Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    23 września 2015, 19:43 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Yugo Koral – Po małej metamorfozie.
    Po małej metamorfozie.
    Yugo – Wolny ale ekonomiczny.
    Wolny ale ekonomiczny.
    Spotkana na ulicy – Zauważona koło Kościoła w Stąporkowie z daleka pomyślałem że to Golf mkI jednak jest to Zastava Yugo Koral 

W Bardzo ładnym stanie, więc bez pozwolenia właściciela cyknąłem fotkę
    Zauważona koło Kościoła w Stąporkowie z daleka pomyślałem że to Golf mkI jednak jest to Zastava Yugo Koral

    W Bardzo ładnym stanie, więc bez pozwolenia właściciela cyknąłem fotkę
    25 maja 2014, 3:41 przez Lokan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Yugo Koral – Konstantynów Łódzki
    Konstantynów Łódzki
    20 sierpnia 2013, 17:28 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Yugo Koral –
    20 sierpnia 2013, 17:35 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Grecki pomysł na Yugo
    27 lutego 2013, 16:31 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yugo 45 – mało tu takich
    Mało tu takich
    19 stycznia 2013, 14:18 przez Seben (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FIAT 127 – Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    Fiat 127 - samochód osobowy klasy niższej, produkowany przez firmę FIAT w latach 1971-1987. W 1972 r. został samochodem roku
    Występował jako 2-drzwiowy fastback, 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback i 3-drzwiowe kombi. Napędzany był czterocylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 903 cm³ (47, 45 KM), 1049 cm³ (50 - 70 KM), 1301 cm³ (75 KM) i dieslem o poj. 1301 cm³ (45 KM). Napęd przekazywany był na koła przednie. Fiat 127 zastąpił model 850. Pierwsza generacja produkowana była w latach 1971 - 1977.

    W 1977 roku model przeszedł modyfikacje i zmienił nieznacznie wygląd. Zmieniono linię tylnego bocznego okna, zastosowano plastikowe zderzaki, zmieniono pas przedni, maskę silnika i tylne lampy. W 1981 roku model przeszedł kolejne zmiany (pas przedni i tylny) i w tej postaci dotrwał do końca produkcji. Oficjalnie został zastąpiony przez Fiata Uno w 1983 roku. Fiat 127 produkowany był też w Hiszpanii jako Seat 127/Seat Fura i w Brazylii jako Fiat 147 (1976-1986) oraz montowany w Polsce jako Polski Fiat 127p.

    Licencja na model 127 (z nadwoziem Autobianchi) została kupiona przez jugosłowiańskie zakłady Zastava, produkujące go do 2008 roku jako Yugo Koral.
    13 kwietnia 2012, 13:00 przez piotrek1585 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj