Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 108 takich materiałów
    Żółte stado DAF-ów –
    16 stycznia 2014, 18:55 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 – Żólte Audi na poprawę humoru.
    Żólte Audi na poprawę humoru.
    8 stycznia 2014, 21:00 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi 3000 GT – Te żółte znaczki to NIE są znaczki Ferrari
    Te żółte znaczki to NIE są znaczki Ferrari
    29 grudnia 2013, 15:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Auto spotkane w Chrzanowie – Rejestracje żółte schowane do środku.
Kto wie co to za model i marka?
    Rejestracje żółte schowane do środku.
    Kto wie co to za model i marka?
    21 grudnia 2013, 13:00 przez damian50021 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Auto spotkane w Chrzanowie – Rejestracje żółte schowane do środka.
Kto wie co to za model i marka?
Niestety nie dało się przodu lepiej sfotografować.
    Rejestracje żółte schowane do środka.
    Kto wie co to za model i marka?
    Niestety nie dało się przodu lepiej sfotografować.
    21 grudnia 2013, 13:03 przez damian50021 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Biała Karta- marzenia się spełniają! – Dla tych co nie wiedzą czym jest Biała Karta:
http://weteranszos.pl/zolte-tablice
    Dla tych co nie wiedzą czym jest Biała Karta:
    http://weteranszos.pl/zolte-tablice
    12 grudnia 2013, 19:07 przez misiekkkutno95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Kilka pytań – Mam Fiata Siena 1.6 16V, jest to mój pierwszy samochód, jednak nie chce się z nim szybko rozstać, jednak muszę w nim trochę zrobić i mam kilka pytań, a mianowicie:

1. Czy jest problem z kolektorem wydechowym ponieważ mam szparę miedzy nim a silnikiem i "pierdzi"
2. Czy żółte halogeny, i białe kierunki będą dobrze wyglądały?
3. Wyobrażacie sobie coś takiego na lekkiej glebie i jaki kolor felg do niej *kolor niebieski jak na zdj.)
4. Jest opcja wysunięcia końcówki wydechu na wysokość zderzaka? Tak aby było go widać z zewnątrz (teraz muszę się prawie że położyć pod autem)
    Mam Fiata Siena 1.6 16V, jest to mój pierwszy samochód, jednak nie chce się z nim szybko rozstać, jednak muszę w nim trochę zrobić i mam kilka pytań, a mianowicie:

    1. Czy jest problem z kolektorem wydechowym ponieważ mam szparę miedzy nim a silnikiem i "pierdzi"
    2. Czy żółte halogeny, i białe kierunki będą dobrze wyglądały?
    3. Wyobrażacie sobie coś takiego na lekkiej glebie i jaki kolor felg do niej *kolor niebieski jak na zdj.)
    4. Jest opcja wysunięcia końcówki wydechu na wysokość zderzaka? Tak aby było go widać z zewnątrz (teraz muszę się prawie że położyć pod autem)
    3 grudnia 2013, 16:46 przez tibuxu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett E – Żółte Halogeny
    Żółte Halogeny
    14 października 2013, 21:00 przez damianas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj