Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 423 takie materiały
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" bierzemy dobrze Wam już znaną Audi R8 V10 którą już kilkukrotnie gościliśmy i całkiem sporo zmieniliśmy! Projekt powoli dobiega końca, a dziś zajmiemy się jedną z ostatnich rzeczy których jej brakuje - zamontujemy tytanowy wydech legendarnej firmy Akrapovic! Zapraszamy więc do odcinka, dajcie znać jak to wyszło i oczekujcie kolejnego który w całości podsumuje ten projekt!
    3 września 2022, 10:13 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś zaprezentujemy Wam Seata Leona Cupra w którym zajmiemy się poprawą brzmienia za pomocą układu wydechowego MG Motorsport. Nie będzie jednak tak łatwo - wydech dotarł do nas w "systemie warsztatowym" co oznacza, że jest w kawałkach a naszym zadaniem będzie ułożyć te puzzle! Zapraszamy do odcinka
    30 lipca 2022, 10:20 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Amerykański sen się spełnia, pierwotnie chciałem kupić Fiata 126p z 1975 roku... ale splot zdarzeń sprawił, że też jest to RWD ale w innym wymiarze :)
    23 lipca 2022, 11:37 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    28 czerwca 2022, 13:51 przez Kasuki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.moto-tour.com.pl

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś kolejny GR Yaris, którego również można nazwać naszym stałym bywalcem. Robiliśmy tu serwisy olejowe czy chociażby montowaliśmy wydech Milltek. Dziś przyszedł czas na montaż intercoolera od Wagner Tuning oraz zawieszenia gwintowanego KW Suspension. A całość poprawimy jeszcze kołami JR SL01. Zapraszamy do odcinka!
    13 maja 2022, 19:24 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    1G-FE odprezony kanapka (uszczelka-przekladka-uszczelka)co daje CR okolo 8.5.
    Wtryski Bosh 550
    Kolektor ssacy custom
    Kolektor wydechowy custom
    Turbosprezarka TD04HL16T
    Downpipe 3"
    Wydech 2,5" na 2 tlumikach
    Zarzadzanie silnikiem EMU BLACK
    strojenie KMS
    22 kwietnia 2022, 15:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LFA – Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    21 kwietnia 2022, 22:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Supercar wśród SUVów. Dlaczego? Opowiadam w najnowszym vlogu. Zapraszam serdecznie.

    SPECKA:
    4.0 V8 TT
    640PS
    850Nm
    AWD
    2220kg
    AT 8B Tiptronic S
    PCCB - standard
    RWS - standard
    Tytanowy wydech - standard
    22” kute obręcze
    100km/h w około 3s
    200km/h w około 12s
    312km/h top speed
    90L zbiornik paliwa
    $€£¥: od 987 000 zł ten: 1 136 878 zł
    21 kwietnia 2022, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj