Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    18 lipca 2022, 14:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen C6 – Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    22 kwietnia 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen CX GTi Turbo 2 – Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    Samochód osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany przez firmę Citroen w latach 1974–1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback, pięciodrzwiowe kombi, produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi wersję "dyplomatyczną" pod nazwami "Limousine" i "Prestige". Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość około 0,3. W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości. Samochód przeszedł lekki facelifting w 1985. Metalowe zderzaki zastąpiono plastikowymi, zmieniono lusterka oraz całkowicie odświeżono deskę rozdzielczą. Najmocniejszą wersją CX jest GTi Turbo 2 z czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,5 l, który wytwarza moc 168 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h. W 1989 roku pojawił się Citroen XM, który zastąpił limuzynę, lecz kombi produkowano jeszcze przez dwa lata.
    10 kwietnia 2022, 19:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 stycznia 2022, 2:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen XM –
    28 listopada 2021, 21:09 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 października 2021, 19:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj