Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 63 takie materiały
    Work in progress... Suzuki GSXR k2 – Po więcej rysunków zapraszam na fanpage
https://www.facebook.com/kamil.c.draw
    Po więcej rysunków zapraszam na fanpage
    https://www.facebook.com/kamil.c.draw
    23 lipca 2013, 11:04 przez ~13stycznia | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E36 Coupe - RYSUNEK w trakcie prac – Kolejny work in progress, tym razem zielonej e36. Myślę że się podoba.
    Kolejny work in progress, tym razem zielonej e36. Myślę że się podoba.
    18 lipca 2013, 19:14 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne | www.facebook.com/ManiekDrawingStudio

    Fuck work lets Race! –
    9 lipca 2013, 17:04 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Złote felgi work –
    22 czerwca 2013, 15:52 przez POWER777 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czarne felgi work –
    20 czerwca 2013, 11:58 przez POWER777 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota AE86 – Piękna Toyota na kultowych felgach Work Equip 01s.
    Piękna Toyota na kultowych felgach Work Equip 01s.
    Work Meister S1 – Mi osobiście się podobają
    Mi osobiście się podobają
    30 maja 2013, 0:25 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WORK – Japońska firma, założona w 1977 roku przez pana Takeshi Tanaka, produkująca jedne z najciekawszych i najbardziej znanych felg, zarówno do samochodów osobowych, jak i wyścigowych. Produkcja odbywa się w czterech fabrykach położonych w Osaka i Okayama. Firma zatrudnia około 200 pracowników.
    Japońska firma, założona w 1977 roku przez pana Takeshi Tanaka, produkująca jedne z najciekawszych i najbardziej znanych felg, zarówno do samochodów osobowych, jak i wyścigowych. Produkcja odbywa się w czterech fabrykach położonych w Osaka i Okayama. Firma zatrudnia około 200 pracowników.
    Datsun Fairlady 2000 (SR311) – Piękny roadster (na zdjęciu z założonym dachem), na felgach Work Equip 01. Ta generacja produkowana była w latach 1967-1970, był to ostatni Fairlady, jego następca nosił nazwę Fairlady Z. Silnik 2.0L 145 KM, masa 910 kg, napęd na tył. Pierwszy japoński, seryjny samochód, którego prędkość maksymalna wyniosła ponad 200 km/h (a dokładnie to 205 km/h). Samochód ma za sobą udaną historię w japońskich i amerykańskich wyścigach.
    Piękny roadster (na zdjęciu z założonym dachem), na felgach Work Equip 01. Ta generacja produkowana była w latach 1967-1970, był to ostatni Fairlady, jego następca nosił nazwę Fairlady Z. Silnik 2.0L 145 KM, masa 910 kg, napęd na tył. Pierwszy japoński, seryjny samochód, którego prędkość maksymalna wyniosła ponad 200 km/h (a dokładnie to 205 km/h). Samochód ma za sobą udaną historię w japońskich i amerykańskich wyścigach.
    Work na S2000 –
    18 marca 2013, 14:13 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)