Szukaj
Znalazłem 82 takie materiały
-wygłuszone całe wnętrze
-dołożony centralny zamek
-wspomaganie kierownicy na pompie elektrycznej z Opla
-zmienione hamulce z przodu na większe i wentylowane
-utwardzone zawieszenie poprzez zastosowanie 3piórowych resorów i mocniejszych sprężyn z przodu
-montaż silnika 1.9 TD z Citroena
-montaż mostu napędowego o najdłużsyzm przełożeniu stosowanym w Polonezach
-felgi 7Jx15 z oponami 195/50
-szklany, rozsuwany dach
2. Alarm oparty na czujniku ruchu typu PIR
3. Zdalny zapłon oraz gaszenie silnika.
Rok prod 2000, 220 tys przebiegu.
Mój nowy nabytek od 5 Kwietnia ze mną. Przyjechał z okolic Frankfurtu nad Menem na kolach. W środku: skóra, grzane fotele, klima, poduszki pow, ABS, ESP, elektryczne szyby przednie z domykaniem, el lusterka, alarm, centralny zamek na pilota, komputer pokładowy. Zawieszenie sportowe obniżone (firmy H&R genialnie trzyma sie drogi), sportowy wydech, na oponach zimowych. Wady? Nie uchylający się fotel pasażera, przepocony silnik (wymiana uszczelki pokrywy zaworów), przepocony filtr oleju (też do wymiany) no i niestety padł akumulator (ale już jest nowy). Poza tym sprawdzony na zaufanej stacji diagnostycznej, wszystko tip top! Silnik 1,8 16v 116 koni na prawdę daje rade, bez LPG (i nie zamierzam zakładać). W planach do końca tego roku mam odświeżyć lakier (jakieś porządne woskowanie), zmienić lampy z tylu (na zdjęciach nie widać ale jedna jest delikatnie pęknięta). Na wiosnę jakieś ładne fele oraz oponki letnie. Ogólnie myślę, że auto warte dopieszczenia. Strasznie podobają mi się pewne podobieństwa do Opla Calibry. Niby to "tylko" Opel. Ja tam jestem zachwycony.