Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    4 września 2022, 20:20 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 czerwca 2022, 17:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Citroen Xsara WRC – Samochód rajdowy klasy WRC, którego pierwsza wersja (jeszcze bez homologacji FIA) debiutowała na rajdowych trasach w 2000 roku podczas Rajdu Lyon-Charbonniere we Francji. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych samochodów rajdowych na świecie. W 2000 roku została zaprezentowana Xsara T4 FRC (French Rally Car), która ze względu na zbudowanie tej wersji jeszcze na bazie auta przed faceliftingiem, wyglądem bardziej przypominała Xsarę Kit Car. Przez cały sezon 2000 auto było poddawane testom, startując w mistrzostwach Francji. Starty w Rajdowych Mistrzostwach Świata nie były możliwe, gdyż auto nie posiadało jeszcze homologacji FIA. Na początku 2001 roku zadebiutowała Xsara ze zmienionym nadwoziem już w oficjalnej specyfikacji WRC. Prace rozwojowe trwały, auto w latach 2001–2002 było postrzegane jako nadające się głównie na asfaltowe trasy. Citroen chciał udowodnić, że tak nie jest startując w sezonie 2002 w takich rajdach jak Safari, Szwecji, czy Finlandii. Od 2003 roku Xsara WRC startowała w pełnym cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. W 2006 roku Citroen World Rally Team zawiesił swoje starty, w związku prowadzonymi pracami rozwojowymi nad nowym autem WRC – Citroenem C4 WRC. Jednak Xsara WRC w dalszym ciągu, w nieco rozwiniętej wersji, startowała w cyklu Mistrzostw Świata w barwach drużyny Kronos Total Citroen. W latach 2001-2006 Citroen Xsara ukończył 32 rajdy na 1. miejscu.
    Samochód rajdowy klasy WRC, którego pierwsza wersja (jeszcze bez homologacji FIA) debiutowała na rajdowych trasach w 2000 roku podczas Rajdu Lyon-Charbonniere we Francji. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych samochodów rajdowych na świecie. W 2000 roku została zaprezentowana Xsara T4 FRC (French Rally Car), która ze względu na zbudowanie tej wersji jeszcze na bazie auta przed faceliftingiem, wyglądem bardziej przypominała Xsarę Kit Car. Przez cały sezon 2000 auto było poddawane testom, startując w mistrzostwach Francji. Starty w Rajdowych Mistrzostwach Świata nie były możliwe, gdyż auto nie posiadało jeszcze homologacji FIA. Na początku 2001 roku zadebiutowała Xsara ze zmienionym nadwoziem już w oficjalnej specyfikacji WRC. Prace rozwojowe trwały, auto w latach 2001–2002 było postrzegane jako nadające się głównie na asfaltowe trasy. Citroen chciał udowodnić, że tak nie jest startując w sezonie 2002 w takich rajdach jak Safari, Szwecji, czy Finlandii. Od 2003 roku Xsara WRC startowała w pełnym cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata. W 2006 roku Citroen World Rally Team zawiesił swoje starty, w związku prowadzonymi pracami rozwojowymi nad nowym autem WRC – Citroenem C4 WRC. Jednak Xsara WRC w dalszym ciągu, w nieco rozwiniętej wersji, startowała w cyklu Mistrzostw Świata w barwach drużyny Kronos Total Citroen. W latach 2001-2006 Citroen Xsara ukończył 32 rajdy na 1. miejscu.
    16 kwietnia 2022, 20:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009-2015. Premiera pojazdu odbyła się w dniu 15 września 2009 na Frankfurt Motor Show 2009. Model ten jest następcą Ferrari F430. Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8, silnik ten wytwarza moc 570 KM. Za stylistykę auta odpowiedzialne jest biuro Pininfariny. 458 Italia może osiągnąć prędkość maksymalną 340 km/h i przyspieszyć do 100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    14 kwietnia 2022, 20:56 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M8 GTE – Wersja samochodu grand tourer, auto skonstruowane przez niemieckiego producenta samochodów BMW. Został opracowany pod koniec 2016 roku i zadebiutował w WeatherTech SportsCar Championship i World Endurance Championship na sezon 2018, zaznaczając tym samym powrót BMW Motorsport na 24h Le Mans po sześcioletniej przerwie. Został zaprojektowany przez głównego inżyniera BMW Dominica Harlowa. M8 GTE, który zastąpił poprzedzającą go BMW M6 GTLM pod koniec sezonu 2017, opiera się na nadchodzącym modelu BMW M8. Samochód został odsłonięty 12 września 2017 r. na Frankfurt Motor Show w Niemczech. BMW rozpoczęło opracowywanie, projektowanie i budowę samochodu w połowie 2016 roku. Pierwsze podwozie zmontowano w czerwcu 2017 roku, a pierwszy pojazd ukończono w lipcu. M8 GTE to pierwszy samochód wyprodukowany przez BMW Motorsport od podstaw jako pojazd homologowany przez LM GTE, a nie oparty na istniejącym projekcie. M8 GTE napędzany jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo wytwarzającym moc 592 KM.
    Wersja samochodu grand tourer, auto skonstruowane przez niemieckiego producenta samochodów BMW. Został opracowany pod koniec 2016 roku i zadebiutował w WeatherTech SportsCar Championship i World Endurance Championship na sezon 2018, zaznaczając tym samym powrót BMW Motorsport na 24h Le Mans po sześcioletniej przerwie. Został zaprojektowany przez głównego inżyniera BMW Dominica Harlowa. M8 GTE, który zastąpił poprzedzającą go BMW M6 GTLM pod koniec sezonu 2017, opiera się na nadchodzącym modelu BMW M8. Samochód został odsłonięty 12 września 2017 r. na Frankfurt Motor Show w Niemczech. BMW rozpoczęło opracowywanie, projektowanie i budowę samochodu w połowie 2016 roku. Pierwsze podwozie zmontowano w czerwcu 2017 roku, a pierwszy pojazd ukończono w lipcu. M8 GTE to pierwszy samochód wyprodukowany przez BMW Motorsport od podstaw jako pojazd homologowany przez LM GTE, a nie oparty na istniejącym projekcie. M8 GTE napędzany jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo wytwarzającym moc 592 KM.
    11 kwietnia 2022, 20:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 718 Cayman S – Druga generacja został Porsche Cayman zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku. W 2016 roku nazwę zmieniono na 718 Cayman. Druga generacja otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. W grudniu 2015 roku rodzina modeli Cayman i Boxster przeszła modernizację, w ramach której zmodyfikowano również nazewnictwo. Cayman S posiadał 3,5-litrowy silnik B6 o mocy 315 KM co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 283 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 5 sekund. W roku 2013 samochód wspólnie z modelem 981 Boxster zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Druga generacja został Porsche Cayman zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku. W 2016 roku nazwę zmieniono na 718 Cayman. Druga generacja otrzymała kod fabryczny 981c i zadebiutowała na marcowym Geneva Motor Show 2012 razem z odmianą roadster o nazwie Boxster. W grudniu 2015 roku rodzina modeli Cayman i Boxster przeszła modernizację, w ramach której zmodyfikowano również nazewnictwo. Cayman S posiadał 3,5-litrowy silnik B6 o mocy 315 KM co pozwalało osiągać prędkość maksymalną 283 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 5 sekund. W roku 2013 samochód wspólnie z modelem 981 Boxster zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    20 marca 2022, 13:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trzecia generacja World Rally Cars / The 3rd generation of World Rally Cars (2017-2021) !
    2 stycznia 2022, 10:34 przez cubson14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj