Profil użytkownika
Argaris
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 7 czerwca 2013 - 17:05 |
Ostatnio: | 6 lipca 2015 - 15:47 |
Gadu-gadu: | 20481334 |
- Materiałów na głównej: 503 z 573 (70 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 23553
- Komentarzy: 23
- Punktów za komentarze: 4
« poprzednia 1 następna »
@Folley96: Obawiam się, że autor zdjęcia udostępnił je jedynie w rozdzielczości 1024x683. https://farm4.staticflickr.com/3871/14609296418_3fa2015f3a_o.jpg
@enzo1990: Niestety nie :(
@SURGE28: PL1 to zmodyfikowana wersja Ariel Atom 3.5R z turbodoładowanym silnikiem Hondy o mocy 350 koni. Przy oryginalnym 3.5R podaje się 2.6 do setki, podczas gdy przy PL1 wszędzie podaje się 2.5 do setki.
@Italianiec: Jako pierwszego spodziewałem się raczej komentarza typu: "Na polskich drogach do tej setki by nie dotrwał" :D
@Wyluzowany93: Akurat moim ulubionym samochodem jest Charger o rok młodszy od '68. Podłużne tylne światła rocznika '69 i ten grill... coś pięknego.
@Mielu: Nie. Nie napisałem w źródle, że to "własne". Przyznaję, właściwe źródło mogłem zamieścić (choć większość ludzi chyba i tak tego nie robi), ale przez zamieszczanie wielu fot pod rząd nie za bardzo mi się chce.
@vagfan: O różnicach między generacjami wozów Pan słyszał? Pokazujesz mi Bossa z '73, podczas gdy roczik 70 obu modeli ma mało różnic. Główną jest to, że Boss 302 ma na boku linię, przy której pisze "Boss 302". Drugą jest to, że Mach 1 ma bardzo charakterystyczny próg, wyglądający o tak: http://fc02.deviantart.net/fs51/f/2009/315/b/1/1970_Mustang_Mach_1_Emblems_by_CobaltGriffin.jpg Na skomentowanym zdjęciu taki próg jest i zapewniam, że Boss 302 nie może tam pisać. Więcej mówić nie muszę
@tobi7575: Meh, zachciało mi się go wynosić ponad faktyczny stan przez przyzwyczajenie, że nowe modele marki Dodge to prawie zawsze SRT8. Dużo to nie zmienia, bo my różnic między R/T a SRT8 widzieć, a raczej czuć nie możemy, ale poprawiłem.
@berton121: Ciężko się nie zgodzić. Ja nie pamiętam, bym miał okazję zobaczyć R-34 na ulicy (za to na imprezach motoryzacyjnych, owszem). Na R-35 bogaci polacy się rzucili, bo to dość nowe i z daleka pochodzi, czego więcej trzeba?... Dodatkowo patrząc na najnowsze modele i koncepty niektórych samochodów można powiedzieć tylko tyle, że ciężkie te dzisiejsze czasy...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2014 o 18:17
@kubusss9: Druga generacja Malibu (1966-1972) była produkowana na bazie Chevelle i zarazem była jego "bogatszą" wersją. Zresztą, wstawiam link do oryginału - na boku widnieje "350 Malibu" http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2013/131/2/e/flamed_malibu_by_prospiderman-d64xj2q.jpg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2014 o 22:49
@Lisiasty: Tak, '69 ma "przedziałkę" na grillu. Kolejną różnicą jest tył: model z '68 ma po dwa okrągłe światła na jedną stronę - http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/067/c/9/1968_charger_r_t_blue_bumblebee_by_haafasst-d4s4jgh.jpg Natomiast '69 ma piękne podłużne tylne światła http://spaghetti.cc/Photos/side2s.jpg :D
Choć moim faworytem jest SRT10 ACR, podczas gdy starsze modele potrafią mi się czasem wręcz nie podobać, to ten przód, jak i Twój tekst, przypadły mi do gustu :D
Ech, nie mogę zaprzeczyć, że się pomyliłem podczas dość szybkiego wrzucania paru fotek po sobie. :(
Jestem prawie pewien, że 1970
Bugatti Veyron i tak nie może być zbyt wiele niższy :P
http://farm4.staticflickr.com/3589/3457957045_54e2a3696e_o.jpg Proszę bardzo
To już byłby naprawdę zdolny hater...
Dem* Asses* :D
Znam ten rzadki okaz. Tył szczególnie piękny ^^
Niestety mam nieprzyjemność wiedzieć o istnieniu takich osobników. ;/
Verva Street Racing ubiegłego roku ^^
Radzę przyjrzeć się dokładnie całemu tyłowi. Czarne wyloty powietrza, tutaj słabo widoczne przez rozmiar i jakość zdjęcia nie są malowane, tylko oryginalne, tak samo, jak czarny pas na drzwiach. Porównaj ten tył z R8 o innej kolorystyce http://0.tqn.com/d/cars/1/0/m/U/Audi_R8_rear.jpg
Nope, McLaren F1 GT, jeśli się nie mylę. Pomarańczowy to GTR Long Tail, a srebrny to "Standardowa" wersja szosowa.