Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Nagranie wraz z opisem(cześć wycięte tutaj przez STOP CHAM) trafiło na Policję, autor został przesłuchany i sprawa miała trafić do sądu, ale o ew. finalne sprawy do dziś nie posiada więcej informacji.

    "Chciałbym przesłać wyczyny furiata drogowego, który w zemście za to, że nie zdążył się wcisnąć z pasa włączającego przede mnie, robił wiele, by spowodować wypadek. Zaznaczę że jechałem samochodem dostawczym Ford Transit. Na samochodzie miałem paletę ładunku... W wyniku zmuszania mnie do hamowania, wiele paczek mi się niestety rozwaliło.
    20 kwietnia około godziny 8:45. Ruszałem za innymi autami ze świateł skręcając w lewo z ul. Przyczółkowej od strony Konstancina (przy sklepie BRICOMAN) na S2, czyli południową obwodnicę W-wy w kierunku tunelu w stronę Łodzi. Rozpędzałem się prawym pasem za srebrnym VW, który bez problemu wjechał wcześniej przede mnie mając swobodnie miejsce. Ja z racji ciężaru, nie jestem w stanie tak szybko przyspieszać. Z pasa włączającego jeszcze chciał koniecznie wepchnąć się VW... Zaczął w pewnym momencie na mnie trąbić, więc lekko przyhamowałem, ale nie było już miejsca. Oczekiwał chyba, że zahamuje i go wpuszczę. I od tego się zaczęło. Nie było z mojej strony złośliwości, bo patrzyłem przed siebie a nie w lusterko wsteczne. Wyskoczył nagle. Jechałem dalej, zmieniłem pas na lewy i bandyta drogowy zaczął swoje manewry. Wjechał przede mnie i zaczął wielokrotnie mocno dohamowywać. Widząc, co się święci, robiłem co mogłem, żeby zrobić dystans, ALE za mną też były samochody, które mogły uderzyć we mnie. W 15 sekundzie widać, jak odskoczyłem, żeby uniknąć uderzenia. Całe szczęście że na środkowym pasie nie było nikogo, ale jadące za mną samochody zaczęły mrugać światłami. Zjechałem na środkowy pas przed tunelem, mając nadzieję, że bandyta odjedzie (prowadził jakiś młody mężczyzna około 25 lat z pasażerem)Ale nie odpuszczał i nadal atakował. Skorzystałem więc z okazji, że jechał żółty, dostawczy Mercedes. Postanowiłem się do niego „przykleić”, żeby VW nie miał możliwości znowu wjechać przede mnie. Jechałem za nim do tunelu (ucięliśmy tę część nagrania, bo już w tunelu jechał obok nas i robił nam zdjęcia telefonem). Uśmiechnęliśmy się i pomachaliśmy ładnie : ) Mieliśmy nadzieję, że ten człowiek odpuści, bo jechałem z synem. Ale w pewnym momencie przyspieszył i w 26 sekundzie znowu próbował nas zepchnąć, po czym pojechał dalej przed żółtego Mercedesa. Jechaliśmy tak jakiś czas, mając nadzieję, że pojechał. Zmieniliśmy pas na prawy pod koniec tunelu, ale bandyta czekał na nas, co widać w 35 sekundzie. Znowu zajechał nam drogę. Nie dawaliśmy żadnych sygnałów, nie świeciliśmy światłami, żeby go nie prowokować. W końcu kawałek dalej jak był korek z powodu wypadku ja zwolniłem, a on pojechał w prawo. Jak to zrobił, widać na filmie. Nie mnie oceniać wyczyny takich ludzi, ale gdyby to ode mnie zależało, odebrałbym mu prawo jazdy. Tacy ludzie nie powinni wsiadać za kierownice. A nie powiem – czuł się bardzo pewnie. Gdyby nie duży ruch i miejsce, to kto wie – mógłby nas zatrzymać i w gorszy sposób wyładować swoje frustracje."

    "Przesłałem ten film na Policję już sporo czasu temu.
    Byłem wzywany chwilę później na zeznania. Powiedziano mi, że nie będą nakładać mandatu tylko od razu skierują sprawę do sądu. Jest ciekaw, czy faktycznie sprawa tam trafiła, bo jest kompletna cisza w tej sprawie."

    20.04.2023 Droga S2 - obwodnica Warszawy
    26 lutego 2024, 20:34 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo SZ – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany w latach 1989−1993 przez włoską markę Alfa Romeo. SZ określany również jako ES-30 został zaprojektowany przez włoską firmę Zagato. Nazwa wersji coupe, SZ, pochodzi od Sprint Zagato, a roadstera - RZ, od Roadster Zagato. Do napędu SZ został użyty silnik V6 o pojemności 2,6 l, który generuje moc maksymalną 210 KM i moment obrotowy 245 Nm. Zamontowano w nim również poprzecznie ułożoną skrzynię biegów, w której z myślą o sportowej jeździe skrócono przełożenia. SZ osiąga prędkość maksymalną 245 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7 sekund. Wyprodukowano jedynie 1036 egzemplarzy SZ oraz 278 egzemplarzy RZ. Model SZ dostępny był jedynie w kolorze czerwonym z szarym dachem oraz jasnobrązową skórzaną tapicerką, z wyjątkiem jednego egzemplarza z nadwoziem w kolorze czarnym dla Andrea Zagato. Z kolei model RZ dostępny był w trzech zestawach kolorystycznych: czerwony z czarną skórą w środku, żółty z czarną skórą oraz czarny z czerwoną skórą.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany w latach 1989−1993 przez włoską markę Alfa Romeo. SZ określany również jako ES-30 został zaprojektowany przez włoską firmę Zagato. Nazwa wersji coupe, SZ, pochodzi od Sprint Zagato, a roadstera - RZ, od Roadster Zagato. Do napędu SZ został użyty silnik V6 o pojemności 2,6 l, który generuje moc maksymalną 210 KM i moment obrotowy 245 Nm. Zamontowano w nim również poprzecznie ułożoną skrzynię biegów, w której z myślą o sportowej jeździe skrócono przełożenia. SZ osiąga prędkość maksymalną 245 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7 sekund. Wyprodukowano jedynie 1036 egzemplarzy SZ oraz 278 egzemplarzy RZ. Model SZ dostępny był jedynie w kolorze czerwonym z szarym dachem oraz jasnobrązową skórzaną tapicerką, z wyjątkiem jednego egzemplarza z nadwoziem w kolorze czarnym dla Andrea Zagato. Z kolei model RZ dostępny był w trzech zestawach kolorystycznych: czerwony z czarną skórą w środku, żółty z czarną skórą oraz czarny z czerwoną skórą.
    McLaren P1 – Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 2013-2015, został zaprezentowany w 2012 roku na Paris Motor Show. P1 waży około 1300 kg i zbliżony jest pod tym względem do McLarena MP4-12C. Wersję produkcyjną zaprezentowano na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w 2013 roku. Wersja produkcyjna miała zamontowany ogranicznik prędkości do 350 km/h. W tej wersji zmieniono także wloty powietrza z przodu i z tyłu wozu. Aerodynamika nie została zmieniona. Oficjalna wersja ma zmieniony lakier z pomarańczowego na żółty. P1 wykorzystuje projekt mid-engine. Jest to monocoque z włókna węglowego i struktury bezpieczeństwa dachu i klatki bezpieczeństwa zamontowanej we wnętrzu pojazdu o nazwie MonoCage. Silnik McLaren M838T V8 twin-turbo o pojemności 6,9 l w połączeniu z systemem odzyskiwania energii kinetycznej auta ma moc 727 KM. W połączeniu z silnikiem elektrycznym P1 ma w sumie 903 KM. Można także jeździć na samym silniku elektrycznym. P1 przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekund.
    Hybrydowy hipersamochód produkowany przez brytyjską markę McLaren w latach 2013-2015, został zaprezentowany w 2012 roku na Paris Motor Show. P1 waży około 1300 kg i zbliżony jest pod tym względem do McLarena MP4-12C. Wersję produkcyjną zaprezentowano na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w 2013 roku. Wersja produkcyjna miała zamontowany ogranicznik prędkości do 350 km/h. W tej wersji zmieniono także wloty powietrza z przodu i z tyłu wozu. Aerodynamika nie została zmieniona. Oficjalna wersja ma zmieniony lakier z pomarańczowego na żółty. P1 wykorzystuje projekt mid-engine. Jest to monocoque z włókna węglowego i struktury bezpieczeństwa dachu i klatki bezpieczeństwa zamontowanej we wnętrzu pojazdu o nazwie MonoCage. Silnik McLaren M838T V8 twin-turbo o pojemności 6,9 l w połączeniu z systemem odzyskiwania energii kinetycznej auta ma moc 727 KM. W połączeniu z silnikiem elektrycznym P1 ma w sumie 903 KM. Można także jeździć na samym silniku elektrycznym. P1 przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekund.
    Lamborghini Countach LP5000 QV – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1974–1990. Nadwozie samochodu zaprojektował Marcello Gandini z Bertone, który pracował również przy wcześniejszych modelach Lamborghini. Samochód charakteryzował się otwieranymi do góry drzwiami. Zaprezentowany w Genewie żółty egzemplarz miał futurystyczne wnętrze, pozbawione analogowych wskaźników. Silnik, przeniesienie napędu i cała konstrukcja nadwozia były dziełem inżynierów Lamborghini pod kierownictwem Paolo Stanzaniego. Płytę podłogową wykonano ze stali, natomiast układ napędowy zbudowano z magnezu. W 1985 roku ponownie zmieniono konstrukcję silnika. Pojemność zwiększono z 4,8 l do 5,2 l, nowa wersja miała również 4 zawory na cylinder, stąd pochodzi włoska nazwa LP5000 Quattro Valvole lub w skrócie LP5000 QV. Gaźniki zostały przesunięte z boków na górę silnika, aby zapewnić lepsze chłodzenie. W późniejszych wersjach silnika gaźniki zostały zastąpione systemem wtrysku paliwa Bosch K-Jetronic. Silnik z wtryskiem paliwa wytwarza moc 414 KM. Europejskie wersje z gaźnikami wykorzystywały sześć gaźników Weber, które wytwarzały moc 449 KM i moment obrotowy 500 Nm. W tej specyfikacji zbudowano 610 samochodów, z czego 66 posiadało system wtrysku paliwa.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 1974–1990. Nadwozie samochodu zaprojektował Marcello Gandini z Bertone, który pracował również przy wcześniejszych modelach Lamborghini. Samochód charakteryzował się otwieranymi do góry drzwiami. Zaprezentowany w Genewie żółty egzemplarz miał futurystyczne wnętrze, pozbawione analogowych wskaźników. Silnik, przeniesienie napędu i cała konstrukcja nadwozia były dziełem inżynierów Lamborghini pod kierownictwem Paolo Stanzaniego. Płytę podłogową wykonano ze stali, natomiast układ napędowy zbudowano z magnezu. W 1985 roku ponownie zmieniono konstrukcję silnika. Pojemność zwiększono z 4,8 l do 5,2 l, nowa wersja miała również 4 zawory na cylinder, stąd pochodzi włoska nazwa LP5000 Quattro Valvole lub w skrócie LP5000 QV. Gaźniki zostały przesunięte z boków na górę silnika, aby zapewnić lepsze chłodzenie. W późniejszych wersjach silnika gaźniki zostały zastąpione systemem wtrysku paliwa Bosch K-Jetronic. Silnik z wtryskiem paliwa wytwarza moc 414 KM. Europejskie wersje z gaźnikami wykorzystywały sześć gaźników Weber, które wytwarzały moc 449 KM i moment obrotowy 500 Nm. W tej specyfikacji zbudowano 610 samochodów, z czego 66 posiadało system wtrysku paliwa.
    Cult Style Saisonauftakt 2018 – Żółty też ładny
    Żółty też ładny
    21 kwietnia 2018, 19:17 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW serii 7 wyposażone jest opcjonalnie w reflektory laserowe (jednocześnie adaptacyjne), których zadaniem jest takie modulowanie światłami drogowymi (tzw. długimi), by nie oślepiać innych użytkowników drogi (funkcja BMW Selective Beam), a jednocześnie by maksymalnie dużo oświetlić drogę przed samochodem. Szczególną funkcją jest wykrywanie i oznaczanie pieszych, których potencjalnie kierowca może nie widzieć. Wygląda to spektakularnie!

    Systemem wspomagającym jest BMW Night Vision, który korzystając z kamery na podczerwień oznacza wszystkich pieszych na kolor żółty, dzięki czemu łatwiej i znacznie wcześniej można ich dostrzec.
    29 grudnia 2017, 23:13 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj