Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    Jaguar D-Type – Podstawowa wersja 2-osobowa, dodatkowo była również wersja typowo wyścigowa 1-osobowa z "płetwą" za kierowcą i zasłoniętym siedzeniem pasażera, jak na zdjęciu.
    Podstawowa wersja 2-osobowa, dodatkowo była również wersja typowo wyścigowa 1-osobowa z "płetwą" za kierowcą i zasłoniętym siedzeniem pasażera, jak na zdjęciu.
    Samochód to najprawdopodobniej wyścigowa wersja Chevroleta Camaro.
    16 czerwca 2015, 10:48 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Linia wyścigowa ważna rzecz... no ale człowiek czasami musi.
    A na serwisie powiem, że ślisko albo, że zawias za twardy he he.
    12 maja 2015, 12:11 przez ~rotem | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2009 Mugen NSX-RR – Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    1 października 2014, 13:56 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    4-drzwiowe driftowozy Toyoty – Chaser, Cresta i Mark II z generacji X100 z lat 90. Samochody często używane do latania bokiem w krajach z ruchem lewostronnym, drift to ich główne przeznaczenie jeśli chodzi o sport. Każdy z tych modeli wychodził między innymi w wersji Tourer V, czyli 6-cylindrowy silnik 1JZ-GTE o mocy 280 KM oraz manualna skrzynia; jest to najbardziej pożądana wersja, jeśli ktoś szuka tych modeli do sportu. Jaki potencjał ma 1JZ-GTE - większość chyba wie.
Chaser ma za sobą wyścigową historię, gdyż w latach 90 używany był np. w lidze wyścigowej Japanese Touring Car Championship. Oprócz driftu, każdy z tych modeli (głównie Chaser i Mark II) jest dzisiaj sporadycznie upalany podczas japońskich wyścigów time attack, ale mimo wszystko to drift jest ich chlebem powszednim.
    Chaser, Cresta i Mark II z generacji X100 z lat 90. Samochody często używane do latania bokiem w krajach z ruchem lewostronnym, drift to ich główne przeznaczenie jeśli chodzi o sport. Każdy z tych modeli wychodził między innymi w wersji Tourer V, czyli 6-cylindrowy silnik 1JZ-GTE o mocy 280 KM oraz manualna skrzynia; jest to najbardziej pożądana wersja, jeśli ktoś szuka tych modeli do sportu. Jaki potencjał ma 1JZ-GTE - większość chyba wie.
    Chaser ma za sobą wyścigową historię, gdyż w latach 90 używany był np. w lidze wyścigowej Japanese Touring Car Championship. Oprócz driftu, każdy z tych modeli (głównie Chaser i Mark II) jest dzisiaj sporadycznie upalany podczas japońskich wyścigów time attack, ale mimo wszystko to drift jest ich chlebem powszednim.
    Alfa Romeo Bimotore – Jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h.
    Jak wskazuje nazwa ma dwa silniki: jeden normalnie przed kierowcą, drugi za jego plecami, oby dwa R8. W sumie ta wyścigówa dysponowała mocą 540 KM. Autorem tego pomysłu był Enzo Ferrari, ów czas dyrektor działu wyścigowego Alfy Romeo. Ten model przeszedł do historii jako najszybszy samochód na świecie 321,428 km/h na jednym kilometrze i 323,125 km/h na jednej mili, osiągając prędkośc maksymalną 364km/h.
    13 września 2014, 14:59 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Tegiwa Civic Cup – W 2013 roku, w Wielkiej Brytanii wystartowała nowa seria wyścigowa - Civic Cup, jak można się domyślić, skupia Hondy Civic, roczniki 1990-2013, wyłącznie z silnikami B16 lub K20. Wyścigi odbywają się na znanych brytyjskich torach wyścigowych jak Snetterton, Cadwell Park, Brands Hatch, Croft i Oulton Park. 
Honda Civic to jeden z najpopularniejszych samochodów używanych do rywalizacji na torach wyścigowych, głównie dzięki ogromnemu potencjałowi jaki mają w sobie najpopularniejsze generacje i nie mniej ogromnej ilości dostępnych części do modyfikacji mechaniki. Takie serie wyścigowe niewątpliwie przedłużają życie Civicowi, dodatkowo wraz z serią otworzone zostały sklepy z częściami, dzięki czemu można odpowiednio dostosować samochód do wyścigów, w tym kupić zestawy takie jak "Do It Yourself Starter Kit" zawierające kompletny zestaw części, jak również oferowane są kompletne samochody.
    W 2013 roku, w Wielkiej Brytanii wystartowała nowa seria wyścigowa - Civic Cup, jak można się domyślić, skupia Hondy Civic, roczniki 1990-2013, wyłącznie z silnikami B16 lub K20. Wyścigi odbywają się na znanych brytyjskich torach wyścigowych jak Snetterton, Cadwell Park, Brands Hatch, Croft i Oulton Park.
    Honda Civic to jeden z najpopularniejszych samochodów używanych do rywalizacji na torach wyścigowych, głównie dzięki ogromnemu potencjałowi jaki mają w sobie najpopularniejsze generacje i nie mniej ogromnej ilości dostępnych części do modyfikacji mechaniki. Takie serie wyścigowe niewątpliwie przedłużają życie Civicowi, dodatkowo wraz z serią otworzone zostały sklepy z częściami, dzięki czemu można odpowiednio dostosować samochód do wyścigów, w tym kupić zestawy takie jak "Do It Yourself Starter Kit" zawierające kompletny zestaw części, jak również oferowane są kompletne samochody.
    4 września 2014, 17:25 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2015 Dodge Challenger Drag Pak – stworzony do 1/4 mili – Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.
    Mopar, czyli firma zajmująca się częściami zamiennymi i serwisem dla wszystkich amerykańskich marek Chryslera, zaprezentowała właśnie swoją wersję najnowszego Dodge’a Challengera. Auto nazywa się Mopar Challenger Drag Pak i zostało stworzone do jednego zadania – możliwe najszybszego pokonania 1/4 mili.

    Pod maską samochodu znalazł się silnik wyścigowy Mopar HEMI 426 wyposażony w 8 cylindrów. Ostatnia wartość to pojemność podana w calach sześciennych, co jest odpowiednikiem 7 litrów. Jednostka współpracuje z automatyczną, wyścigową skrzynią biegów Chrysler 727 wyposażoną m.in. w line lock, czyli blokowanie kół przednich przy jednoczesnym przekazaniu napędu na tylną oś w celu rozgrzania opon. Mopar nie chwali się mocą, ale ten silnik był już prezentowany w 2012 roku podczas Auto Show w Detroit i wtedy generował niemal 600 KM.