Szukaj
Znalazłem 132 takie materiały
Nowa Vette będzie napędzana silnikiem typu small block nowej generacji - doładowanym LT4, który wg producenta osiągnie 635 HP oraz ponad 650 nm (wedle nie których źródeł moment obrotowy w stocku może wynieść nawet !! 880 NM !!)
Cała konstrukcja samochodu została wzmocniona a także odjęto jej parę kilo.
Chyba właśnie znalazłem samochód, który wskoczył na pierwsze miejsce na mojej "DREAM LIST" (ex aequo z Camaro SS '69). Szkoda tylko, że pewnie mnie nie stać nawet na felgi od niej.
Tak przy okazji nie uważacie, że doczepienie do niej naszej polskiej blachy z przodu to profanacja?
Wśród poszkodowanej ósemki znalazły się następujące modele:
1962 Black Corvette
1984 PPG Pace Car
1992 White 1 Millionth Corvette
1993 Ruby Red 40th Anniversary Corvette
1993 ZR-1 Spyder
2001 Mallett Hammer Z06 Corvette
2009 White 1.5 Millionth Corvette
2009 ZR1 “Blue Devil”
Część egzemplarzy odniosło poważne „obrażenia” i władze muzeum nie są jeszcze w stanie ocenić czy istnieje możliwość przywrócenia ich do dawnego stanu.
Mam nadzieję że uda się je odratować.
Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.
Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.
Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.
Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.
Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
Corvette C7.R - nowa wyścigówka AmerykanówCorvette C7.R - nowa wyścigówka Amerykanów
Głównymi zaletami C7.R względem poprzedniczki jest sztywniejsza rama oraz bezpośredni wtrysk, który ma poprawić moc, czy zmniejszyć zużycie paliwa, w wyścigach długodystansowych odgrywające dużą rolę.
Nowa Corvette zgodnie z zapowiedziami ponadto będzie dysponować większym dociskiem aerodynamicznym niż jakakolwiek wcześniejsza. Jej agresywny wygląd wskazuje, że Amerykanie przyłożyli się do roboty.