ferrari. Ale zanim zaczęły kojarzyć się z superszybkimi samochodami z mediolańskich fabryk, były znakiem rozpoznawczym włoskich samolotów myśliwskich z czasów I wojny światowej. Na pomysł, by wykorzystać je jako logo na autach, wpadła matka Enzo Ferrari. Uznała, że czarny koń przyniesie szczęście projektom jej syna. Nie pomyliła się
    Stający dęba, czarny ogier jest symbolem aut marki Ferrari. Ale zanim zaczęły kojarzyć się z superszybkimi samochodami z mediolańskich fabryk, były znakiem rozpoznawczym włoskich samolotów myśliwskich z czasów I wojny światowej. Na pomysł, by wykorzystać je jako logo na autach, wpadła matka Enzo Ferrari. Uznała, że czarny koń przyniesie szczęście projektom jej syna. Nie pomyliła się
    30 stycznia 2014, 22:14 przez AwesomeMuscule (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj