Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    DRAG RACING - najszybsze samochody na świecie i CARLY WOLF w 550KM Fordzie Mustangu walcząca z bariera 10sekund ! Tak wyglądała niedziela 18.10.2020 na torze Atco Dragway! - Vlog
    29 października 2020, 7:12 przez ~Marekty | Do ulubionych | Skomentuj
    Fb.com/conekfoto
    Partners:
    autospotter.pl
    carsdream.com
    fb.com/JStudioDetailingu
    fb.com/carmasters.garage
    music:
    Kitty - Miss U (Jai Wolf Remix) [Lyrics]
    Peking Duck - High (Yahtzel Remix)
    12 lipca 2015, 17:55 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Focus Mk1 – Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    16 maja 2015, 10:10 przez ~glock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne, Nikon D80 Tamron 17-50 f2.8 z filtrem CPL

    Moja Fabka – moja Fabia 1.9 tdi 105hp level 3.
nowe felgi w tym roku 17 wolf race
plus sprężyny obniżające jak na razie, przy dwójce dzieciaków gwint to nie najlepszy pomysł... remap na 140km takze powoli do przodu!!
    Moja Fabia 1.9 tdi 105hp level 3.
    nowe felgi w tym roku 17 wolf race
    plus sprężyny obniżające jak na razie, przy dwójce dzieciaków gwint to nie najlepszy pomysł... remap na 140km takze powoli do przodu!!
    20 marca 2014, 17:55 przez RAPTOR06 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    E-WOLF e-1 –
    8 marca 2014, 23:09 przez pio2852 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Focus Wolf 17' –
    26 lutego 2014, 20:36 przez ~juras | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Focus Wolf –
    11 grudnia 2013, 19:35 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford Focus II RS Wolf Edition –
    30 października 2013, 7:57 przez ~Spons0r | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    100 LAT – ndrzej Jaroszewicz - Rajdowa Legenda, dwukrotny Wicemistrz Europy, twórca i wieloletni dyrektor działu sportu w OBRSO obchodzi dziś 67 urodziny. Bez wątpienia to jedna z najbardziej kontrowersyjnych i barwnych postaci, którą zwykło się nazywać „Czerwony Książe”. Legendy i mity, które krążyły na Jego temat, przeszły dziś do historii, dlatego w ostatnim czasie w prasie kolorowej ukazały się serie artykułów pt. „Pierwszy playboy PRL-u”.
Andrzej Jaroszewicz to jeden z najbardziej utytułowanych Polskich kierowców rajdowych. W 1974 roku został szefem OBR FSO i jednocześnie pierwszym kierowcą zespołu fabrycznego FSO. Był w fabrycznej ekipie podczas bicia długodystansowego rekordu świata Polskim Fiatem 125p na pod wrocławskiej autostradzie. Osobiście przekroczył dystans 50 000 km. Jako kierowca rajdowy początkowo startował za kierownicą Fiata 125p i pierwsze sukcesy odnosił w imprezach krajowych. Wkrótce potem pierwsze starty za graniczą również zakończone sukcesem, Rajd Acropolis - wygrana klasa 1 i wysoka 12 pozycja w klasyfikacji generalnej. W 1975 roku mając do dyspozycji dwa Fiaty 124 Abarth CSA, zdobył drugie miejsce w rajdowych Mistrzostwach Europy. Wraz z rezygnacją Fiata ze startów modelem 124 Abarth, zapadła decyzja o startach najnowszą Lancią Stratos. W 1976 roku Andrzej Jaroszewicz za kierownicą Stratosa powtórzył sukces po raz drugi zdobywając Wicemistrzostwo Europy. W 1977 roku na podstawie uszkodzonej na Rajdzie Polskim Lancii Startos powstał nowatorski projekt Polonez 2500 Racing (tzw. Stratopolonez), według autorstwa i pod kierownictwem prac Andrzeja Jaroszewicza. W kolejnych latach Jaroszewicz okazjonalnie startował w wyścigach torowych oraz w rajdach, za kierownicą Fiata 125p oraz FSO Polonez 2000, w tym Grupy IV - Wolf Racing, najbardziej zaawansowanej technologicznie wersji projektu OBRSO.

Andrzej Jaroszewicz był niezwykle utalentowanym i szybkim kierowcą, osiągającym dobre wyniki. Startując za granicą nawiązywał międzynarodowe znajomości. Poznał Waltera Wolfa, Hermanna Tilkego oraz Berniego Ecclestone’a. Swoje działania podporządkował staraniom oto, aby w Polsce odbywały się wyścigi Formuły 1. Po uzyskaniu oficjalnie wydanej przez FISA super licencji F1, w czerwcu w 1979 roku, wykonał siedem testowych okrążeń na Torze Poznań, bolidem Wolf Racing WR1. Tym samym Andrzej Jaroszewicz był pierwszym polskim kierowcą, który jeździł samochodem Formuły 1.
    Ndrzej Jaroszewicz - Rajdowa Legenda, dwukrotny Wicemistrz Europy, twórca i wieloletni dyrektor działu sportu w OBRSO obchodzi dziś 67 urodziny. Bez wątpienia to jedna z najbardziej kontrowersyjnych i barwnych postaci, którą zwykło się nazywać „Czerwony Książe”. Legendy i mity, które krążyły na Jego temat, przeszły dziś do historii, dlatego w ostatnim czasie w prasie kolorowej ukazały się serie artykułów pt. „Pierwszy playboy PRL-u”.
    Andrzej Jaroszewicz to jeden z najbardziej utytułowanych Polskich kierowców rajdowych. W 1974 roku został szefem OBR FSO i jednocześnie pierwszym kierowcą zespołu fabrycznego FSO. Był w fabrycznej ekipie podczas bicia długodystansowego rekordu świata Polskim Fiatem 125p na pod wrocławskiej autostradzie. Osobiście przekroczył dystans 50 000 km. Jako kierowca rajdowy początkowo startował za kierownicą Fiata 125p i pierwsze sukcesy odnosił w imprezach krajowych. Wkrótce potem pierwsze starty za graniczą również zakończone sukcesem, Rajd Acropolis - wygrana klasa 1 i wysoka 12 pozycja w klasyfikacji generalnej. W 1975 roku mając do dyspozycji dwa Fiaty 124 Abarth CSA, zdobył drugie miejsce w rajdowych Mistrzostwach Europy. Wraz z rezygnacją Fiata ze startów modelem 124 Abarth, zapadła decyzja o startach najnowszą Lancią Stratos. W 1976 roku Andrzej Jaroszewicz za kierownicą Stratosa powtórzył sukces po raz drugi zdobywając Wicemistrzostwo Europy. W 1977 roku na podstawie uszkodzonej na Rajdzie Polskim Lancii Startos powstał nowatorski projekt Polonez 2500 Racing (tzw. Stratopolonez), według autorstwa i pod kierownictwem prac Andrzeja Jaroszewicza. W kolejnych latach Jaroszewicz okazjonalnie startował w wyścigach torowych oraz w rajdach, za kierownicą Fiata 125p oraz FSO Polonez 2000, w tym Grupy IV - Wolf Racing, najbardziej zaawansowanej technologicznie wersji projektu OBRSO.

    Andrzej Jaroszewicz był niezwykle utalentowanym i szybkim kierowcą, osiągającym dobre wyniki. Startując za granicą nawiązywał międzynarodowe znajomości. Poznał Waltera Wolfa, Hermanna Tilkego oraz Berniego Ecclestone’a. Swoje działania podporządkował staraniom oto, aby w Polsce odbywały się wyścigi Formuły 1. Po uzyskaniu oficjalnie wydanej przez FISA super licencji F1, w czerwcu w 1979 roku, wykonał siedem testowych okrążeń na Torze Poznań, bolidem Wolf Racing WR1. Tym samym Andrzej Jaroszewicz był pierwszym polskim kierowcą, który jeździł samochodem Formuły 1.
    10 października 2013, 16:19 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)