Dziś baleron chwilowo został niewidomy po to by po południu/wieczorem dostać nowe lampy. Z dwóch kompletów składany jest jeden z dobrymi odbłyśnikami. Potem tylko wyregulować i będzie git. Swoją drogą dziwiłem się kiepskiemu oświetleniu, a okazało się, że odbłyśniki miały na sobie 25letnią warstwę kurzu - z dobre 3mm kurzu było na odbłyśnikach.
Oczywiście będą żółte przeciwmgłowe jak w każdym moim aucie.
Co byście dodali, co byście zmienili? W planach mam założenie halogenów, ale nie wiem czy białe aby pasowały do kierunkowskazów czy żółte, czy może jeszcze jakiś inny kolor. Doradzicie?
Niektórym moje żółte lampy się podobały, inni się z czasem przyzwyczaili się, a część z Was w ogóle nie mogła się do nich przekonać. Jeździłam na nich 2,5 miesiąca i przyszedł czas na zmianę. Jak widzicie aktualnie są piękne, seryjne japońskie oczy. Przy okazji pojawiły się trochę ciemniejsze kierunki, ale nadal pomarańczowe. Przymierzyłam na chwilę białe i mi tu one nie leżą. Chwilowo nie ma też żadnej wlepy, ale ta się jeszcze na przedniej szybie pojawi, tym razem na dole, bo poprzednia była za wysoko. Dajcie znać, w którym wydaniu mój Civ bardziej się Wam podoba. Pozdrowienia!
Kiedy zaparkowane na jego posiadłości w Memphis nie chciało po raz kolejny odpalić, Elivis wściekł się, wziął pistolet i zaczął strzelać w żółte sportowe coupe.
De Tomaso Pantera posiadał silnik V8 o pojemności 5,8 litra i mocy 300 KM.