Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Postój na środku skrzyżowania. Przecież to idealne miejsce na zatrzymanie, aby odebrać pasażera.
    Na złość całej sytuacji zamek w drzwiach odmawia posłuszeństwa.
    1.12.2023 Bolesławiec
    10 grudnia 2023, 21:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 października 2023, 22:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowca Mercedesa nie zastosował się do przepisu jazdy na zamek i dochodzi do spięcia miedzy nim a kierowca i pasażerem auta z kamerką. Padają niecenzuralne słowa i Panowie muszą sobie wyjaśnić kilka spraw na drodze.

    22.07.2023 Warszawa
    26 lipca 2023, 23:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru BRZ – Sportowe coupe produkowany przez japońskie Subaru w latach 2012-2020. Samochód został zaprezentowany podczas Los Angeles Auto Show w dniu 16 listopada 2011 roku oraz na Tokyo Motor Show w 2011 roku. Do napędu BRZ używany jest czterocylindrowy silnik Bokser o pojemności 2 litrów, który wytwarza moc 200 KM oraz moment obrotowy 205 Nm. BRZ osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund z manualną skrzynią biegów, a w 8,2 sekundy ze skrzynią automatyczną. W sierpniu 2013 roku wprowadzono do sprzedaży w Japonii BRZ w wersji tS (Tuned by STI). Samochód opracowany został przez fabrycznego tunera Subaru, czyli STI. Silnik pozostał bez zmian, poprawiono natomiast zawieszenie i aerodynamikę. Standardowe wyposażenie Subaru BRZ Active obejmuje m.in. 16-calowe obręcze, aluminiowe nakładki na pedały, kierownica i mieszki skrzyni biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą, ośmiogłośnikowy system audio z nawigacją, klimatyzacja oraz ABS, VSC, elektrycznie sterowane szyby, ksenonowe reflektory, elektrycznie regulowane lusterka, LED-owe światła do jazdy dziennej, przednie poduszki powietrzne, poduszkę powietrzną chroniącą kolana kierowcy, przednie boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości, komputer pokładowy, centralny zamek oraz inteligentny system ratunkowy.
    Sportowe coupe produkowany przez japońskie Subaru w latach 2012-2020. Samochód został zaprezentowany podczas Los Angeles Auto Show w dniu 16 listopada 2011 roku oraz na Tokyo Motor Show w 2011 roku. Do napędu BRZ używany jest czterocylindrowy silnik Bokser o pojemności 2 litrów, który wytwarza moc 200 KM oraz moment obrotowy 205 Nm. BRZ osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund z manualną skrzynią biegów, a w 8,2 sekundy ze skrzynią automatyczną. W sierpniu 2013 roku wprowadzono do sprzedaży w Japonii BRZ w wersji tS (Tuned by STI). Samochód opracowany został przez fabrycznego tunera Subaru, czyli STI. Silnik pozostał bez zmian, poprawiono natomiast zawieszenie i aerodynamikę. Standardowe wyposażenie Subaru BRZ Active obejmuje m.in. 16-calowe obręcze, aluminiowe nakładki na pedały, kierownica i mieszki skrzyni biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą, ośmiogłośnikowy system audio z nawigacją, klimatyzacja oraz ABS, VSC, elektrycznie sterowane szyby, ksenonowe reflektory, elektrycznie regulowane lusterka, LED-owe światła do jazdy dziennej, przednie poduszki powietrzne, poduszkę powietrzną chroniącą kolana kierowcy, przednie boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości, komputer pokładowy, centralny zamek oraz inteligentny system ratunkowy.
    17 września 2022, 18:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jazda na zamek po polsku i szeryf w ciężarówce.
    Ciekawostka. Znak B-25 (zakaz wyprzedzania) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
    w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych ...
    NIE MOŻE być zamieszczany na takich jezdniach
    "Znaku tego nie stosuje się na jezdniach, na których istnieją co najmniej dwa pasy ruchu dla
    jednego kierunku, nawet w tych przypadkach, gdy następuje zmniejszenie liczby pasów
    ruchu, np. z czterech lub trzech do dwóch oraz z dwóch do jednego"
    26 lipca 2022, 19:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 300ZX Z32 – Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    9 kwietnia 2022, 20:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zwężenie drogi. Dwóch kierowców ciężarówek postanawia zabawić się w szeryfów. Jazda na zamek, też jest dla niektórych kierowców obca. Kierowca Audi postanawia ukarać jedną z ciężarówek i wyhamowując ją na drodze. Autor nagrania robi to subtelnie, jadać zgodnie z obowiązującym ograniczeniami, co jak wiadomo, nie jednego kierowcę potrafi wyprowadzić z równowagi.
    14 grudnia 2021, 20:23 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wymienić zamek w drzwiach – Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.
Jak wymienić zamek
W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.
Fachowa wymiana zamka
Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.

    Jak wymienić zamek

    W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.

    Fachowa wymiana zamka

    Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    26 listopada 2021, 10:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Zmiany w przepisach ruchu drogowego! – Przypominamy, że z dniem 31 czerwca 2021 wejdą w życie znowelizowane zapisy w kodeksie drogowym. Mają one na celu ułatwienie życia kierowcom. Oto kilka najważniejszych zmian.

Przy zmianie pasa ruchu zasygnalizowanie manewru kierunkowskazem daje pierwszeństwo pojazdowi wjeżdżającemu na pas nad pojazdem zajmującym pas. Przepis ten ma ukrócić negatywne zachowania kierowców polegające na niewpuszczeniu pojazdu na pas, który porusza się szybciej. W zamyśle twórców przepis ten usprawni jazdę. 

Dobra wiadomość dla posiadaczy wideo rejestratorów. W przypadku, gdy ktoś zajedzie nam drogę i zacznie hamować, albo w przypadku, gdy nam się zwyczajnie spieszy możemy używać klaksonu. Gdy nim ostrzeżemy inne pojazdy, a pomimo to ktoś złośliwie zahamuje lub będzie nas blokował, całą winę poniesie pojazd, na którego zatrąbimy. Ważne jest, by zdarzenie było udokumentowane na wideo rejestratorze. Ma to ukrócić proceder zajeżdżania drogi i hamowania przed pojazdem, albo wymuszenia pierwszeństwa. Przepis ten nie ma zastosowania, gdy pojazd zmieniający pas ruchu włączy kierunkowskaz. Wtedy to on ma bezwzględne pierwszeństwo. 

Starsi czytelnicy pamiętają ORMO. W skrócie to paramilitarna organizacja ochotnicza i społeczna wspierająca Milicję Obywatelską. Obecnie zostanie utworzone coś na kształt tamtej organizacji, ale mające pilnować porządku na drogach. Będzie to organizacja o nazwie Prawu i Porządkowi Służy Konfederacja Obywatelska (w skrócie P. i P. S. K. O) . By się tam dostać trzeba posiadać prawo jazdy od co najmniej 10 lat, oraz nie można być ukaranym żadnym mandatem od co najmniej lat 3. Osoby należące do tej organizacji będą miały specjalne oznaczenia na samochodach i w ich kompetencjach będzie regulowanie ruchu podczas zatorów i zwężeń. Osoby takie uzyskają szereg uprawnień, między innymi prawo do blokowania kończącego się pasa ruchu (gdy zobaczą, że jazda na zamek błyskawiczny nie zdaje egzaminu), a także jazdy po dwóch pasach ruchu, by pilnować porządku w kolejce (by żaden cwaniak nie wcisnął się na krzywy ryj).
    Przypominamy, że z dniem 31 czerwca 2021 wejdą w życie znowelizowane zapisy w kodeksie drogowym. Mają one na celu ułatwienie życia kierowcom. Oto kilka najważniejszych zmian.

    Przy zmianie pasa ruchu zasygnalizowanie manewru kierunkowskazem daje pierwszeństwo pojazdowi wjeżdżającemu na pas nad pojazdem zajmującym pas. Przepis ten ma ukrócić negatywne zachowania kierowców polegające na niewpuszczeniu pojazdu na pas, który porusza się szybciej. W zamyśle twórców przepis ten usprawni jazdę.

    Dobra wiadomość dla posiadaczy wideo rejestratorów. W przypadku, gdy ktoś zajedzie nam drogę i zacznie hamować, albo w przypadku, gdy nam się zwyczajnie spieszy możemy używać klaksonu. Gdy nim ostrzeżemy inne pojazdy, a pomimo to ktoś złośliwie zahamuje lub będzie nas blokował, całą winę poniesie pojazd, na którego zatrąbimy. Ważne jest, by zdarzenie było udokumentowane na wideo rejestratorze. Ma to ukrócić proceder zajeżdżania drogi i hamowania przed pojazdem, albo wymuszenia pierwszeństwa. Przepis ten nie ma zastosowania, gdy pojazd zmieniający pas ruchu włączy kierunkowskaz. Wtedy to on ma bezwzględne pierwszeństwo.

    Starsi czytelnicy pamiętają ORMO. W skrócie to paramilitarna organizacja ochotnicza i społeczna wspierająca Milicję Obywatelską. Obecnie zostanie utworzone coś na kształt tamtej organizacji, ale mające pilnować porządku na drogach. Będzie to organizacja o nazwie Prawu i Porządkowi Służy Konfederacja Obywatelska (w skrócie P. i P. S. K. O) . By się tam dostać trzeba posiadać prawo jazdy od co najmniej 10 lat, oraz nie można być ukaranym żadnym mandatem od co najmniej lat 3. Osoby należące do tej organizacji będą miały specjalne oznaczenia na samochodach i w ich kompetencjach będzie regulowanie ruchu podczas zatorów i zwężeń. Osoby takie uzyskają szereg uprawnień, między innymi prawo do blokowania kończącego się pasa ruchu (gdy zobaczą, że jazda na zamek błyskawiczny nie zdaje egzaminu), a także jazdy po dwóch pasach ruchu, by pilnować porządku w kolejce (by żaden cwaniak nie wcisnął się na krzywy ryj).
    1 kwietnia 2021, 2:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj