Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Odcinka 9500RPM – mój reksio

Przy dojściu do czerwonego pola zegary dają sygnał dźwiękowy do zmiany biegu i kręci się jeszcze 1000 obrotów wyżej. Dźwięk silnika powoduje wtedy ciary na plecach zwłaszcza na wydechach Ragazzon.  

RX-8
2005r
1308ccm
231KM (0-100km/h – 6,4sek)
MANUAL 6 BIEGÓW
REVOLUTION
    Mój reksio

    Przy dojściu do czerwonego pola zegary dają sygnał dźwiękowy do zmiany biegu i kręci się jeszcze 1000 obrotów wyżej. Dźwięk silnika powoduje wtedy ciary na plecach zwłaszcza na wydechach Ragazzon.

    RX-8
    2005r
    1308ccm
    231KM (0-100km/h – 6,4sek)
    MANUAL 6 BIEGÓW
    REVOLUTION
    23 stycznia 2014, 12:40 przez ~reksio888 | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    zdjęcie własne

    Jak już zegary z niego odgadnięte – Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
-klimatyzacja dwustrefowa 
-podgrzewane przednie fotele 
-cztery szyby w elektryce
-regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
- komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
    -klimatyzacja dwustrefowa
    -podgrzewane przednie fotele
    -cztery szyby w elektryce
    -regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
    - komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

    Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    21 stycznia 2014, 16:26 przez freeride93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Zegary w moim byłym autku – Odgadniecie co to za samochodzik?
    Odgadniecie co to za samochodzik?
    21 stycznia 2014, 12:13 przez freeride93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Zegary Ferrari –
    18 stycznia 2014, 15:28 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zegary nie z tej ziemi
    17 stycznia 2014, 22:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polski Fiat 125p cabrio – Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model  125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    Unikatowe, niepublikowane zdjęcia z dokumentacji fabrycznej FSO, przedstawiające prototyp Polskiego Fiata 125p cabrio. Model 125p cabrio zaprezentowano po raz pierwszy wystawie "Warszawa XXX" w roku 1974. Nadwozie kabrioletu posiadało dwoje wydłużonych drzwi. Użyto tylnych lamp z samochodu WAZ (Łada) 2101, zmieniono wygląd deski rozdzielczej. Składany dach chował się za tylnymi siedzeniami. Powyższy egzemplarz jest prawdopodobnie późniejszy, powstał na bazie MR'75, ma inne zegary i tylne światła. Nie ma również listew pomiędzy tylną klapą a składanym dachem. Jest to o tyle ciekawe, że do tej pory uważano iż powstał jedynie jeden egzemplarz kabrioletu na bazie 125p.
    16 stycznia 2014, 20:17 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz7

    Zegary z Forda Mondeo –
    15 stycznia 2014, 11:13 przez grubcio2001 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ringi na zegary – Mały bajer, a jak cieszy.
Koszt niewielki bo 70zł, a jak na takiego klasyka jakim jest Audi 90 to myślę że warto. Odmładza wizualnie auto, a i w środku nie jest tak szaro.
Czasu za wiele też to nie zajęło bo około 40 minut z silnym bólem zęba.
    Mały bajer, a jak cieszy.
    Koszt niewielki bo 70zł, a jak na takiego klasyka jakim jest Audi 90 to myślę że warto. Odmładza wizualnie auto, a i w środku nie jest tak szaro.
    Czasu za wiele też to nie zajęło bo około 40 minut z silnym bólem zęba.
    11 grudnia 2013, 16:58 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Choinka – Uwielbiam te zegary
    Uwielbiam te zegary
    26 listopada 2013, 21:18 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Fiat 126p - Swap 1.2 75KM – SILNIK:
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony,       końcówka inox polerowana 60mm.

UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

KOŁA: 
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13
    SILNIK:
    Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
    tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.

    UKŁAD CHŁODZENIA:
    mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory

    SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
    Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.

    ZAWIESZENIE:
    Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.

    HAMULCE:
    przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.

    WNĘTRZE:
    pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.

    KOŁA:
    lato - KBS 7x13' opony 175/50/13