Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    WTCC BMW e90 –
    13 września 2015, 10:05 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wttcc.com

    Stare dobre czasy – Czy kiedyś powrócą? Klimat, za którym najbardziej tęsknię.
    Czy kiedyś powrócą? Klimat, za którym najbardziej tęsknię.
    17 lipca 2015, 7:19 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.gtplanet.net

    Renault Laguna – W nieco innej odsłonie.
    W nieco innej odsłonie.
    17 lipca 2015, 8:15 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.gtplanet.net

    Seat Leon WTCC –
    9 lipca 2015, 8:28 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    Ford Sierra Cosworth RS500 1987 – Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
Efekt?
40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
Ten tutaj to numer 283/500.
    Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
    500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
    Efekt?
    40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
    Ten tutaj to numer 283/500.
    20 lat temu powstała Honda Integra Type R – Wg czytelników serwisu Jalopnik (w 2013 r.) oraz dziennikarzy np. magazynu Evo czy TheAutoChannel, pierwsza Honda Integra Type R została uznana za najlepiej prowadzący się przednionapędowy samochód w historii. Ale takie opinie nie pochodzą tylko z kilku magazynów i serwisów. ITR od kilkunastu lat znana jest ze świetnego prowadzenia, to jest fakt podkreślany z okazji niemal każdego testu, jaki można znaleźć. Zaprezentowana w 1995 roku, ITR (DC2) nie ma kompleksów nawet przeciwko niektórym nowszym rywalom (raczej jeśli chodzi o prowadzenie, a nie osiągi). Na temat budowy tego samochodu, można pisać i pisać, szczególnie odnośnie silnika B18C i procesu jego tworzenia (który nawiasem mówiąc, nigdy nie miał i nie ma łatwo podczas użytkowania), pasjonaci prześwietlili ten model z każdej strony i znają każdą śrubkę, 20 lat to kawał czasu dla takiego kultowego auta jak ITR. Samochód wyrobił sobie renomę na wszelkiego rodzaju - głównie amatorskich - zawodach, wyścigach, sprawnościówkach. Nie może się poszczycić mistrzowskimi tytułami WRC, WTCC itd., ale zawsze znajdował uznanie wśród miłośników szukających przystępnej bazy na ciekawy projekt. To między innymi dzięki zwykłym ludziom, którzy wykrzesali z tego samochodu niesamowity, dodatkowy potencjał, Integra Type R ma duszę.
    Wg czytelników serwisu Jalopnik (w 2013 r.) oraz dziennikarzy np. magazynu Evo czy TheAutoChannel, pierwsza Honda Integra Type R została uznana za najlepiej prowadzący się przednionapędowy samochód w historii. Ale takie opinie nie pochodzą tylko z kilku magazynów i serwisów. ITR od kilkunastu lat znana jest ze świetnego prowadzenia, to jest fakt podkreślany z okazji niemal każdego testu, jaki można znaleźć. Zaprezentowana w 1995 roku, ITR (DC2) nie ma kompleksów nawet przeciwko niektórym nowszym rywalom (raczej jeśli chodzi o prowadzenie, a nie osiągi). Na temat budowy tego samochodu, można pisać i pisać, szczególnie odnośnie silnika B18C i procesu jego tworzenia (który nawiasem mówiąc, nigdy nie miał i nie ma łatwo podczas użytkowania), pasjonaci prześwietlili ten model z każdej strony i znają każdą śrubkę, 20 lat to kawał czasu dla takiego kultowego auta jak ITR. Samochód wyrobił sobie renomę na wszelkiego rodzaju - głównie amatorskich - zawodach, wyścigach, sprawnościówkach. Nie może się poszczycić mistrzowskimi tytułami WRC, WTCC itd., ale zawsze znajdował uznanie wśród miłośników szukających przystępnej bazy na ciekawy projekt. To między innymi dzięki zwykłym ludziom, którzy wykrzesali z tego samochodu niesamowity, dodatkowy potencjał, Integra Type R ma duszę.
    Citroen C-elysee WTCC – W salonie Citroen w Paryżu.
    W salonie Citroen w Paryżu.