Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    AwesomeMuscule

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 7 stycznia 2014 - 14:00
    Ostatnio: 24 lutego 2014 - 16:36
    • Materiałów na głównej: 63 z 107 (44 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2529
    • Komentarzy: 6
    • Punktów za komentarze: 4
     
    Sprinter Kombi – Taki tam busik, bo mało ich tutaj, a też odwalają kawał ciężkiej roboty.
    Taki tam busik, bo mało ich tutaj, a też odwalają kawał ciężkiej roboty.
    31 stycznia 2014, 15:51 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taka tam marcheweczka Agera – 960 hp
0-100 km/h (0-62 mph) 3 seconds
0-200 km/h 8.0 sec
    960 hp
    0-100 km/h (0-62 mph) 3 seconds
    0-200 km/h 8.0 sec
    31 stycznia 2014, 18:23 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Koenigsegg AGERA R – 1140 hp
Przyśpieszenie: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.8 sec, 0-200 km/h 7,8 sec, 0-200-0 km/h 12.6 sec, 0-300-0 km/h 21,19 sec
    1140 hp
    Przyśpieszenie: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.8 sec, 0-200 km/h 7,8 sec, 0-200-0 km/h 12.6 sec, 0-300-0 km/h 21,19 sec
    31 stycznia 2014, 18:20 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    AVENTADOR LP 700-4 – Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

Silnik: 
- V12, 60°, MPI
- 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
- 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
vmax: 350 km/h (217 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    Jak dla mnie perfekcja, a jak dla Was się podoba? Pełna galeria zdjęć w źródle

    Silnik:
    - V12, 60°, MPI
    - 700 HP (515 kW) @ 8,250 RPM
    - 690 Nm (507 lbft) @ 5,500 RPM
    vmax: 350 km/h (217 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 2.9 s
    Co oznacza gwiazda w Mercedesie ? – Trójramienna gwiazda Mercedesa świeci od 1870 roku. Wtedy to Gottlieb Daimler, współtwórca koncernu, wyslał swojej żonie pocztówkę z taką właśnie gwiazdą. Tłumaczył później, że jego życzeniem byłoby zobaczyć taką trójramienną gwiazdę nad każdą z fabryk koncernu. Trzy ramiona miały symbolizować dominację Mercedesa na ziemi, wodzie i w powietrzu.
    Trójramienna gwiazda Mercedesa świeci od 1870 roku. Wtedy to Gottlieb Daimler, współtwórca koncernu, wyslał swojej żonie pocztówkę z taką właśnie gwiazdą. Tłumaczył później, że jego życzeniem byłoby zobaczyć taką trójramienną gwiazdę nad każdą z fabryk koncernu. Trzy ramiona miały symbolizować dominację Mercedesa na ziemi, wodzie i w powietrzu.
    30 stycznia 2014, 22:17 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Historia loga Opla – „O” jak Opel, ale czemu przecięte błyskawicą? W latach 30. minionego wieku zasłynęła ciężarówka Blitz, czyli po niemiecku „błyskawica”. Fani historii II wojny znają ten wóz doskonale. Na jego chłodnicy montowano pełną nazwę „Opel Blitz”, ułożoną w kształt pioruna. W tamtym okresie osobowe Ople nosiły „O”, przez które przebijał się stylizowany sterowiec. Słynne „zeppeliny” imponowały rozmiarami i odległymi rejsami, jakie odbywały. Kilkanaście lat po wojnie, w ramach jednej z wielu modyfikacji znaku firmowego, błyskawicę Blitza włożono na miejsce, zajmowane dawniej przez sterowiec. Znaczek Opla pojawił się oficjalnie w tej postaci po raz pierwszy w 1964 r.
    „O” jak Opel, ale czemu przecięte błyskawicą? W latach 30. minionego wieku zasłynęła ciężarówka Blitz, czyli po niemiecku „błyskawica”. Fani historii II wojny znają ten wóz doskonale. Na jego chłodnicy montowano pełną nazwę „Opel Blitz”, ułożoną w kształt pioruna. W tamtym okresie osobowe Ople nosiły „O”, przez które przebijał się stylizowany sterowiec. Słynne „zeppeliny” imponowały rozmiarami i odległymi rejsami, jakie odbywały. Kilkanaście lat po wojnie, w ramach jednej z wielu modyfikacji znaku firmowego, błyskawicę Blitza włożono na miejsce, zajmowane dawniej przez sterowiec. Znaczek Opla pojawił się oficjalnie w tej postaci po raz pierwszy w 1964 r.
    30 stycznia 2014, 22:20 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chevrolet-corvette-z06 – Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule. 

Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule.

    Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

    Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

    Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

    Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

    Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Ducati 1199 Panigale R – Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem
    Całkowicie nowy silnik Superquadro, L-twin o pojemności 1200ccm generuje niesamowite 195KM i 132Nm. Te wartości, w połączeniu z rekordowo niską masą motocykla, wynoszącą „na mokro” 188kg idealnie opisują charakter Paniale. Dodając do tego idealnie dopracowaną kontrolę trakcji, świetne hamulce i doskonałe zawieszenie zaprojektowane w obu wersjach specjalnie dla tego motocykla, otrzymujemy motocykl idealny. Dzieło sztuki którego żywiołem jest tor wyścigowy i rywalizacja. Doskonałe narzędzie do wygrywania, polepszania swoich rezultatów i podnoszenia poprzeczki. Dzięki 1199 Panigale maszyna długo nie będzie ograniczeniem
    30 stycznia 2014, 23:01 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpina, Alpina, a cóż to takiego? – W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych. 
Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu. 
Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12). 
Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h. 
Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie. 
Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM). 

Na zdjęciu:
ALPINA B7 (F01)
Produkowany: 2010 - .....
Model bazowy:750i
Pojemność cm3 : 4395
Układ/liczba cylindrów : V8
Maks.moc(KM) : 507
Maks.moment obrotowy : 700
Przyspieszenie 0-100 : 4.7
Prędkość maks(km/h) 302
    W wielkim skrócie szlachetna wersja BMW. chcecie więcej alpinek ? piszcie w komentarzach :)

    Alpina od 1963 roku była uznanym warsztatem tuningowym, wyspecjalizowanym w silnikach wyścigowych.
    Status producenta samochodów uzyskała nieco pózniej, w roku 1983. Od 1983r zarejestrowana jest jako producent samochodów w federalnym urzędzie we Flensburgu.
    Od tamtej pory wytwarza auta bazujące na modelach BMW serii 3, 5, 6, 7, oraz niegdyś legendarnej już serii 8 (B12).
    Pierwszymi oficjalnymi modelami firmy były modele B6, C1 i B7 Turbo. Ten ostatni model osiągał moc 300 KM i 462 Nm co pozwalało mu osiągnąć pierwszą setkę po 6,5 s. Prędkość zaś maksymalna wynosiłą 250km/h.
    Przez pewien czas był to najszybszym seryjnie produkowany sedan na świecie.
    Po roku 1989 ten tytuł również przypadł Alpinie tym razem modelowi B10 - Bi Turbo (e34) (360KM).

    Na zdjęciu:
    ALPINA B7 (F01)
    Produkowany: 2010 - .....
    Model bazowy:750i
    Pojemność cm3 : 4395
    Układ/liczba cylindrów : V8
    Maks.moc(KM) : 507
    Maks.moment obrotowy : 700
    Przyspieszenie 0-100 : 4.7
    Prędkość maks(km/h) 302
    30 stycznia 2014, 0:43 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hayabusa 1300 ABS 2014 – Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    30 stycznia 2014, 22:41 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)