Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    Z serii: wszyscy to i ja – BMW E46 3.0d.
BMW E70 X5 3.0sd Xdrive.
    BMW E46 3.0d.
    BMW E70 X5 3.0sd Xdrive.
    BMW xDrive – Miasteczko BMW xDrive w Białce Tatrzańskiej.
    Miasteczko BMW xDrive w Białce Tatrzańskiej.
    11 lutego 2015, 17:22 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Wideo test nowego BMW serii 7 z 3-litrowym wysokoprężnym silnikiem o mocy 381 KM oraz napędem xDrive.
    Carbonerre Project BMW 435i xdrive – Piękny projekt.
    Piękny projekt.
    17 listopada 2014, 21:54 przez lolo2405 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e46 330 xd – xDrive
    XDrive
    11 maja 2014, 12:01 przez matus1104 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW serii 4 – Nowe BMW serii 4 xDrive M PAKIET. Pojemność 2,0 245 KM. Koszt nowego to ponad 250 tysięcy zł brutto.
    Nowe BMW serii 4 xDrive M PAKIET. Pojemność 2,0 245 KM. Koszt nowego to ponad 250 tysięcy zł brutto.
    8 kwietnia 2014, 18:54 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje kochane e46 m54b30 xDrive – Moje e46 uratowane od śmierci klinicznej teraz pełne wigoru a czyhał ktoś z fleksem na nią. Na 4 łapy kuta maszynka
    Moje e46 uratowane od śmierci klinicznej teraz pełne wigoru a czyhał ktoś z fleksem na nią. Na 4 łapy kuta maszynka
    1 maja 2013, 14:49 przez ~mati200 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Szybki Diesel? BMW M550d xDrive – Oto Bmw M550D xDrive.
Jest to pierwsza "Emka" z dieslem od BMW. Może się to wydawać dziwne, ale czytajcie dalej, to może się do tego klekota przekonacie, tak jak ja.
Otóż autko napędza 3 litrowa jednostka r6 DOHC wspomagana aż 3 turbosprężarkami osiągająca 381KM przy 4000obr./min. oraz 740nm momentu obrotowego. Pozwala to uzyskać setkę już po około 5 sekundach (producent podaje 4.7s, dane testowe 5.2) oraz osiągnąć zablokowaną elektronicznie prędkość 250 km/h. Szybki diesel, co? Jednak najciekawszą rzeczą jest fakt, że według danych testowych spala on w mieście średnio 9,5 litra na 100km, w trasie ok. 7l. Dobry wynik jak na prawie 400 konne auto. Zachowano także normę emisji spalin Euro6, co przy tej mocy wydawałoby się niemożliwe. Co do napędu mamy do czynienia z 4x4, oraz automatyczną przekładnią 8-biegową. Oczywiście mamy tu całą gamę wyposażenia, za część trzeba jak zwykle dopłacić. Cena wersji podstawowej to 375 000 tys. złotych (dane z listopada 2012). Mimo klekota auto na wysokich obrotach brzmi całkiem przyzwoicie, bardziej zainteresowani tematem mogą obejrzeć je na YouTubie. Osobiście uważam, że to auto bardzo ciekawe, zwłaszcza, że mamy tu do czynienia ze sportowym dieslem, a ostatnio robi się to coraz popularniejsze. Pozdrawiam
    Oto Bmw M550D xDrive.
    Jest to pierwsza "Emka" z dieslem od BMW. Może się to wydawać dziwne, ale czytajcie dalej, to może się do tego klekota przekonacie, tak jak ja.
    Otóż autko napędza 3 litrowa jednostka r6 DOHC wspomagana aż 3 turbosprężarkami osiągająca 381KM przy 4000obr./min. oraz 740nm momentu obrotowego. Pozwala to uzyskać setkę już po około 5 sekundach (producent podaje 4.7s, dane testowe 5.2) oraz osiągnąć zablokowaną elektronicznie prędkość 250 km/h. Szybki diesel, co? Jednak najciekawszą rzeczą jest fakt, że według danych testowych spala on w mieście średnio 9,5 litra na 100km, w trasie ok. 7l. Dobry wynik jak na prawie 400 konne auto. Zachowano także normę emisji spalin Euro6, co przy tej mocy wydawałoby się niemożliwe. Co do napędu mamy do czynienia z 4x4, oraz automatyczną przekładnią 8-biegową. Oczywiście mamy tu całą gamę wyposażenia, za część trzeba jak zwykle dopłacić. Cena wersji podstawowej to 375 000 tys. złotych (dane z listopada 2012). Mimo klekota auto na wysokich obrotach brzmi całkiem przyzwoicie, bardziej zainteresowani tematem mogą obejrzeć je na YouTubie. Osobiście uważam, że to auto bardzo ciekawe, zwłaszcza, że mamy tu do czynienia ze sportowym dieslem, a ostatnio robi się to coraz popularniejsze. Pozdrawiam
    23 marca 2013, 22:48 przez QpT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Klasyczny stały napęd na 4 koła – W samochodzie wyposażonym w ten rodzaj napędu znajdują się trzy mechanizmy różnicowe. Napęd z silnika przenoszony jest poprzez skrzynię biegów na centralny mechanizm różnicowy, a następnie na mechanizmy różnicowe przedniej i tylnej osi. Kształt takiego układu oczywiście zależy od tego gdzie i jak umiejscowiony jest silnik. Przykładowo we wszystkich generacjach audi A4 Quattro silnik umieszczony jest wzdłużnie z przodu, natomiast w Mitsubishi Lancerze jest umieszczony poprzecznie. Tego typu układ napędowy musi być wyposażony w specjalny centralny mechanizm różnicowy, w innym przypadku nie było by sensu jego stosowania napędu na 4 koła . Może to być np. mechanizm różnicowy blokowany, o powiększonym tarciu wewnętrznym lub typu Torsen. Niewątpliwie tego typu układ napędowy można nazwać prawdziwym, stałym napędem na 4 koła. Zaletami jego są możliwość ciągłego napędzania wszystkich kół, duża przewidywalność zadziałania, płynne działanie i większa przyjemność z jazdy. Główną wadą natomiast są koszty wynikające z poziomu komplikacji układu napędowego oraz większa masa i zużycie paliwa. Przykładem zastosowania klasycznego napędu na 4 koła i silnika ustawianego wzdłużnie są np.: Audi A4, A6, A8 w wersjach Quattro, BMW seria 3 E46 xdrive, Mercedes W124 4matic, Subaru Impreza, Jeep Grand Cherokee, Porsche Cayenne. W układ napędowy z silnikiem ustawionym poprzecznie oraz stałym napędem wyposażone są np. Mitsubishi Lancer Evo, Lancia Delta HF.
    W samochodzie wyposażonym w ten rodzaj napędu znajdują się trzy mechanizmy różnicowe. Napęd z silnika przenoszony jest poprzez skrzynię biegów na centralny mechanizm różnicowy, a następnie na mechanizmy różnicowe przedniej i tylnej osi. Kształt takiego układu oczywiście zależy od tego gdzie i jak umiejscowiony jest silnik. Przykładowo we wszystkich generacjach audi A4 Quattro silnik umieszczony jest wzdłużnie z przodu, natomiast w Mitsubishi Lancerze jest umieszczony poprzecznie. Tego typu układ napędowy musi być wyposażony w specjalny centralny mechanizm różnicowy, w innym przypadku nie było by sensu jego stosowania napędu na 4 koła . Może to być np. mechanizm różnicowy blokowany, o powiększonym tarciu wewnętrznym lub typu Torsen. Niewątpliwie tego typu układ napędowy można nazwać prawdziwym, stałym napędem na 4 koła. Zaletami jego są możliwość ciągłego napędzania wszystkich kół, duża przewidywalność zadziałania, płynne działanie i większa przyjemność z jazdy. Główną wadą natomiast są koszty wynikające z poziomu komplikacji układu napędowego oraz większa masa i zużycie paliwa. Przykładem zastosowania klasycznego napędu na 4 koła i silnika ustawianego wzdłużnie są np.: Audi A4, A6, A8 w wersjach Quattro, BMW seria 3 E46 xdrive, Mercedes W124 4matic, Subaru Impreza, Jeep Grand Cherokee, Porsche Cayenne. W układ napędowy z silnikiem ustawionym poprzecznie oraz stałym napędem wyposażone są np. Mitsubishi Lancer Evo, Lancia Delta HF.
    7 marca 2013, 20:29 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    381 KM i 740Nm w BMW M550D
    26 marca 2012, 19:55 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)