Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Jak wszyscy to i Ja.. – Jest to Ford Escort 1.8 16v, 115KM z 95r. Można powiedzieć, że jest to wersja limitowana, ponieważ w oryginale zawiera białe zegary, dwie poduszki powietrzne i inne elementy wyposażenia. Jak na swój wiek jest w bardzo dobry stanie, a mam go dopiero 2 lata.
    Jest to Ford Escort 1.8 16v, 115KM z 95r. Można powiedzieć, że jest to wersja limitowana, ponieważ w oryginale zawiera białe zegary, dwie poduszki powietrzne i inne elementy wyposażenia. Jak na swój wiek jest w bardzo dobry stanie, a mam go dopiero 2 lata.
    25 lipca 2013, 14:24 przez ~profesor | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    źródło własne

    Nissan 200SX s13 94r. – Nissan 200SX s13 94r.
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm

Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255

Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów

Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze

Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob

Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm

Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół

Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
    Nissan 200SX s13 94r.
    Silnik: SR20DET
    Moc: 350 KM
    Moment obrotowy: 400 Nm

    Modyfikacje silnika:
    swap SR20DET
    IC + orurowanie
    przelotowy 3” układ wydechowy
    tłumik końcowy MAGNAFLOW
    filrt stożkowy Apexi
    turbo Garett GT28RS
    kolektor wydechowy „baran”
    większa chłodnica wody
    A'pexi turbo timer
    sterowanie / ECU Master
    pompa paliwa Walbro 255

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    zacieśniony dyferencjał
    sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
    teflonowa poduszka skrzyni biegów

    Modyfikacje wnętrza:
    fotel kubełkowy BRIDE
    pasy 3” , 4-ro punktowe
    kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
    dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
    odelżone wnętrze

    Modyfikacje układu hamulcowego:
    Spin Turn Knob

    Modyfikacje zawieszenia:
    amortyzatory XYZ Drift
    rozpórka tylnia Cusco
    rozpórka przednia Tanabe
    dystanse 75cm oraz 45cm

    Modyfikacje układu kierowniczego:
    powiększony kąt skrętu kół

    Modyfikacje elementów zewnętrznych
    body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
    poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
    maska laminat
    17'' alufelgi (Brock , BBS)
    25 lipca 2013, 12:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu Zapomniane Koncepty. – Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    Nazwa Mono Posto tej Mazdy oznacza po prostu jedno siedzenie. Jest to model, który nie tylko był pozbawiony fotelu pasażera, ale również drugich drzwi i… połowy kabiny. Kontynuację tej formy mono możemy zobaczyć w tylnej części pojazdu w postaci pojedynczej końcówki układu wydechowego. Koncept otrzymał też pięcioramienne aluminiowe felgi w rozmiarze 18 cali. Jeśli chodzi o wnętrze, to nie zabrakło tu sportowych elementów takich jak lekki fotel Sparco, zegary, czy też kierownica w stylu F1. Oryginalne nadwozie Mono Posto powstało na bazie drugiej generacji popularnej Miaty, a projektanci przy jego tworzeniu zaczerpnęli inspirację z Jaguara D-type i Lotusa 11. Mazda Mono Posto przyciągała uwagę podczas swojej publicznej prezentacji na targach SEMA w 2000 roku. Inżynierowie Mazdy postarali się również o potężniejszą jednostkę napędową. 1,8-litrowy czterocylindrowy silnik otrzymał 190 KM mocy, czyli o 50 KM więcej niż Miata. Powstał tylko jeden egzemplarz tego samochodu.
    21 lipca 2013, 12:20 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fajne zegary –
    11 czerwca 2013, 14:14 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W220 – Zegary w moim samochodzie.
    Zegary w moim samochodzie.
    8 czerwca 2013, 8:49 przez DexterMB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne.

    Wnetrze mojego Accorda – białe zegary i niektóre elementy oklejone folia carbon. Wszystko zrobiłem własnorecznie
    Białe zegary i niektóre elementy oklejone folia carbon. Wszystko zrobiłem własnorecznie
    13 maja 2013, 15:44 przez ~wolgapbx12 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ehh... Te zegary... –
    12 maja 2013, 22:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Zegary – Pacz Mama pacz Tata! Ale ten samochód jest szybki! 
W dzieciństwie na pewno patrząc na licznik sprawdzałeś jak szybki jest samochód, określałeś prędkość maksymalną.
    Pacz Mama pacz Tata! Ale ten samochód jest szybki!
    W dzieciństwie na pewno patrząc na licznik sprawdzałeś jak szybki jest samochód, określałeś prędkość maksymalną.
    5 maja 2013, 14:02 przez atus123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zegary BMW E46 –
    17 kwietnia 2013, 14:50 przez AUDIoFAN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)