Szukaj
Znalazłem 132 takie materiały
-klimatyzacja dwustrefowa
-podgrzewane przednie fotele
-cztery szyby w elektryce
-regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
- komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)
Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
Fiat Punto I 1.2 8V MPI 75KM 97'
tłumik z Poloneza, skrócony, końcówka inox polerowana 60mm.
UKŁAD CHŁODZENIA:
mosiężna chłodnica Polonez Truck diesel, 2 wentylatory
SKRZYNIA BIEGÓW I PRZENIESIENIE NAPEDU:
Skrzynia ze Skody Rapid na suchych półosiach, przełożenie głowne 3.91, Tripody Motomax, customowe półosie, sprzegło tarcza 180mm skoda 120, docisk fiat 1.2 8V, stoczone koło zamachowe 1.2 8V.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory Bilstein B6(zółte) przod + tył.
HAMULCE:
przód tarcze - zaciski Seicento po pełnej regeneracji i malowaniu proszkowym, klocki Ferodo Racing DS2000, tarcze Brembo MAX Seicento.
WNĘTRZE:
pozbawione wszelkich wykładzin, tapicerek oraz wygłuszeń, otwory odelżające, zegary Łada z białymi customowymi tarczami,flokowany daszek zegarów.
KOŁA:
lato - KBS 7x13' opony 175/50/13