Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 111 takich materiałów
    Tymczasem na Częstochowskim osiedlu... – Lancer EVO 7. Coś ostatnio dużo sportówek na moim osiedlu, RS6, S8 i M5 E39 i jeszcze ten Evo. Nie znam się na Evo, ale to chyba VII.
    Lancer EVO 7. Coś ostatnio dużo sportówek na moim osiedlu, RS6, S8 i M5 E39 i jeszcze ten Evo. Nie znam się na Evo, ale to chyba VII.
    14 lipca 2015, 20:25 przez Loczkie (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Moto-Zagadka – Kolejna moto-zagadka.  Sam nie znam odpowiedzi, więc liczę na waszą pomoc - co to za model i marka?
    Kolejna moto-zagadka. Sam nie znam odpowiedzi, więc liczę na waszą pomoc - co to za model i marka?
    30 czerwca 2015, 11:57 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    W124 prosto z Kościerzyny – Właściciela znam tylko z widzenia, wrzucam jego auto, bo projekt jest na prawdę kozak. Więcej w źródle, link do fb.
    Właściciela znam tylko z widzenia, wrzucam jego auto, bo projekt jest na prawdę kozak. Więcej w źródle, link do fb.
    Na szkolnych praktykach... – Dmuchawa do śniegu produkcji Rosyjskiej napotkana na szkolnych praktykach. Ponad 50 lat a nadal odśnieża nasze drogi, posiada potężny silnik, marki niestety nie znam.
    Dmuchawa do śniegu produkcji Rosyjskiej napotkana na szkolnych praktykach. Ponad 50 lat a nadal odśnieża nasze drogi, posiada potężny silnik, marki niestety nie znam.
    Porsche 914 Klasycznie – Porsche 914, konkurent Fiata X1/9, również targa (zdejmowany dach) z również silnikiem umieszczonym centralnie przed tylna osią auto z lat 1969 – 1976. Napędzany przez topowe jednostki 2.0L(112km/157nm) powstała też wersja 190konna, waga poniżej 1 Tony-dawało to niezłe efekty w tak lekkim aucie taka moc.
Jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Porsche 914, konkurent Fiata X1/9, również targa (zdejmowany dach) z również silnikiem umieszczonym centralnie przed tylna osią auto z lat 1969 – 1976. Napędzany przez topowe jednostki 2.0L(112km/157nm) powstała też wersja 190konna, waga poniżej 1 Tony-dawało to niezłe efekty w tak lekkim aucie taka moc.
    Jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Ferrari które nazywa się Fiat X1/9 (wnętrze) Klasycznie – Jest surowo, siedzi się na podłodze (prawie), oraz jest ciasno i tak powinno być we włoskim aucie sportowym z dawnych lat 1972-1986r.  Dla mnie wnętrze idealne.
jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Jest surowo, siedzi się na podłodze (prawie), oraz jest ciasno i tak powinno być we włoskim aucie sportowym z dawnych lat 1972-1986r. Dla mnie wnętrze idealne.
    jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Model fiata 126p skala 1:34  2 – Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model) 
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
    - Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
    - Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
    - Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
    - na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
    - zderzaki pół na pół czarno białe
    - w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
    To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Chopper – Nie znam się na motocyklach, więc nie wiem dokładnie co to, ale stylistyka fajna.

7 Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów

06.02.2015, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
    Nie znam się na motocyklach, więc nie wiem dokładnie co to, ale stylistyka fajna.

    7 Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów

    06.02.2015, Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
    7 lutego 2015, 12:57 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Lamborghini, Ferrari – Lamborghini Gallardo, a także Ferrari (przyznaję nie znam modelu a nie chcę pisać głupot). W Paryżu była możliwość przejażdżki jednym z tych aut (oczywiście jako pasażer) za 89€. Dobry sposób na biznes, co?
    Lamborghini Gallardo, a także Ferrari (przyznaję nie znam modelu a nie chcę pisać głupot). W Paryżu była możliwość przejażdżki jednym z tych aut (oczywiście jako pasażer) za 89€. Dobry sposób na biznes, co?
    TODA Racing GT Engine (Honda C32B) – Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.
    Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.